siilimaxi ravintola

arvostelija

Onks kukaan käyny siellä
sieltä saa kuulemma suomen parhaat ruoat

41

6206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väke

      Oon käyny ja hyvää on ollu

    • mnbvcjhj

      hinnat noussut aikalailla, alkaessa sai fantasian 5eurolla ja nyt taitaa maksaa 7,5e. Pizza buffaan pääsee samalla hintaa lounasaikaan. Omat käynnit vähentyneet tuon takia, pizzat kyllä hyviä.

      • Tkkkk

        Eilen maksoi 8 €.


    • huolestunutsiililäinen

      Pizzahan oli muuten hyvä mutta kylmä ja pallikarvoja sielä täällä.

      • leppäkaarteenpoika

        Nii just


    • musaözlyk

      Kulema sumen paras pizza

    • karvapizza

      Joo ihan hyvää kunnes löytyi karvaa pizzasta...

    • uskomatonkylä

      Ehdottomasti paras buffet! Suosittelen. Ulkoapäin ei uskoisi, mutta kerran nautittuaan palaa taatusti.

    • eiolesipali

      Yli tunnin kotiinkuljetus. Soittaessa en ymmärrä sanaakaan. Eikä vastapuolikaan. Ja vaikka tilaisin ranskanleivän, tulee se yksi ja sama pizza. Mutta se pizza on ihan jees. joten... whatever...

      • Kielitaito0

        Piisaminpolkukin menee Biisoninpoluksi :D Selitä sitä sit puoli tuntii,et menee oikein ...kerkee kaikki aakkoset sanoo siinä :D


    • gigolomax

      ja isännälle kun oikein hyvin vinkkaa ,niin saattaa saada pizzan ihan luonnossa ;)

    • Tompader

      Huomenna nähdään tämäkin ihme ja voidaaan arvostella puoleettomasti tämä Siilin kaikkien pitsanälkäisten keidas.

      • Tompader

        Siilimaxi ravintola on melko hyvä ja edullinen (7.90e) paikka syödä rasvaista buffet ruokaa. Lounastimme viikonloppuna klo 16 aikoihin jolloin oli tarjolla 3 erillaista pitsaa, ranskalaisia sipulirenkaineen, riisiä, broilereita, jotakin lihalientä (vähän niin kuin stroganoffi), salaattia, raejuustoa, kebabsiivuja ja jotain pientä mitä en nyt muista. Janojuomana hintaan sisältyi vesi ja ehkä laimennettava päärynämehu (en ollut varma, mutta otin silti) Kokonaisuutena ihan loistava ateria. Poistuessamme huomasimme että astiat olisi pitänyt viedä itse kärryihin.


      • bädman

        Muuten ihan hyvä paikka mutta kiroilevat teinit jotka valtaa parhaimmat paikat pilaavat tunnelman.


    • käsidesi

      Kävin eilen ja kysyin käsidesiä. Omistaja oli oikein ivallinen ja sanoi ettei tämä ole viiden tähden hotelli vaan pizeria. Terveystarkastajalle töitä. Laitan sanaa. Saatiin vielä ivalliset naurut. Salaattia saa ottaa pienen teelautasen yhden kerran hinta 1,50e ja pizza 7,50e . Ei ollut maustettu edes pizzamausteella. Taikina pahaa jne... huono kokemus . Minä en enää mene ja piste. Uggh olen puhunut.

      • Opettaja13

        Moi Herkkupizza!


    • pizzawoman

      Pizzat on hyviä, buffa ok. tosin sieltä saa vain niitä edullisempia pizzoja. ja toisaalta buffa on joka kerta samansisältöinen, ei mitään uutta tai vaihtuvuutta siis. nälkäisenä sieltä ei kyllä tarvitse lähteä.

    • ghy221

      Kahvi on ainakin aina tuoretta ja maistuu KAHVILTA eikä miltään kusiselta litkulta.

      • hamihami

        Kahvi on todellakin tuoretta ja kääretorttu vie kielen mennessään.


    • Syöppö

      Buffa on siellä aivan loistava. Ollaan käyty siellä nyt neljä kertaa eikä ole tarvinnut pettyä. Todella edullinen ja pitsat loistavia. Kebabkin tulee tangosta eikä ole mitään mikropaskaa. Suosittelen lämpimästi :) uutuutena oli tullut limuhanat :)

    • yäk

      Työntekijät ahdistelevat ympäri kylää alaikäisiä tyttöjä, työntekijät eivät pese käsiään kessun tai vessakäynnin jälkeen, ravintola haisee ja ruuat maistuvat homeelta, buffetin ruoat lämmitetään mikroaaltouunissa. että joo, suomen parasta ruokaa!

    • yrjö

      Legendan mukaan joku työntekijöistä on mennyt kysymään teini-ikäsiltä tytöiltä suihinottoa maksua vastaan

    • Anonyymi

      Vielä en ole löytänyt Suomesta toista pizzeriaa joka voittaisi SiiliMaxin Julia pizzan. Sen kun vielä päivittää bbg-kastikkeella, niin ei voi kuin näin savolaisittain naattia! Buffan antimissa ei myöskään ole koskaan ollut mitään vikaa ja omistaja pariskunta & vaki-henkilökunta ovat aina olleet minulle ja myöhemmin kasvaneelle perheelleni ystävällisiä. Näin 10 vuotta heidän asiakkaana olleena en voi muuta kuin vain suositella vahvasti!

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa. Ahkeraa porukkaa ja äsrysttää suunnattomasti että tuollaiset tyhjänpäiväiset luuserit käy heitä kiusaamassa.

    • Anonyymi

      Kaikki kommentit varmasti siilimaxin omien työntekijöiden kommentteja. Itse en ole tykännyt yhdestäkään ruuasta ja ruokamyrkytys juttuja kuullut. Puoltaisin vahvasti keskus pizzeriaa, jossa varmasti pohjois savon parhaat ruuat ja palvelukin mukavaa. Usein kun käy niin henkilökunta tarjoaa juomat matkaan

    • Anonyymi

      Hidas kotiinkuljetus. Eipä ole tullut aikoihin tilattua niitä piirakoita. Onneksi joutuvat etsimään uudet tilat kun talo menee remonttiin. Hyvällä tuurilla ei uutta tilaa löydy eikä taida löytyä.

    • Anonyymi

      Jokaisella saa olla oma mielipide, mutta itselleni ei ole sattunut koskaan huonoa ruokaa tai palvelua kyseisessä yrityksessä asioidessa. Enkä ole yrityksen työntekijä, enkä perheenjäsen tai edes perhetuttu vain vain tyytyväinen asiakas joka toivoo todella että Siili Max säilyy edelleen kylän katukuvassa. Peukut täältäkin siis niin pitsoille, kebabille kuin buffallekkin (hamppareita en ole syönyt ja makkaraperunat eivät olleet PikkiGrillin tasoa;).

    • Anonyymi

      sisäpiiritietoa että siilimax tulee lopettamaan toiminnan lähiaikoina

    • Anonyymi

      Siilejäkö siellä syödään. Onko paikka karavaanareiden?

    • Anonyymi

      Kävin viimeksi viisi vuotta sitten jolloin otin pizzan mukaan ja kotona pizzasta paljastui aivan hirvittävän rasvaiseksi. Rasvaa oli niin paljon että sitä valui laatikosta kun kallisti, piti imeyttää talouspaperilla ylimääräinen rasva pois, sen jälkeen se oli ihan syötävää.

      Saa nähdä milloin tuo rakennus puretaan, en ole niistä suunnitelmista kuullut nyt vähään aikaan...

    • Anonyymi

      Lähiaikoina tarkoittaa useita vuosia.

    • Anonyymi

      Vitun paskat ruuat. Oon käyny ite monta kertaa, tilattu pitsaa yms. Pitsat ui kirjaimellisesti juustossa ja majoneesissa aina kun tilataan. Kerran tai kaksi ellei enemmän, tilattiin pitsaa, mutta saatiin aivan väärät mitä ite oltiin tilattu. En todellakaan suosittele käymään kenenkään. Työntekijät myös jotain pervoja. Ovat myyneet joskus henkilökunnan ”takaoven” puolella alaikäisille tupakkaa, kaljaa ja muuta maksua vastaan. Tilanteet olen itse nähnyt ja kaverit on heiltä tupakkaa, yms saaneet. Kyselleet minun nimeäni myös ilman mitään syytä ja työntekijät tuijottelevat ihmeellisesti tyttöjä. Joku oli joskus kuvannut videolle, kun ilmeisesti tämän paikan pomo (?) oli hakannut paikan edessä jollain puisella isolla lankulla jotain miestä ja oli myös käynyt päälle. Hygienia erittäin huono. En todellakaan suosittele tälläistä paskaa, jos touhu on myös tätä tasoa! >:(

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä oot käyny monta kertaa jos on paska ruuat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä oot käyny monta kertaa jos on paska ruuat?

        No ku ollaan pöljällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä oot käyny monta kertaa jos on paska ruuat?

        Koska haluan tukea monikulttuurista siilinjärveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska haluan tukea monikulttuurista siilinjärveä.

        Kohta....tiiät kyllä mitä.


    • Anonyymi

      Siili-Maxi. Tänään yritin tehdä tilausta kuljetuksen kera. Ei onnistu, kuski jo pois. Mutta jos olet täällä ennen klo 22 kaikki onnistuu. Olin paikalla 21.50. tämä suljettu, kaikki pois. Mitä vittua ne lupaa ja juoksuttaa asiakkaita? Helvettiin tällaiset firmat. Mut onneks löytyy vaihtoehtoja samalta kylältä.👍

      • Anonyymi

        Mitäpä muita täältä pöljältä löyvät. Viitostuvat tietysti.


    • Anonyymi

      Aatelkaapa, kun herra kasvattaa perunaa niissä kukkalaatikoissa. Minkä verran nuoriso ja vanhemmatkin tumppaa tupakat, räkeksii ja ehkä jopa kusevat sinne. Oon nähnyt. Ja porukat syö niitä.🤔

      • Anonyymi

        kukalaatikossa kasvatetaan nimenomaan kukka,ei perunoita. Mistä tää ajatus tuli sulle?


    • Anonyymi

      Uutisissa sanottiin että siilikannat on vähentyneet. Onko herra karavaanari jos kerta grillaa meikäläisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe