liikoja ,kun vuosi on jo vaihtunut ?
Eikä luistelemaan päästy.
Ulkokentätkin on tosi surkeassa kunnossa.
Kumpa saisimme sen erinomaisesti toimineen luistelukeskuksen takaisin.
Jäähallin teko vaan venyy ja venyy
24
94
Vastaukset
- Lupaukset
petetty. Kepulaisten lupauksiinei kannata milloinkaan uskoa.
- ei-saa-olla-erimieltä
Noo persujen kupla puhkesi jo!
ei-saa-olla-erimieltä kirjoitti:
Noo persujen kupla puhkesi jo!
Kepun kupla puhkesi Haapavedellä.Rakenteilla oleva jäähalli on susi ennen valmistumistaan.
- meitä-on-petetty
Ylen Mot ohjelma sen todisti et persut on täysin sodassa keskenään, ei saa poketa puolueen linjalta tai sit erotetaan!
meitä-on-petetty kirjoitti:
Ylen Mot ohjelma sen todisti et persut on täysin sodassa keskenään, ei saa poketa puolueen linjalta tai sit erotetaan!
Minä poikkean puolueenjohdon linjasta jatkuvasti,eikä minua ole erotettu.
- merkitön
j.jussiW-T kirjoitti:
Noo eihän sulla ole mitään vaikutustakaan persupuolueessa, muutaman äänen olet vaaleissa yleensä saanu, niitä ei lasketa selaisia!
merkitön kirjoitti:
Noo eihän sulla ole mitään vaikutustakaan persupuolueessa, muutaman äänen olet vaaleissa yleensä saanu, niitä ei lasketa selaisia!
Nollasta ne äänet alkaa näillä muillakin.
- nollamiespersu
j.jussiW-T kirjoitti:
Mutta eivät jää lähelle nollaa vaaleissa!
- hahaaa
j.jussiW-T kirjoitti:
Ja vitut ne nollasta ala. Riittääkö Jussan laskuopin mukkaan kymmenen sormia jos lasketaan että 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
hahaaa kirjoitti:
Ja vitut ne nollasta ala. Riittääkö Jussan laskuopin mukkaan kymmenen sormia jos lasketaan että 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Joo minulle riittää seihtemän ääntä.
- Persut
j.jussiW-T kirjoitti:
Poikkeaa tavallista ihmisistä sillä että kaikki laskut menee ULOSHAKUUN tai jättävät maksamatta velat......persu aate.....
- p.e.r.s.u.t
Taispa venyä alotus ku joku valitti vaikka ei ollu valitusoikeutta k.o asiaan
- Kepujäät
Ulkojäät on olleet aivan surkeassa kunnossa. Ei oikeastaan voi edes puhua luistelujäistä. Jäätä kyllä on ollut mutt kuin oerunapeltoa
- Kepujäät
Siis jää kuin perunapeltoa
- haapaveen-kupapersut
Sehän on ilmestyny sellainen kirjakin kuin Soinin kupla, pitänee hankkia sellainen!
- Hallaisethaaveet
Miten olisi Maurin vävyn tuulimyllyt, Paulan puoluetoverin paskakaivot, Antin unelma sukellusveneestä, Matin lautagate, Annelin unelma pääministerinä, ..?
- jalasmökki-
paavoa muistetaan. Ja se kepu-tiilikainen koijaroi samaan malliin.
- viehätysvoimalla
Hallaisethaaveet kirjoitti:
Miten olisi Maurin vävyn tuulimyllyt, Paulan puoluetoverin paskakaivot, Antin unelma sukellusveneestä, Matin lautagate, Annelin unelma pääministerinä, ..?
Nyt unohtui Maurinmakein eli SUOMISOFFA. Onko mikään muu yritys suomessa koskaan saanut niin muhkeita avustuksia mainontaan ?
- maurinmakiaa
on siellä täällä.
- Hytkytellään
vaan ,risto-opekin ruikki.
- Kartellipojat
Nämä "homeinsinöörit" olisi pitänyt jo lapsena lähettää siperiaan. Mikä saa heitä vielä jatkamaan näitä tuhoon tuomittuja kokeiluja levyjen ja liimailtujen puupalikoitten kanssa maassa jossa löytyisi järeäähirttä tai koskematonta peruskalliota louhittavaksi halli maaemon suojaan. Myytäviksi kootuissa pientaloissa palikkarakentamisen vielä ymmärtää koska voitto on tärkeintä urakoitsijalle, Yhteiseen käyttöön rakentamisessa taasen pitäisi katsoa kokonaiskustannuksia vuosikymmenien päähän.
- persujen-totuuskirja
Lukekaapa soini kupla kirja, siltä totuus!
- sonniin-jotta
me kepulit ollaan hommeen kippeitä.
Aena oltu jo ahtin aikoina.
- hiturat
vinossa ja värkkäys venyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837