Yhdynnän kesto

Liiannopea

Olen uudessa suhteessa. Meillä synkkää hyvin, halailemme, pussailemme päivittäin ja rakastamme toisistamme paljon.
Sängyssä ei kuitenkaan aina ole molemminpuolista tyydytystä? Esileikki ja siihen muu kuuluva läheisyys ok, mutta itse yhdyntä ei aina tuota molemminpuolista tyydytystä, Hän sanoo, että tulen liian nopeasti. Yhdyntä normaalisti kestää noin 12 - 20 minuuttia.
Olenko liian nopea? Mitä voisin tehdä toisin?

9

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urologi

      Kyllä ongelma kuulostaa nyt valitettavasti lopulliselta. Miehet eivät juurikaan kykene kontrolloimaan oman ejakulaationsa tuloaikaa. Nykypäivän urologia-asiantuntijoidenkin mielestä se on pääosin biologisesti määräytynyttä. Eli jos tyttöystäväsi ei kyseistä ongelmaa kestä, olen täysin varma, että suhteenne kaatuu siihen ennemmin tai myöhemmin. Suosittelisin siis mahdollisimman pikaista eroa, jotta voit löytää uuden kumppanin, sekä myös peniksen poisleikkaamista puutarhasaksilla. Niillä ne rikkaruohot kitketään.

      • Banettaa

        Niin mitenkäs te lesbot hoidatte homman. Teillänän on se benis leikattu pois.?


      • Urologi

        Onko tässä nyt puheenaiheena peniskateus? Valitettavasti Freudin teoriat ovat jääneet historiaan jo aikoja sitten. Vai voisiko sittenkin olla, että yllyit kommentoimaan kastraatiopelon ajamana? Kerro suoraan, masturboitko äitiäsi ajatellen?


      • Banettaa
        Urologi kirjoitti:

        Onko tässä nyt puheenaiheena peniskateus? Valitettavasti Freudin teoriat ovat jääneet historiaan jo aikoja sitten. Vai voisiko sittenkin olla, että yllyit kommentoimaan kastraatiopelon ajamana? Kerro suoraan, masturboitko äitiäsi ajatellen?

        No heh, heh. Voisit laihduttaa, niin veri saattaisi kiertää paremmin pääkopassa, etkä viljelisi omia tunnelämän ongelmiasi täällä.Toisaalta voisit ihan oikeasti kysyä neuvoja sinua vaivaavista tunne-elämän ongelmista. Saattaisi myös auttaa, jos hankkisit elämän tai edes yhden ystävän.


      • Urologi

        Selkeää fetisismiä, jossa asetat suojelua kaipaavan egosi kahteen fallossymboliisi: pyöreänlihavaa vauvapäätäsi muistuttavaan penikseesi sekä vankilaraiskauksen uhrilta näyttävään päähäsi. Tästä johtuen vieraannut itse omasta egostasi ja pelkäät erityisesti puutarhasaksia. Usko pois, se on kuitenkin ratkaisu ongelmaan. Leikkaat molemmat fallossymbolisi pois niin johan maailma on parempi paikka :)


    • nuorempana yhdyntä kesti 2 - 3 min. vanhempana 52v noin 15 minuuttia

    • Isukki3333

      Meillä kestää rakastelu noin yleensä 30-50min. Vaimo tulee yleensä ennemmin kuin minä.

    • M38

      Kyllä mun mielestä tuo 12-20 minuuttia on ihan normaali yhdynnän kestoaika. Liian pitkä ja kiihottava esileikki lyhentää ainakin mulla kestoa huomattavasti. Jos on pitkän kaavan mukaan esileikitty niin en mä kyllä pysty enää puolta tuntia naimaan tulematta.

    • m32

      Normilta kuulostaa. Leikkeineen 30-60min. Yhdyntä jotakuinkin juurikin tuo aika.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe