Daewoo

Menestyy

Daewoo ohitti myynnissä jo Hyundain. Tähän mennessä on rekisteröity 2054 Daewoota, 1836 Hyundaita ja 235 Kiaa.

On helppo ennustaa myynnin vaan kiihtyvän, kun keulalle istutetaan Chevroletin rusetti.
Samoin, kun mallistosta poistuu vanhat viime vuosisadalla Aasian markkinoille suunnitellut mallit ja ne korvataan uusilla Eurooppaan tarkoitetuilla malleilla. Uusi Matiz on jo tuotannossa ja uusi Tacuma on kaivattu lisä suosittuun pienten tila-autojen segmenttiin.

8

2127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalla

      Automyyjä on näköjään löytänyt palstan. Markkinointivyörytys odotettavissa?

      • Menestyy

        No terveppä terve, kollega. Sinäkin näemmä poikkesit jo varmuuden vuoksi täällä.


      • palstalla
        Menestyy kirjoitti:

        No terveppä terve, kollega. Sinäkin näemmä poikkesit jo varmuuden vuoksi täällä.

        No varmuuden vuoksi poikkesin.

        No kuis on menneet daewoot kaupaksi?


      • Automyyjä 3

        Daewoo on nostanut markkinaosuuksia odotuksikin enemmän. Chevroletista on odotettavissa lähitulevaisuudessa markkinoiden top 10 myydyimpään merkkiin.


    • onko kuvia ja tietoja

      kiinnostunut?

      • Menestyy

        Ei ole näkynyt, mutta luvattu on ja kovasti jo kaipaillaan


    • o-o

      näin luki jällenmyyjän ilmoituksessa. Taannoin skoda-palstallakin joku yritti todistella, että uusi Chevrolet on ihan eri auto kuin Daewoo. Kuitenkaan ei tapahdu mitään muuta kuin merkki nokalla muuttuu.

      • diplinssi

        Koeajoin tänään Chewrolet (Daewoo) Kalosin. Vaikutti kivalta ajettavalta. Ihan asiallinen pikkuauto paikallaan. Aivan toista kuin muutama vuosi sitten ajamani Citroen AX. Kyllä ne Korealaiset on selvästi lyömässä läpi ennekkoluuloisista Suomalaisista luupäistä huolimatta. Kokeilkaapa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe