Tässä on jonkin aikaa tullut katseltua Oulun vuokra-asuntotarjontaa ja vaihtoehtoina tuntuu olevan ylihintaiset nuhjuiset kipeästi edes perusmaalausta huutavat vuokraläävät, ylihintaiset mukahienot vuokraluukut saunoineen (järjetöntä maksaa yli 10€/neliö vuokraa tilasta, jota ei juurikaan edes käytetä), tai sitten esimerkiksi Rajakylässä Riihi säätiön kohtuuhintaiset vuokra-asunnot, joissa näyttää ainakin kuvien perusteella olevan perusasiat suht koht mallillaan, toimivat pohjaratkaisut, eikä sitä samperin saunaa. Miten on, uskaltaako näihin Riihi säätiön asuntoihin ylipäätään muuttaa vuokralle, olipa ne sitten Rajakylässä tai muualla? Mainettahan tuolla puljulla tuntuu riittävän... http://fi.wikipedia.org/wiki/Riihi-säätiö
Riihi säätiön asunnot
6
3006
Vastaukset
- TaidanJättääVäliin
Nää on tuttuja juttuja, harmi sinänsä, koska monessa Riihi säätiön asunnossa vaikuttaisi olevan hinta ja laatu balanssissa. Toimiiko niissä muuten lämmitys, vai pitääkö olla omasta takaa sähköpatterit talvikaudeksi? Tuo sähköpattereiden tarve nostaa kustannuksia sähkölaskun muodossa melkoisesti.. kuten nykyisessä. Yksityisillä markkinoilla näkyy olevan ihan kohtuukuntoisia asuntoja, joiden yhteystiedoissa komeilee sukunimi "Kanninen", taitaa olla tämän itse isä-Kannisen jälkeläisiä?
- HH1
En kyllä suosittele ainakaan Puulinnankadun asuntoja, todella huonossa kunnossa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Kallis kuntoon nähden ja vetoisia ja kylmiä on! Parveke oli umpihomeessa. Sijainti on hyvä mutta muuta hyvää en kyllä keksi.
- Elsa-Pekka
Sen nettisivut ovat vielä olemassa.
- älämuutakaukovainiolle
No lähtökohtaisesti kukaan itseään kunnioittava ihminen ei muuta laidoille eli rajakylään saatika Hiiroseen/kaukovainioon. jengejä, huumekauppaa, ja kännisekoilijoita pitkin vuorokautta riesana. Kaukovainiolla naapurini nistit katselee seinän läpi minua lämpökameralla ja kuuntelee e-willestä ostamillaan laitteilla ja se on heille vieläpä ihan normaalia elämää. Suosittelen kiertämään nämä rajaseudut kaukaa. Jos oikeasti olet varoissasi niin edelleen suosittelen muuttoa maaseudulle. Nämä lähiöt tekee hulluksi koska vaikka itse haluat hyvää, täällä sinut painostetaan pahaan.
- asdfsrgh
Totta kirjoitat. Itse olen asunut runsaat kolmee vuotta etu-Lyötyssä erään ison asuntoyhtiön vuokra-asunnossa enkä mistään hinnasta lähtisi minnekään Oulun lähiöön asumaan. Tuo suosittelemasi maaseudulle muutto on ollut mielessä, mutta avovaimoni on niin urbanisoitunut olento että...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462