Luin, että jo TÄSSÄ KUUSSA saamme jälleenmyyjille UUDEN VITARAN. Kuvists päätellen mukavannäköinen ja hinta alkaen 22500e. Suomeen tulee ainakin aluksi vain nelivetoista manuaalivaihteista GL ja GLS mallia. On se vaan upea auto, tuo UUSI VITARA.
Tässä kuussa UUSI VITARA!
5
115
Vastaukset
- Henry-Ford
Auto on varmasti hieno. Suomessa sevaan on turhan kallis muihin vastaaviin verrattuna ja maahantuoja on taas epäonnistunut mallivalinnoissaan. Kuinka monta kaupunkimaasturia myydään nelivetoisena Suomessa?
- s_crossari
Tuo pitää täysin paikkansa, paitsi nelivetoiseksi tuo on edullinen. Suzukin maahantuoja ei ole lainkaan ajan tasalla, jättämällä etuvetoiset pois tai rajaamalla etuvetoiset mallit joihinki erikois malleihin, kuten s crossin kohdalla, josta jätettiin manuaalivaihteinen pois sekä halvin gl varusteinen. Swiftiä ei tuoda lainkaan etuvetoisena??
Jos haluttaisiin myyntiä, niin mainoksia peliin ja atuvetomalleja kaikilla kone vaihtoehdoilla sekä varustetasoilla. - atuveto
Mikä on "atuvetomalli"? :-)
- on_se
"Helpoyyiko" "äynlahjoillaan" "keran"
- ah-crosss-
Ehdottomasti Suzukia pitäisi saada useammilla konevaihtoehdoilla, bensiini,diesel,sähkö,hybridi,kuminauha,jousi eli vieterivetoinen,höyrykone,puukaasu eli häkäpönttö, näillä vaihtoehdoilla myynti voisi moninkertaistua nykyisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684