TAKSIT Raumalla

keijotietää

Miten on mahdollista että raumalla on niiiiin paljon INVALIDI-statuksen omaavia kuskeja saanut taksiluvan ????
Matket kuin market niin asia aukeaa sinullekin,kuuntele ja katsele kevättä.

10

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaitietääkö

Niin siis taksit kuskaavat invalidejä kauppaan ja ja käyvät kaupassa heidän kanssaan. Mitäs ihmeellistä siinä on jos näitä takseja on useampi jotka tälläistä palvelua tarjoaa?

• tax

Niin, sehän on ihan tervetullutta että paremman palvelun taksit ovat lisääntyneet. Monesti tätä palvelua tarvitsevat myös ns. perusterveet ihmiset siinä vaiheessa kun on esimerkiksi talven liukkailla kaatunut. Ja näinhän se on että tälläistä palvelua osaa vasta silloin täysimääräisesti arvostaa kun joutuu itse turvautumaan siihen.

• myösasiaaseurannut

Niin aloituksessa ei kyllä puhuttu mitään taksin asiakkaista, vaan käsittääkseni taksien kuljettajista, - joilla on ilm. INVALIDI-status. Muutenhan he eivät voi parkeerata inva-paikoille,olletikin? Joo totta on, kuski istuu autossa joka vielä käydä rouskottaa yli sallitun minuuttimäärän,eli eivät kai voisi parkeerata inva-paikalle jos kaupassa kävisikin. Usein se asiakas Cittarin inva-paikan taksiin kyllä kävelee huonosti ja epävakaasti ,mutta syy ei ole invalidismissa,,,,että kyse ei ole ollenkaan asiakkaiden invalidin asteesta, ja miten se asiakkaan inva-asia selittää taksin pysäköintiä,josko selventäisitte jotka kärkkäästi asiaa kommentoitte?

• Kölli
        myösasiaaseurannut kirjoitti:

Niin aloituksessa ei kyllä puhuttu mitään taksin asiakkaista, vaan käsittääkseni taksien kuljettajista, - joilla on ilm. INVALIDI-status. Muutenhan he eivät voi parkeerata inva-paikoille,olletikin? Joo totta on, kuski istuu autossa joka vielä käydä rouskottaa yli sallitun minuuttimäärän,eli eivät kai voisi parkeerata inva-paikalle jos kaupassa kävisikin. Usein se asiakas Cittarin inva-paikan taksiin kyllä kävelee huonosti ja epävakaasti ,mutta syy ei ole invalidismissa,,,,että kyse ei ole ollenkaan asiakkaiden invalidin asteesta, ja miten se asiakkaan inva-asia selittää taksin pysäköintiä,josko selventäisitte jotka kärkkäästi asiaa kommentoitte?

Jos taksin asiakkaana on invalidi, on invalidipaikalle pysäköiminen perusteltua.

• hyvtarkseur

Taksi on taksi ja asiakas on asiakas. Jos invalidi ajaa inva-luvan sisältämällä autolla,hän pysäköi invaruutuun. Jos terve(hkö) taksisuhari(tar) ajaa taksia invalidi kyydissä,-suhari 'pudottaa' potilaan ehkä hyvinkin lähelle ovea,ja vie autonsa normiruutuun, ja sen jälkeen menee 'potilaan' kanssa kauppaan tai ei mene. Jos menee sisälle mukaan ,- tulee ulos ja hakee autonsa ja koukkaa taas 'potilaansa' ehkä hyvinkin läheltä ovea. Tähän ei ole sanomista tavan kansalaisella ja eikä Lainlaatijallakaan, Lex Lex.
        Selvennyksenä vielä että Lainlaatija ei esimerkiksi ole laatinut tyhjäkäynnistäkään erityisoikeuksia takseille, eli samat minuuttimäärät koskevat kaikkia muita autoja , -paitsi erikseen Laissa mainitut ajoneuvot. Sitte,,,,

• kles

Jos taxit on huomannut että Raumalla on invaliijeja ja vammaisia paljon,minä olen sen aina tiennyt. Tämä kirjoitus ei ole pilkantekoa vammaisille.

• crippled

Yli 20 vuotta invalidina ja taksin käyttäjänä en nyt ymmärrä yhtään mistä puhutaan. Onko joku kirjoittajista invalidi, kiinnostunut inva taksista, haluaa itse invalidiksi, vai on muuten vaan kiinnostunut aiheesta. Eli siis avaus ei auennut minulle.

• crippled

• be...crfl

''Aukaiseppa'' ensin silmät ja luepas avaus. Sinä puhut invatakseista, avauksessa ei ollenkaan. Luetun ymmärtämistä kehiin, ei luetun väärinlukemista.
        Alan ymmärtää miksi ei ''oikein aukene''

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1884
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90