kun vedätte käteen ?
Mitä ajattelette
22
270
Vastaukset
- HOT...D
Sikoja
- ainalentää
Naapurin nuori rouva haravoi pihaa farkuissa ja uusissa punaisissa kontio saappaissaan. Leveä perse pyörii tiukan farkkupyllyn sisällä.
- didldamdiduuweeee
munaa ja edestakas liikkuvaa kättä sekä kohta ulos pulppuavaa mälliä.
- unianiko
Toisen miehen puolijäykkää roikkuvaa kyrpää,oih!
- Gink
Ja sitten kun ottaa sen toisen miehen puolijäykän kyrvän käyeensä ja näkee miten se
paisuu ja kovenee ooh ! Siinä kyllä omakin kovenee aaah !
- Panetuttaa
Joitain tuttuja naisia. Kavereitten vaimoja, naapurin tyttöä. Kuvittelen kuinka panen niitä luvan kanssa tai ilman. Ym.
- Nimimerkkinikö
OK samoin .Tai tarkemmin ajattelen ex vaimoani naimassa vanhemman varakkaan miehen kanssa hotellihuoneessa tai auton takapenkillä.
- siittiö
siskoa ja sen kimasta poslaripillua
- 696969
Yhtä jenninaa alasti
- OIIH
Erästä tuttua 58v xl muodokasta naista, nyloneihin verhottuja sääriä, reisiä.
- ladyslover
Jamaicalaista kiimapillua joka imee isoa kullia samaan aikaan kun toinen mies nuolee sitä märkää sykkivää pimppiä mmmmmm
- opentoe
Työpaikan naisten hikisiä sukkiksia ja kenkiä. Varsinkin kun olen useita kenkiä nuuskinut iltavuorossa, ja joskus runkannut spermat kenkään.
- 652
Jennifer Lopezia.
- BisnesisBisnes
Pörssikursseja.
- heppihei
Sara Säkkistä. (Parikkaa)
- paljastnauttiva
Kävin taas läpi käteenveto sessioni runkatessani.Olin thaihierojalla ja pyysin hierojaa katselemaan kun runkkasin.Siinä se nainen tuijotti touhujani liikkumatta kymmenkunta minuuttia..oli taas mahtava kokemus jonka olen toistanut jo kymmeniä kertoja..vuosien varrella.Ei edes hävetä enää ja koska hierojat ovat asiallisia ja ymmärtäväisiä siitä että meillä kaikilla on omat kujeemme josta nautimme.Mukava muistella noita hetkiä jälkeenpäin runkkaillessa.Eiköhän taas kohta mennä ..tositoimiin..
naapurin 60v. naista antamassa suikkaria mulle
- tuun_ihan_just
Aattelen Jutta Urpilaisen verkkosukkahousuja.
- kaapa
tämä
- Aakap
Tuolla ylä kerrassa olevia 17 vuotiaita tyttöjä jotka seurustelevat keskenään ,illalla/yöllä hiivin oven taakse kuuntelemaan kun pitävät hyvänä toisiaan ,aaah kyllä mälli lentää taas ensi yönä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245