Uroksen penis jäi ulos, millä takaisin?

avuton-apina

Koirulini nylkytti leluaan ja tämän jälkeen sillä jäi koko vehje roikkumaan ulkopuolelle, sai itse vedettyä vehkeen sisäänsä, PAITSI sitä ihan päätä. Se on nyt hyvin turvonnut ja tulipunainen, ei saa itse vedettyä sitä sisään ja selvästi koirakin hieman hätääntynyt, kiertää asuntoa,läähättää eikä voi edes istua kun varmaan vähän kipeä.

Luin netistä että tämä on yleistä uroksilla ja pitäisi vain huljutella viileällä vedellä ja vetää pää takaisin sisään. Huljutin kylmällä mutta peniksen pää on niin turvonnut ettei se mene sisään. Tai en tietenkään kokeillut kun hellästi. Odotanko vielä? (nylkytyksestä ehkä n.15-20min) vai miten voisin auttaa koiraa? Laskeeko turvotus vai pitääkö mennä ell?

5

20611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihuolta

Menee ohi.... Vrt. ihmisen aktiivinen sessio:)

• EiVoiVerrata

Koiran ja ihmisen siittimet on täysin erilaiset. Koiran esinahka voi todellakin jäädä noin jumiin ja se johtuu yleensä liian pitkistä karvoista esinahassa.

• tursake

Kerää nyt he****tiin ne lelut joita se nylkyttää. Koirat ei sellaista tarvii eikä uusi tuota hommaa.

• tukistus

Miksi sen annetaan nylkyttää? Meillä tuo touhu on aina kielletty jo pennuilta, eikä ole ollut mitään ongelmia. Koirat ei astu leluja, toisia eläimiä tai ihmisiä, koska se on turhaa ja aiheuttaa helposti tappeluja jos hyppii toisten koirien selkään. Meillä on hyvinvoivia ja kivasti käyttäytyviä koiria. Ei kai tuon omistajakaan käy kädelle kahvipöydässä vieraitten kanssa?

• TuommosessaTapauksessa

Tuossa ei mitään vettä tarvita. Otat koiran vehkeestä kiinni ja vedät esinahkaa vähän taakse päin niin, että esinahka oikenee ja otat esinahan reiän reunasta kiinni ja vedät esinahan siittimen kärjen yli niin, että esinahka tulee siittimen päälle ja siinä se.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      137
      3142
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2981
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      108
      1398
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      137
      1111
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1067
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      987
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      969
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      797
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      773
    Aihe