Karma ja seuraukset?

ihantosissani

Me pyöritään jälleensyntymien pyörässä. Siinä välissä olemme henkenä kuka missäkin. Elämä on oppimista ja karma on Jeesuksen sanojen mukaan. Se minkä teet toiselle sen teet itsellesi.
Aikonaan lapsena pelkäsin kuolla. Sillä evakot jutteli niitä juttujaan tuli järvistä etcetc
Ottaisin tässä kaksi esimerkkiä maailman historiasta jonka olen itse pähkäillyt ja vastaan kyllä seuraukset... Täällä näyttää rankalla kädellä karsittu ketjua.

Mooseksen historian tuntee kaikki. Samoin Martin Luther Kingin . Uskon Marttinin ollen Mooseksen inkarnaatio - Sitä ei tarvitse edes lähteä selittämään annan kuitenkin vinkin Kansalaisoikeusmarssi / Eräämaa vaellus luvattuun maahan

Norjalainen kirjailia Axel Much oli euroopan kuninkaallisten hovilääkärinä eli hyvin auttaen niin rikkaita kuin köyhiä. Caprilta osti Keisari Tituksen palatsin rauniot kunnostaen. Kertoo yhteydestä kirjassa Huvila meren rannalla.

Ja tuo ketjussa suljettu Patton. Hän sanoi seistessään italian rannikolla "kaksituhatta vuotta tervehtii minua". Sillä oli mielestään ollut Karthakon suuria sota päälliköitä.

En ymmärrä miksi tälläiset kirjoitukset suljetaan. Katso ruohoa kesällä, syksýllä se lakastuu, talven on piilossa ja keväälä aloittaa uuden kasvun. Tämän ajatuksen sain ihan itse ollessani lapsi ja se poisti kuoleman pelon.
Uskon, en pysty todstamaan. Olen ollut ent.e. Tundralla poropaimen.

19

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faarao-Elvis

Ei ne samankaltaisuudet ihmisten elämässä tarkota sitä, että siinä olis taas sama sielu asialla.

Elviksellä oli muuten suuri määrä samankaltaisuuksia erään faaraion kanssa. Niin monta, että on vähän pakko epäillä, että Elvis oli todellakin ollut tämä faarao edellisessä elämässään.

Se oli jossain tiedelehdessä vuosia sitten ja harmi että en muista niitstä kuin muutaman. Memphis ja Graceland löytyvät myös Egyptistä. Faaraio nousi valtaistuimelle saman ikäisenä kun Elvis alkoi laulaa ja molemmat kuolivat myös yhtä vanhoina.

Satuin muten löytämään lisää yhtäläisyyksiä kuten tämän kuvan.

https://www.google.fi/search?q=elvis pharaoh&espv=2&biw=1422&bih=664&tbm=isch&imgil=2Jf3vFpeY2UXEM%3A%3BGlICjfkaWjm6_M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.glenncarter.com%252Fmate%252Fjosephreviews.htm&source=iu&pf=m&fir=2Jf3vFpeY2UXEM%3A%2CGlICjfkaWjm6_M%2C_&usg=__ADTi34HQelxDneN-yW-HmWRdNC8=&dpr=1.35&ved=0CCcQyjc&ei=TK_wVO3HH4r6ygOdx4KwAg#imgdii=_&imgrc=2Jf3vFpeY2UXEM%3A;GlICjfkaWjm6_M;http%3A%2F%2Fwww.glenncarter.com%2Fmate%2Fpharaoh7.gif;http%3A%2F%2Fwww.glenncarter.com%2Fmate%2Fjosephreviews.htm;342;309

Onhan se täysin loogista, että sielummekin on täällä kierrätyksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Śrī Īśopaniṣad
        Mantra yksi:
        Kaikki tässä maailmankaikkeudessa, olipa se sitten elollista tai elotonta, on Hänen vallassaan ja kuuluu Hänelle. Siksi jokaisen tulisi käyttää vain sitä, mikä on välttämätöntä ja mikä on myönnetty hänen osuudekseen, eikä kajota mihinkään muuhun, ymmärtäen hyvin, kenelle kaikki kuuluu.

ihg

• Anonyymi

"Ajan ja paikan tuolla puolen"
        Kirja
        A. C. Bhaktivedanta Swami Prabhupāda

56sw

• Anonyymi

Bhagavad Gītā A.C. Bhaktivedanta Swamin alkuperäistekstillä ja kommentaareilla varustettu Bhagavad-gītā kuten se on. Jälleensyntyminen ja paljon muuta.

https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=3314507

Tämä pehmeäkantinen kirja kertoo ikuisesta viisaudesta, jota suuret ajattelijat ovat opettaneet kautta aikojen.
        https://www.govindam.fi/tuote/ajaton-viisaus/

https://www.youtube.com/watch?v=Oswg3tqRGlA
        The Transcendental Vibration

https://www.youtube.com/watch?v=WYjxyC78zp4

https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ

https://www.youtube.com/watch?v=M1ViPiqRKVw

6rd

• Kristuspelastaa

Karma on Saatanan valhetta. Muut ''jumalat'' ovat demoneita. joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.

• semmosiataas

Karma on itämaissa syntynyt selitys sille miksi jotkut ihmiset kärsivät muita enemmän. Uskoisin, että samanlaisia käsityksiä on ollut muuallakin maailmassa. Itämaissa on myös ollut omat käsitykset demoneista, mutta niiden ei kuitenkaan sanota syöttäneen ihmisten mieleen karmajuttuja.

Kristinuskossa on vähän hassua se, että tässä maailmassa pahat voivat menestyä ja hyvät joutua kärsimään oikeastaan ilman mitään syytä. Tuo epäkohta sitten korjattaisiin sillä, että pahat joutuvat helvettiin ja hyvät pääsevät taivaaseen. Ihan kiva, mutta minua se jotenkin ihmetyttää, koska siinä mielestäni korvataan yksi epäkohta vieläkin suuremmalla epäkohdalla. Ikuinen kidutus on kuitenkin aika kohtuuton rangaistus siitä, että joku teki suhteellisen lyhyen ajan sisällä pahoja asioita. Jeesuskin sanoi ristillä aika mystisesti pahantekijöistään, että heille pitää anteeksi, koska he eivät tiedä mitä tekevät.

Ei sivistyneissä yhteiskunnissakaan enää ihmisiä hirtetä tai kiduteta vankiloissa. Tosin välillä tuntuu, että jotkut rangaistukset ovat niissä jo liiankin leiviä. Eihän ihmiskunnan hyvä voi olla millään suurempaa kuin Jumalan hyvä.

• Toivopaulin
        semmosiataas kirjoitti:

Karma on itämaissa syntynyt selitys sille miksi jotkut ihmiset kärsivät muita enemmän. Uskoisin, että samanlaisia käsityksiä on ollut muuallakin maailmassa. Itämaissa on myös ollut omat käsitykset demoneista, mutta niiden ei kuitenkaan sanota syöttäneen ihmisten mieleen karmajuttuja.

Kristinuskossa on vähän hassua se, että tässä maailmassa pahat voivat menestyä ja hyvät joutua kärsimään oikeastaan ilman mitään syytä. Tuo epäkohta sitten korjattaisiin sillä, että pahat joutuvat helvettiin ja hyvät pääsevät taivaaseen. Ihan kiva, mutta minua se jotenkin ihmetyttää, koska siinä mielestäni korvataan yksi epäkohta vieläkin suuremmalla epäkohdalla. Ikuinen kidutus on kuitenkin aika kohtuuton rangaistus siitä, että joku teki suhteellisen lyhyen ajan sisällä pahoja asioita. Jeesuskin sanoi ristillä aika mystisesti pahantekijöistään, että heille pitää anteeksi, koska he eivät tiedä mitä tekevät.

Ei sivistyneissä yhteiskunnissakaan enää ihmisiä hirtetä tai kiduteta vankiloissa. Tosin välillä tuntuu, että jotkut rangaistukset ovat niissä jo liiankin leiviä. Eihän ihmiskunnan hyvä voi olla millään suurempaa kuin Jumalan hyvä.

Uskova tekee uskon mukaisia tekoja. Täten voisi sanoa että joka sortaa viattomia ei usko. Sillä ''HYVISTÄ hedelmistä hyvä puu TUNNETAAN. Ei hyvä puu tee huonoja hedelmiä, tai huono hyviä. TEHKÄÄ siis hyviä hedelmiä, josta KÄÄNTYMYKSENNE näkyy.'' Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.

• KutsuJeesustaNiinYllätyt
        Toivopaulin kirjoitti:

Uskova tekee uskon mukaisia tekoja. Täten voisi sanoa että joka sortaa viattomia ei usko. Sillä ''HYVISTÄ hedelmistä hyvä puu TUNNETAAN. Ei hyvä puu tee huonoja hedelmiä, tai huono hyviä. TEHKÄÄ siis hyviä hedelmiä, josta KÄÄNTYMYKSENNE näkyy.'' Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.

Sinöä puhut Kristuksesta, joka tarkoittaa "voideltua" - antikristuskin on jonkinlainen kristus.

Ainoa joka OIKEASTI voi meidät pelastaa ja antaa syvän rauhan ja puhtauden sisimpäämme on Jeesus Kristus Nasaretilainen, alkuperäiseltä heprealaiselta nimeltään Jeshua tai Yehosua, joka tarkoittaa hepreaksi Pelastajaa.

Kutsu Herraa Jeesusta luoksesi ja Hän tulee - Anna sitten Hänen pelastaa ja puhdistaa sinut kaikesta synnin saastasta, niin sinä pelastut Taivasten Valtakuntaan ikuisesti kun vaan kuljet loppuun asti Jeesuksen kanssa ja Hänen neuvojaan noudattaen.

• Anonyymi
        semmosiataas kirjoitti:

Shrila Bhaktivinod Thakur
        Durlabha mānava-janma

durlabha mānava-janma labhiyā saṁsāre
        kṛṣṇa nā bhajinu duḥka kohibo kāhāre? [1]

(1) Ihmiselämä on harvinaisin tilaisuus saavuttaa henkinen täydellisyys. Mutta minulle on jäänyt vain suru, koska minä, jolle tämä suuri mahdollisuus on annettu, menetin sen, koska en koskaan palvonut Jumalaa, Krishnaa! Voi, kenelle kertoisin tämän epäonnen tarinan?

‘saṁsār’ ‘saṁsār’, kori miche gelo kāl
        lābha nā koilo kichu, ghaṭilo jañjāl [2]

(2) Elämä toisensa jälkeen on kulunut tässä aineellisessa maailmassa, kaikki aikani on mennyt hukkaan (materialistisen perhe-elämän orjuudessa). En ole saanut yhtään mitään ja olen kokenut vain ongelmia ja huolia.

kisera saṁsār ei chāyābāji prāy
        ihāte mamatā kori bṛthā dina jāy [3]

(3) Millainen maailma tämä on? Se on kuin taikurin illuusio (kuin taikalyhdyn esitys, jossa silmieni edessä leikkii lukuisia varjoja ja optisia illuusioita). Koska olen itsekkäästi kiintynyt tällaiseen kangastukseen, pidän tämän maailman ohimeneviä illuusioita ”minulle” ja ”minun” kuuluvina. Näin päivä toisensa jälkeen kuluu turhaan.

e deho patana ho’le ki robe āmār?
        keho sukha nāhi dibe putra paribār [4]

(4) Mitä minulle jää jäljelle, kun tämä ruumis kaatuu kuolleena maahan? Silloin eivät poikani eivätkä rakkaimmat läheiseni pysty antamaan minulle minkäänlaista onnea.

garddabher mata āmi kori pariśram
        kāra lāgi’ eto kori, nā ghuchilo bhram [5]

(5) Teen joka päivä kovasti töitä kuin aasi, ja silti ihmettelen, kenen vuoksi yritän niin kovasti? Olen edelleen niin monien illuusioiden vallassa!

dina jāy michā kāje, niśā nidrā-baśe
        nāhi bhāvi maraṇa nikaṭe āche bose [6]

(6) Tuhlaan jokaisen päiväni turhiin ja merkityksettömiin asioihin, ja yöni kuluvat unen vallassa. Enkä ajattele hetkeäkään koko vuorokauden aikana, että kuolema on aina läsnä.

bhālo manda khāi, heri, pari, chintā-hīna
        nāhi bhāvi, e deho chāḍibo kon dina [7]

(7) Elän huoletonta elämää: syön, ulkoilen, pukeudun haluamallani tavalla, mutta en ajattele sitä, että jonain päivänä minun on luovuttava tästä kehosta.

deho-geho-kalatrādi-chintā abirata
        jāgiche hṛdoye mor buddhi kori hoto [8]

(8) Sydänparkaani piinaavat jatkuvat huolet toimeentulostani ja huolet, jotka johtuvat kehostani, kodistani, vaimostani, sukulaisistani ja julkisista velvollisuuksistani. Nämä huolet aiheuttavat minulle kärsimystä ja tuhoavat järkeni.

hāy, hāy! nāhi bhāvi — anitya e saba
        jīvana bigote kothā rohibe vaibhava? [9]

(9) Voi, voi! Miten valitettavassa tilanteessa olenkaan! Olen uppoutunut näihin ongelmiin ajattelematta, että ne ovat lyhytaikaisia ja katoavat pian unholaan. Mitä aineelliselle omaisuudelleni tapahtuu kuolemani jälkeen?

śmaśāne śorīra mama poḍiyā rohibe
        bihaṅga-pataṅga tāy bihāra koribe [10]

(10) Kun ruumiini heitetään polttohautausmaalla olevaan kuoppaan, se vain makaa siellä liikkumattomana. Varikset, korppikotkat, muurahaiset ja madot kerääntyvät paikalle ja herkuttelevat sillä!

kukkur sṛgāl sob ānandita ho’ye
        mahotsava koribe āmār deho lo’ye [11]

(11) Kulkukoirat ja shakaalit iloitsevat, juhlivat ja herkuttelevat ruumiillani.

je deher ei gati, tāra anugata
        saṁsār-vaibhava āro bondhu-jon jata [12]

(12) Katsokaa, tämä on tämän aineellisen ruumiin lopullinen kohtalo! Ja hämmästyttävää on, että kaikki maalliset saavutukseni, kotini, perheeni ja ystäväni tulevat kokemaan saman kohtalon!

ataeva māyā-moha chāḍi buddhimān
        nitya-tattva kṛṣṇa-bhakti koruna sandhān [13]

(13) Siksi rukoilen jokaista järkevää ihmistä: hylätkää kaikki nämä māyān luomat kangastukset ja etsikää puhdasta omistautumista Jumala Krishnalle, sillä se on ainoa ikuinen totuus!

tr

• Anonyymi
        Toivopaulin kirjoitti:

Srila Bhakti Bimal Avadhut Maharaj
        Henkinen todellisuus ilmestyy äänen kautta
        (12. joulukuuta 2004)

Maailma, jossa elämme, ja materialistiset näkökulmamme kuluttavat meitä liikaa. Elämässämme pitää aina valita yksi tai toinen tie. Mitä tapahtuu, jos valitset henkisen polun? Veda-tekstien mukaan korkein transsendenttinen todellisuus ilmestyy äänen kautta. Kun puhumme Jumalasta, puhumme Krishnasta. Emme sano ”Jumala”, sanomme ”Krishna”.
        Jumalalla on paljon erilaisia nimiä, ja jokaisella nimellä on tietty arvo, merkitys itsessään, aivan kuten meillä on nimiä, sukunimiä, lempinimiä, jotka heijastavat erityispiirteitämme. Kun puhumme alkuperäisestä Totuudesta, sanaa ”Krishna” käytetään, koska se tarkoittaa Kauneutta. Krishna — Hän, joka vetää puoleensa jokaista. Olemisen korkeimmalta tasolta Kauneus, Rakkaus ja Harmonia tulevat tähän maailmaan äänen muodossa. Juuri sen takia menemme kaupunkien kaduille, kuten Shri Chaitanya Mahaprabhu teki, ja laulamme Krishnan nimeä. Tämä ei ole teko, joka tehdään tunteiden vaikutuksen alaisena, tämä on mahdollisuuden tarjoaminen, niin että jokainen henkilö, joka kuulee tiettynä ajankohtana Krishnan nimen (Kṛṣṇa Nām), jopa epäsuorasti ottaa Häneen yhteyttä ja aloittaa paluumatkansa henkiseen maailmaan.
        hg

• Anonyymi

Srila Bhakti Sundar Govinda Dev-Goswami Maharaj
        Shloka | Ero ihmisen ja eläimen välillä

[om ajñāna-timirāndhasya jñānāñjana-śalākayā
        chakṣur unmīlitaṁ yena tasmai śrī-gurave namaḥ (1)]
        āhāra-nidrā-bhaya-maithunaṁ ca
        sāmānyam etat paśubhir narāṇām
        dharmo hi teṣām adhiko viśeṣo
        dharmeṇa hīnāḥ paśubhiḥ samānāḥ (2)
        Tässä maailmassa eläimillä ja muilla elävillä olennoilla on samat olemassaolon elementit. Kaikki nämä elävät olennot, jotka ovat kehityksensä eri tasoilla, voivat nauttia samoista eduista: elää perhe-elämää, syödä, nukkua ja nauttia toisistaan. Tämä on luontaista kaikille eläville olennoille niiden ehdollistumisen vuoksi.
        Ihmiset eroavat muista elävistä olennoista siinä, että sen lisäksi, että he voivat vain elää ja nauttia kaikesta tästä, myös kehittää henkistä tietoisuuttaan. Prosessia, joka auttaa luomaan yhteyden henkiseen maailmaan, kutsutaan uskonnoksi. Tämä prosessi toteutetaan henkisen yhteyden ja henkisen tiedon havaitsemisen kautta.
        Henkinen yhteys on meille äärimmäisen tärkeää tässä olemisen ulottuvuudessa, koska henkinen yhteys ja aidosti henkinen yhteisö voivat auttaa meitä nousemaan transsendenttiselle tasolle. Todellisen, aidon henkisen yhteyden välityksellä mielemme ja aistimme tulevat tyydytetyiksi. Silloin aistien levottomuus vähitellen poistuu meistä.

yt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä maailmassa eläimillä ja muilla elävillä olennoilla on samat olemassaolon elementit. Kaikki nämä elävät olennot, jotka ovat kehityksensä eri tasoilla, voivat nauttia samoista eduista: elää perhe-elämää, syödä, nukkua ja nauttia toisistaan. Tämä on luontaista kaikille eläville olennoille niiden ehdollistumisen vuoksi.
        Ihmiset eroavat muista elävistä olennoista siinä, että sen lisäksi, että he voivat vain elää ja nauttia kaikesta tästä, myös kehittää henkistä tietoisuuttaan. Prosessia, joka auttaa luomaan yhteyden henkiseen maailmaan, kutsutaan uskonnoksi. Tämä prosessi toteutetaan henkisen yhteyden ja henkisen tiedon havaitsemisen kautta.
        Henkinen yhteys on meille äärimmäisen tärkeää tässä olemisen ulottuvuudessa, koska henkinen yhteys ja aidosti henkinen yhteisö voivat auttaa meitä nousemaan transsendenttiselle tasolle. Todellisen, aidon henkisen yhteyden välityksellä mielemme ja aistimme tulevat tyydytetyiksi. Silloin aistien levottomuus vähitellen poistuu meistä.

yt

Bhagavad Gītā A.C. Bhaktivedanta Swamin alkuperäistekstillä ja kommentaareilla varustettu Bhagavad-gītā kuten se on. Jälleensyntyminen ja paljon muuta.

https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=3314507

Toinen mahdollisuus, kertomus rajakokemuksesta:
        https://www.antikvariaatti.net/tuotteet/39730

Tämä pehmeäkantinen kirja kertoo ikuisesta viisaudesta, jota suuret ajattelijat ovat opettaneet kautta aikojen.
        https://www.govindam.fi/tuote/ajaton-viisaus/

iuyt

• Anonyymi
        semmosiataas kirjoitti:

"Ajan ja paikan tuolla puolen"
        Kirja
        A. C. Bhaktivedanta Swami Prabhupāda
        g

• Anonyymi
        Toivopaulin kirjoitti:

Jos esimerkiksi joku on tappanut sata koe-eläintä, hänen pitää syntyä sata kertaa koe-eläimeksi ja tunnettava samaa kipua kuin tappamansa eläimet.

p4

• Anonyymi
        semmosiataas kirjoitti:

eläinten tappaminen, myös karmasta
        lyhytelokuva
        https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ

iu54

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Srila Bhakti Bimal Avadhut Maharaj
        Henkinen todellisuus ilmestyy äänen kautta
        (12. joulukuuta 2004)

Maailma, jossa elämme, ja materialistiset näkökulmamme kuluttavat meitä liikaa. Elämässämme pitää aina valita yksi tai toinen tie. Mitä tapahtuu, jos valitset henkisen polun? Veda-tekstien mukaan korkein transsendenttinen todellisuus ilmestyy äänen kautta. Kun puhumme Jumalasta, puhumme Krishnasta. Emme sano ”Jumala”, sanomme ”Krishna”.
        Jumalalla on paljon erilaisia nimiä, ja jokaisella nimellä on tietty arvo, merkitys itsessään, aivan kuten meillä on nimiä, sukunimiä, lempinimiä, jotka heijastavat erityispiirteitämme. Kun puhumme alkuperäisestä Totuudesta, sanaa ”Krishna” käytetään, koska se tarkoittaa Kauneutta. Krishna — Hän, joka vetää puoleensa jokaista. Olemisen korkeimmalta tasolta Kauneus, Rakkaus ja Harmonia tulevat tähän maailmaan äänen muodossa. Juuri sen takia menemme kaupunkien kaduille, kuten Shri Chaitanya Mahaprabhu teki, ja laulamme Krishnan nimeä. Tämä ei ole teko, joka tehdään tunteiden vaikutuksen alaisena, tämä on mahdollisuuden tarjoaminen, niin että jokainen henkilö, joka kuulee tiettynä ajankohtana Krishnan nimen (Kṛṣṇa Nām), jopa epäsuorasti ottaa Häneen yhteyttä ja aloittaa paluumatkansa henkiseen maailmaan.
        hg

...
        Henkinen maailma on rajaton. Kukaan ei voi määrittää sen alkua ja loppua, se ulottuu todellisuuden läpi loputtomasti, ja on rajaton kooltaan. Myös muita maailman osia pidämme rajattomina, kuten aineellista maailmaa, joka myös on rajaton. Me pidämme aineellista maailmaa rajattomana, koska me, pikkuruiset sielut, olemme merkityksettömässä asemassa. Havaintokykymme on rajallinen, mutta Jumalallisella todellisuudella ei ole rajoja.
        Tällä hetkellä olemme tässä ehdollistetussa, rajoitetussa osassa aineellista maailmaa, mutta tämä ei ole todellinen kotimme. Henkinen maailma on todellinen asuinpaikkamme. Meillä on kyky tietoiseen olemassaoloon, henkiseen olemassaoloon tässä maailmassa.

iugf

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yt

myös karma

ki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myös karma

ki

https://www.youtube.com/watch?v=5WPmSv-TBy0
        Finlandia Hymni [Finnish Patriotic Song]

Kaunis kotimaamme.
        Suomalaiset.
        Rakkaani.

https://www.youtube.com/watch?v=_m1xdq_e-MM

Rakastan maatamme.

https://www.youtube.com/watch?v=9PBGPdYAG0c
        Rakas maamme.
        Rakkaat suomalaiset.

https://www.youtube.com/watch?v=u-eI6eEU2jM
        Nälkämaan laulu

https://www.youtube.com/watch?v=wKHwP2Kl460

Täällä Pohjantähden Alla

https://www.youtube.com/watch?v=gwrFmMqqb4g

https://www.youtube.com/watch?v=_065dg3U2Ic

mv

• huuhaainnaset

Hanurista on ei vaikuta ihmisen elon päiviin hevonkukkua, täyttä sittiä!!!!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      583
      4708
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      562
      4274
    3. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2072
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1628
    5. 65
      1554
    6. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1167
    7. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      603
      1130
    8. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      94
      1029
    9. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      55
      934
    Aihe