Ostin tuotteen verkkokaupasta ja se saapui perille ajallaan. Tuotteessa ilmeni vika ja tein siitä reklamaation sähköpostilla kahdesti. Siltikään en ole saanut vastausta sähköpostiini, mitä tuotteen kanssa tehdään. Olen myös soittanut yhteen xxl-liikkeeseen(koska verkkokaupalle en löytänyt numeroa mistään) ja siellä neuvottiin tekemään reklamaatio ja sanottiin, että viestiin vastataan yleensä 24h kuluttua. Olen odottanut jo useamman viikon. Onko kellään muulla kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? PS reklamaatio on varmasti tehty oikein, xxl-kaupan verkkosivujen ohjeiden mukaisesti.
XXL-verkkokauppa, väliinpitämättömyyttäkö?
pinnapalaa
1
382
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin asiaton liike. Petollista markkinointia, pikku fiilinkia siellä täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693