Annetaan poni vuokralle

MariaAnna

Eli tahtoisiko joku vuokrata tampereenseudulta hyväkuntoista ponia. Hinnaksi voitaisi sopia joko 5-10 euroa/kerta tai vain että siivoaisi ponin karsinan käydessään.
Tietoa ponista:
- nimi: Lolli
- syntynyt: 2001
- lehmänkirjava
- Vuonohevos/shetlannin poni risteytys
Lolli on ratsastaessa mukava, välillä joutuu muistuttamaan kuka määrää vauhdin sillä poni on vähän laiska mutta ei pahasti. Lolli nauttii huomiosta, joten hoitaessa ei tee mitään pahaa.
Lolli on noin. 130-140 cm korkea. Ratsastajan olisi hyvä olla enintään 165 cm korkea ja maximi paino olisi 65 kg. Ei ole väliä kuinka vanha olet.

Jos olet kiinnostunut kerro hiukan itsestäsi ja laita sähköpostisi niin otan sinuun yhteyttä :)

35

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MariaAnna

      Unohdin sanoa ponin tasosta. VaB ja re: 70cm yksittäisenä menee 85 cm. On hypännyt irtona myös 90 cm

    • heppatyttö4

      Pystyykö kertomaan tarkemmin missä päin Tamperetta:)

      • MariaAnna

        Meillä on pihassa yksityistalli jossa se on (: Mutta Lammin päässä (: Busseilla 8 ja 13 pääsee ainakin lähelle, en tiedä pääseekö muillakin, mutta uskon kyllä että pääsee (:


      • MariaAnna
        MariaAnna kirjoitti:

        Meillä on pihassa yksityistalli jossa se on (: Mutta Lammin päässä (: Busseilla 8 ja 13 pääsee ainakin lähelle, en tiedä pääseekö muillakin, mutta uskon kyllä että pääsee (:

        Lamminpäässä*


      • Vuonis
        MariaAnna kirjoitti:

        Lamminpäässä*

        Onko vuokrattavissa enään????


    • Ponityttö01

      Olisin kiinnostunut ponisi vuokraamisesta:)! Mutta missä päin Tamperetta? Mikä talli? Olen kohta 14.vuotias tyttö ja olen ratsastanut reilut viis vuotta. Tasoltani olen HeB, re.90cm, ye.95cm. Oon 168cm pitkä ja painan n.50kg. Voisin maksaa vuokraamisen karsinan siivouksella ja voin tehdä muitakin tallitöitä voin myös pestä varusteita(;

      • MariaAnna

        Meillä on pihassa yksityistalli jossa se on (: Mutta Lammin päässä (: Busseilla 8 ja 13 pääsee ainakin lähelle, en tiedä pääseekö muillakin, mutta uskon kyllä että pääsee


    • ponityttö01

      Onkohan Kangasalta pitkä matka sinne:)? Pystyykö antamaan puhelin numeroa en ole niin näppärä ton sähköpostin kanssa:D

      • MariaAnna

        Autolla menee noin 20 minuutttia (:


    • ponityttö01

      Okei:) no eihän sinne sitten kauan aja. Niin pystyisitkö laittamaan puhelin numeroa? Se olis mulle helpompi:) Pystyisin ehkä perjantaina tulla katsomaan ponia. Onko siellä kenttä, onko kenttä valaistu? Saako hypätä ja käydä maastossa:)? Sopiiko vuokraamisen maksuna siis vaan karsinan siivous:)?

      • MariaAnna

        Valitettavasti en voi laittaa puhelinnumeroa :/ Ja tallilla on sekä kenttä ja maneesi. Ponilla voi hypätä, käydä maastossa, mennä ilman satulaa sekä tietysti mennä koulua. Kesällä voi myös halutessaan käydä uittamassa. Ja maksuksi sopii se että siivoaa vain karsinan (: Jos viitsisit oman numerosi laittaa ?


    • ponityttö01

      Jos laitan mun numeron niin pystyisitkö sitten aika heti poistamaan sen viestin missä se on kun olet tallentanut:)? Meinaan en haluaisi että se jää tänne näkyviin:D

      • EiYhteystietojaTänne

        Täältä ei ikävä kyllä voi käyttäjät poistaa viestejä. Teidän ehkä kannattaa siis sopia tässä "treffit" jollakin sellaisella keskustelufoorumilla, jossa voi rekisteröityä ja laittaa yksityisviestejä tai maksimissaan perustaa sellainen säpo-osoite, jossa ei ole omaa nimeä ja laittaa se tähän. Silloinkin riskinä on se, että tulee muiltakin säpoa, joten esim. ensin mainitsemani vaihtoehto voisi olla perempi ratkaisu.


    • ponityttö01

      No, mikähän paikka olisi sellainen johon voi kirjautua ja keskustella yksityisesti:D?

      • EiYhteystietojaTänne

        http://www.toisinhevostelijat.net/

        Ihan vain yksi esimerkki. Varmasti löydätte teille sopivan, jos etsitte, niin ei minun tarvitse sitä teidän puolestanne tehdä. Sen verran halusin kuitenkin auttaa, että puhelinnumeron tänne laittaminen saattaa olla vähän turhan riskaa peliä.


    • MariaAnna

      Valitettavasti ponia ei enää ole. Lopetimme sen koska se alkoi pukitella eikä kukaan jaksa pukittelevaa ponia. Olen pahoillani

      • OliVarmaanPakko

        Ihan vain pukittelun vuoksi, joka kaiken lisäksi alkoi ihan yllättäen? Upeeta.


      • MariaAnna

        En tiedä mitä on tapahtunut, mutta minä itse en tuota ole kirjoittanut. Poni siis voi vielä aivan hyvin ja etsii vuokraajaa. Eli ITSE EN TUOTA KIRJOITTANUT.


    • Ponityttö01

      Voi:,(

    • huoraaaaaaaa

      Vittu tää oli provo saatana

      • VoipiOllakin

        Provo tai jonkunsortin huijausyritys? Kuka muuten kyselee vuokraajaa ponille, mutta lopettaa sen vain ja ainoastaan PUKITTELUN vuoksi (joka ei ole vaivannut tätä viestiketjua aloittaessa) sopivasti juuri, kun vuokraaja ehkä löytyi.


    • VaLoPäÄ

      Arvasin provoksi, Lamminpää on kaupunkialuetta, eikä siä ole edes sellasta aluetta, mis vois ponia pitää. Keksi parempi! Hahaa..urpo.

      • MariaAnna

        No lamminpäässä poni kyllä asustelee. Vieressä on Lamminpään hautausmaa ja siitä noin. 3 kilometriä niin on tallilla :)


      • VaLoPäÄ

        Ystävä hyvä, se ei sitten ole Lamminpäätä enää. Taitaapi tulla jo kuntaraja vastaan. Lamminpää ei ole niin iso, jotta 3km hautausmaalta olis enää Lamminpäätä. Voi, hyvää päivää! :D


    • amper112

      Onko poni jo mennyt oon ettyny tampereelta vuokrista jo 2 vuotta! (Onko tää huijjausta?)

      • MariaAnna

        Ei ole poni mennyt :) Ja ei ole huijausta!


    • ErittäinKIINNOStunut

      Moikka! Annatko s-postisi :) oon kiinnostunut et voitas jutella lisää ☺

    • amper112

      Okei annatko s-postin nii juteltais lisää! Olin ennen tota⬆

    • PoliisILLE

      Nämä kaikki vuokraponi huijjaus ilmoitukset on ihan varmasti sinun ja jos et ilmota että olet tehnyt nämä niin asia lähtee poliisille joten sulla on 2päivää aikaa vastata! Säästyt seurauksilta jos kerrot!

      • MariaAnna

        Muuten hyvä, mutta poni oli vuokralla :D


    • elä

      Miten voit sanoa että poni ei ole mennyt kun aikaisemmin laitoit että poni lopetettiin?

      • MariaAnna

        Joku muu siis oli laittanut sen, että poni oli lopetettu en minä. Ja ponille löytyi taitava vuokraaja joten en enää etsi vuokraajaa (:


    • Vuonis

      Minä voin vuokrata asun ihan kävelymatkan päässä Lamminpäästä!!!!!
      Onko enää vuokrattavissa??

      • Vuonis

        Minä olen VaB. 155cm 45kg


    • zherest

      moikka!
      olen 20 vuotta ollut hevosten kanssa tekemisissä ja minulla olikin pari hevosta äitini kanssa, jotka annettiin pois muutama vuosi sitten. olen kaipaillut hevosen selkään ja muutenkin. asun toijalassa muutin tänne n. 1,5v sitten porista ja en oikein tunne täältä ketään ja tietysti kun olen koko ikäni ollut hevosten kanssa tekemisissä niin en oikein halua lähteä minnekkään ratsastustunnille.
      olen 27 vuotias, 165cm ja 58kg.
      toivottavasti saadaan sovittua jotain, tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected]

      odottelen vastausta!
      T:Samira

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe