Ostin tuotteen verkkokaupasta ja se saapui perille ajallaan. Tuotteessa ilmeni vika ja tein siitä reklamaation sähköpostilla kahdesti. Siltikään en ole saanut vastausta sähköpostiini, mitä tuotteen kanssa tehdään. Olen myös soittanut yhteen xxl-liikkeeseen(koska verkkokaupalle en löytänyt numeroa mistään) ja siellä neuvottiin tekemään reklamaatio ja sanottiin, että viestiin vastataan yleensä 24h kuluttua. Olen odottanut jo useamman viikon. Onko kellään muulla kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? PS reklamaatio on varmasti tehty oikein, xxl-kaupan verkkosivujen ohjeiden mukaisesti.
XXL-verkkokauppa, väliinpitämättömyyttäkö?
pinnapalaa
1
349
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin asiaton liike. Petollista markkinointia, pikku fiilinkia siellä täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006