Seurat. Kuinka pitkä tilaisuus?

tulisinkohan

Kuinka kauan seurat kestää? 1h? 2h?
Kuinka pukeutua seuroihin?
Saako seuroihin tulla ihan kuka vaan?
Mitenkä outoon kiinnostuneeseen suhtaudutaan?

8

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkivoivattulla

      Jos on kaksi puhetta, kestää seurat kaksi-kolme tuntia. Puheiden välissä on kahvitauko n. puoli tuntia. Puheet kestävät 45 minuuttia. Seuroihin voi tulla arkivaatteissa, mitään pukeutumissääntö ei ole, ei huivia tms. Ihan normi-ihminen ja -pukeutuminen riittää. Jos lapsia on seuroissa runsaasti, pitävät lapset meteliä puheenkin aikana, mutta se kuuluu asiaan. Seuroihin saa tulla kaikki, jopa Melperikin, pääsymaksua ei ole ja istuinpaikan saa itse valita, kenelläkään ei ole vakipaikkaa. Outoon ei suhtauduta mitenkään erikoisesti, pienellä paikkakunnalla joku voi kysyä jotain, mutta vastata saa ihan mielensä mukaan. Kovin runsaasti ei kannata kertoa. nettiseurat.info on paikka, josta voi kuunnella ensihätään.

    • rtdd

      Meillä seurat kestävät 2 ja puoli tuntia.
      Tavallinen siisti vaatetus.
      Seuroihin ovat kaikki tervetulleita.
      Voidaan kahvitauolla tulla juttelemaan.

    • toivottaja

      Seurat kestävät 1 - 2 tuntia.

      Pukewutuminen on vapaa. Ihan tavallisissa vaatteissa voi mennä.

      Seuroihin saa tukka kuka vaan.

      Kaikki tykkäävät siitä, jos joku uusi, ennestään outo ihminen tulee seuroihin.

      Jotkut siellä seuroissa ovat innostuneita seurustelijoita, juttelevat aluksi ja lopuksi ja mahdollisella kahvitauolla toistensa kanssa. Mutta on paljon niitäkin, jotka tulevat hiljaa takapenkkiin, kuuntelevat saarnan ja sitten hiljaa poistuvat

      Seuroissa on aina mukavaa käydä. Siellä kuulee Jumalan sanaa. Ja virsiä ja Siionin lauluja. Saarnastakin saa uskoa evankeliumin, omistaa Kristuksen sovitustyön omaksi vanhurskaudekseen.

      Tervetuloa siis seuroihin!

    • tulisinkohan

      Kiitos vastauksista.

      • tu_lisit

        vaan...


      • Anonyymi

        kuinka kauvan ne kestää


    • yökukkuja

      Jos klo 18.00 alkavien seurojen jälkeen tulee hoitokokous, saattaa mennä aamuneljään.

    • Anonyymi

      Seuroihin tulevien naisten tulee pukeutua minihameisiin ja korkokenkiin.
      Vesirajan tulee näkyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe