Riihi säätiön asunnot

UskaltaakoVuokrata

Tässä on jonkin aikaa tullut katseltua Oulun vuokra-asuntotarjontaa ja vaihtoehtoina tuntuu olevan ylihintaiset nuhjuiset kipeästi edes perusmaalausta huutavat vuokraläävät, ylihintaiset mukahienot vuokraluukut saunoineen (järjetöntä maksaa yli 10€/neliö vuokraa tilasta, jota ei juurikaan edes käytetä), tai sitten esimerkiksi Rajakylässä Riihi säätiön kohtuuhintaiset vuokra-asunnot, joissa näyttää ainakin kuvien perusteella olevan perusasiat suht koht mallillaan, toimivat pohjaratkaisut, eikä sitä samperin saunaa. Miten on, uskaltaako näihin Riihi säätiön asuntoihin ylipäätään muuttaa vuokralle, olipa ne sitten Rajakylässä tai muualla? Mainettahan tuolla puljulla tuntuu riittävän... http://fi.wikipedia.org/wiki/Riihi-säätiö

6

3006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • TaidanJättääVäliin

Nää on tuttuja juttuja, harmi sinänsä, koska monessa Riihi säätiön asunnossa vaikuttaisi olevan hinta ja laatu balanssissa. Toimiiko niissä muuten lämmitys, vai pitääkö olla omasta takaa sähköpatterit talvikaudeksi? Tuo sähköpattereiden tarve nostaa kustannuksia sähkölaskun muodossa melkoisesti.. kuten nykyisessä. Yksityisillä markkinoilla näkyy olevan ihan kohtuukuntoisia asuntoja, joiden yhteystiedoissa komeilee sukunimi "Kanninen", taitaa olla tämän itse isä-Kannisen jälkeläisiä?

• HH1

En kyllä suosittele ainakaan Puulinnankadun asuntoja, todella huonossa kunnossa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Kallis kuntoon nähden ja vetoisia ja kylmiä on! Parveke oli umpihomeessa. Sijainti on hyvä mutta muuta hyvää en kyllä keksi.

• Elsa-Pekka

Sen nettisivut ovat vielä olemassa.

• älämuutakaukovainiolle

No lähtökohtaisesti kukaan itseään kunnioittava ihminen ei muuta laidoille eli rajakylään saatika Hiiroseen/kaukovainioon. jengejä, huumekauppaa, ja kännisekoilijoita pitkin vuorokautta riesana. Kaukovainiolla naapurini nistit katselee seinän läpi minua lämpökameralla ja kuuntelee e-willestä ostamillaan laitteilla ja se on heille vieläpä ihan normaalia elämää. Suosittelen kiertämään nämä rajaseudut kaukaa. Jos oikeasti olet varoissasi niin edelleen suosittelen muuttoa maaseudulle. Nämä lähiöt tekee hulluksi koska vaikka itse haluat hyvää, täällä sinut painostetaan pahaan.

• asdfsrgh

Totta kirjoitat. Itse olen asunut runsaat kolmee vuotta etu-Lyötyssä erään ison asuntoyhtiön vuokra-asunnossa enkä mistään hinnasta lähtisi minnekään Oulun lähiöön asumaan. Tuo suosittelemasi maaseudulle muutto on ollut mielessä, mutta avovaimoni on niin urbanisoitunut olento että...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe