Vanhus kaatui ja lonkka murtui erään oppilaan työharjoittelussa sattuneen kömmähdyksen takia. Koululla on oppilailleen vastuuvakuutus. Vakuutusta on haettu sairaalakulujen osalta, leikkaus ym. Ei kovin paljoa kuitenkaan. Ei ole kuitenkaan mitään päätöstä tullut ja aikaa on mennyt jo melkein kaksi vuotta. Ovatko käsittelyajat todella näin hitaita aina henkilövahinkojen osalta? Olen kysynyt vakuutuslaitoksesta useita kertoja asiaa. Mutta vastus on aina sama, asiaa käsitellään edelleen. Ei mitään muuta. Autovakuutus toimii päivässä mutta miten voi olla ettei ihmisen kohdalla päätöstä voida tehdä. Koulu taas sanoi, että ilman muuta vastuu kuuluu heille ja sitä varten heillä vakuutus on. Mutta vakuutuslaitos ei todellakaan tee mitään asian etenemisen suhteen. Noloa sitä henkilöä kohtaan joka tästä joutuu kärsimään ja tapauksen seurauksena meni niin huonoon kuntoon että elinikä lyhenee vuosia.
Koulujen vastuuvakuutus oppilaille
Mitätehdä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712