Tällaisia kuvia se Tiitisen Markku Helppi-Yhteisessä napsii ihmisistä, jotka ovat elämänsä heikommaissa tilanteessa, hoidossa.
Mitään lupia kyselemättä postailee sosiaaliseen mediaan kuvia ASIAKKAISTA.
Tässä yksi esimerkki. Näitä löytyy noin 10 A4 arkkia lisää, lukuisista eri ihmisistä.
Koitin herran kanssa asiasta neuvotella, sillä näinhän ei Suomen lain mukaan voi eikä saa toimia. Pelkkä anteeksipyyntökin olisi MINULLE kelvannut, en muiden puolesta voi puhua, mutta Markussa oli sen verran miestä että löi luurin korvaan.
Älkää hyvät päättäjät lähettäkö kyseiseen paikkaan hoitoon ketään.
Tiedättehän paikan omistajan luonteenpiirteet, ne ovat aivan vääränlaiset tällaiseen työhön, jossa ollaan ihmisten arkaluontoisten ja usein vaiettujen ongelmien äärellä.
Kommentoikaa ihmeessä jos teitä on kohdeltu väärin tai teillä on kokemusta kyseisen paikan kyseisestä toihuista.
Päihdehoitojen villi länsi Suomen Maassa
2
73
Vastaukset
- Flunkflunk
Näyttää siltä että sulla on hirveesti kohtalotovereita.
Kuule eikö se oo vaan hyvä että asiat näytetään niinkun ne on, turha tuota asiaa on yhtään kaunistella. Itte oon kuullut pelkkää hyvää kyseisestä paikasta ja oon todella ilonen että mun ystävät on elossa ja voi hyvin. Ehkä ensimmäistä kertaa elämässä.
Itse en naisena sinne pääse, ei ole kokemusta henk kohtasesti, mutta luotan täysin silmiini ja korviini - nään miten hyvässä kunnossa sieltä tullaan pois, useimmat pysyvätkin sillä tiellä.
-Kiitos Markku, kiitos Helppi että oot pitänyt mun ystävistä huolta. - Anonyymi
Olin helppissä syksyllä 2017 yhden viikon ja kun tulin sinne ensimmäisenä päivänä olin ollut talossa kaksi tuntia niin Tiitinen tuli sanomaan että pitäisi lähteä tervetulo saunaan hänen kanssaan ja vielä keskellä päivää.Menin saunaan hieman vastoin tahtoani koska olin muutekkin tosi masentunut ja vittuuntunut kaikkeen. Saunan pesuhuoneessa tää tiitinen ottaa kameralla valokuvan musta ja skitsahdan siinä että mitä vittua kuvailet mua kun oon aivan alasti siinä,niin Tiitinen sanoo siinä että hänellä on tapana ottaa jokaisesta hoidokista valokuva. PERKELE leviäköö nyt musta otettu sauna valokuva jossain sos.mediassa,VITTU joo kun on vielä hieman ukolla arvelluttava tyyli hoitaa hyvin intiimiä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776