Heippa! Haluaisin kuulla kokemuksia paikan osaamisesta. On tullut monenlaista palautetta jo vastaan.. Yrityksen Facebook-sivuilla näyttäisi olevan kuvaa ja mainosta varsin ammattitaitoisen ihmisen tekemistä töitä. Valitettavsti kuiitenkin vastaan on tullut tapauksia, missä yhdessä ripsessä on ollut kiinni jopa kolme omaa ripseä, mikä ilmeisesti vahingoittaa omia ripsiä aikalailla...
kauan olen ripsienpidennyksistä haaveillut, mutta uskallanko ottaa??
Hymy In/Ripsien pidennykset
15
3717
Vastaukset
- Olehuoleti
Hyvää ja ammattitaitoista jälkeä. Jos haluat volyymit, niitä tekee vain Hanna. Klassisia tekee myös Maiju. Jokatapauksessa laadukasta työtä...
- SinunaHarkitsisinVielä
En suosittelisi ainakaan noita volyymia, minulla oli monesta kohtaa omia ripsiä kiinni toisistaan. Oli aikamoinen pettymys koko ripset!
- kompisnkoms
Pysykää omissa ripsissä....Paras ja luonnollisin vaihtoehto. Eikä mene rahat hukkaan.
- dyydelidyy
Kyllä taitaa tälläkin naikkosella loppua ripsien laitot tähän paikkaan. Olen huomannut jo pidempään että ripset on huolimattomasti tehty nyt vasta osu totuus päin kasvoja, kun alaripset ovat pidemmät kuin yläripset. Niin paljon ne on vahingoittunut näistä ripsistä. ETTÄ KANNATTAA MIETTIÄ HALUAAKO OTTAA!!!!!!!!!!!! Eikun vaan rispsiseerumin ostoon jA kädet ristiin että saes omat ripset kuosiin.
Ps. Niitä kuviahan laitetaan vain onnistuineista töistä.. ei läheskään jokaisesta.- Tyytyväinen
työnjälki puhuu puolesta tai vastaan. Parhaiten varmaan selviää ammattitaito kun käy paikan päällä kyselemässä ja katsomassa miten ripsiä tehdään.
- lykkyävaan
Katsomassa paikanpäällä? Itse en ainakaan haluaisi, että joku tulisi katselemaan, kun minulle tehtäisiin ripsiä. Sama asia, kun joku ohikulkija tulisi hierojalle katsomaan, miten hän asiakastaan hieroo....Outo ajatus konsanaan. Olkootpa miten on, turhuutta on ripisien laitot ja hiuslisukkeet. Omat saavat riittää ainakin minulle.
- Tyytyväinen
Niinpä. Täysin sama asia on maata hierojalla ja ripsissä. En tiedä kuinka puol alasti sinä ripsihuollossa maksaisit mutta ihan miten vaan
- Tyytyväinen
Anteeksi kirjoitusvirheeni, maksaisit tarkoittaa makaisit :)
- KAMOON
Nooh....toiset tykkää yksityisyydestä ja toisille ei ole väliä. Itse ainakin haluaisin nauttia rauhassa maksamastani kauneushoitola hetkestä. En haluaisi "yleisöä" katsomaan moista toimenpidettä.
- Repsuko
Tyytyväinen kirjoitti:
Niinpä. Täysin sama asia on maata hierojalla ja ripsissä. En tiedä kuinka puol alasti sinä ripsihuollossa maksaisit mutta ihan miten vaan
Sä et ihan tainnut nyt ymmärtää pointtia...Ei aina tarvitse olla alasti, että tarvitsee sen yksityisyyden. Riittää aivan hyvin, että olet jalkahoidossa tms kauneudenhoisollisessa toimenpiteessä, joissa yleensä todellakin ollaan sermin takana tai erillisessä hoitohuoneessa. Hyvätasoisessa paikassa saa palvelua asianmukaisessa ympäristössä sekä intimiteettisuojan:)
- taiei
Itselläni oli neljä vuotta ripsienpidennykset ja osan ajasta kävin Hannalla. Kun rahallisen tilanteen vuoksi jätin ripset pois niin omani olivat todella hyvässä kunnossa, eikä ollut mitään vikaa. Ja Hanna ainakin varmistaa ettei liimaa kuitua virheasennossa luonnonripseen jolloin omat ripset kärsisivät.
- Erimieltäoleva
Onpa erikoista. Oon nimittäin täysin erimieltä. Ei ole ollu mulla valittamista ja monta vuotta olen käynyt Hannalla.
- Epäkäytännöllinen
Miksi pitää ottaa ripsipidennykset? Siis ketä varten? Ei ne kuitenkaan poista sitä totuutta, mikä noiden lisukkeiden alla piilee? Ketä varten otatte ripset? Siksikö, että näyttäisitte paremmalle? Eikö ripsiväri riittäisi? Hullua maksaa asiasta, joka kestää vain hetken ja tuhoaa omat ripset.
- kdsagh
koko ripsienpidennys buumi on jo niin ohimennyttä kuin voi olla, mutta tottakai täällä peräsavossa vieläkin luullaan olevan kovinkin muodikkaita...myötähäpeää naiset
- Ripsifani
Iisalmessa on monia ripsien tekijöitä joten varmasti jokaiselle löytyy juuri se sopiva paikka, itse käyn Hymy.inissä Hannalla ja olen käynyt jo muutaman vuoden ajan. Koskaan en ole saanut hutiloituja ja huonoja ripsiä vaan aina olen ollut tyytyväinen, ja onhan Hannalle 3-4 viikon jonotkin joten kyllä sillä näkyy olevan muitakin tyytyväisiä asiakkaita minun lisäksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685