Muutenkin jo kestämätön tilanne

Kylmät_kädet__

On aivan edullista kaikille osapuolille, ettei sossu enää suostu elättämään minua. En ois jaksanut itsekään enää tätä skeidaa, jota minun elämäkseni kutsutaan. Tarkoitus oli alunperin tarkoitus tappaa itseni, mutta se ei onnistu millään. Edes ovihyökkääjät eivät pysty siihen. Jään aina henkiin. Aina.

Toki yritän päästä jatkamaan ohjelmoinnin saralla.

26

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kk__

      Aivan käsittämätöntä kidutusta tämä loisiminen isokalloiselle yksilölle. Ikkunasta katsellut, kuinka muslimit ja mannet suorastaan nauttivat tyhjänpäiväisestä käyskentelystä, sikari kädessä. Rahaa ne apinat saavat huomattavasti enemmän, kuin minä, mutta ei tämä muutenkaan rahasta ole kiinni.

    • AitoKylmis

      Tiede.fi -palstalla lopetin kirjoittelun kuin seinään, kun sain oikeita töitä. (Lasse Liittynyt)

    • Vaahtokassi_

      Kylmis on entinen DNA:n työntekijä. Loisinut sossun tuella vuosia.

    • emälä.paskaa

      Minä mietin itsemurhaa joskus kännipäissämi. Helppo ratkaisu olisi tehdä ovihyökkäys puohitielle. Silloin kylmiski jää taposta kiinni. Mutta ainakin kuolisin.

    • ryyppyputki_päällä

      VVO teki hetki sitten ovihyökkäyksen asuntooni, vaikka olin antanut heille selkeät kirjalliset ohjeet, jossa painotettiin, että ilmoittavat ennen, kuin ovat tulossa käymään. Olin kuiten ripuloinut huumaavan järkyttävän hajuisen sontaläjän eteiseen ja nauru oli suuri, kun hyökkääjät tipahtivat heti sisälle päästyään. Oppivatpahan mokovat tunkeutujat edes hiukan käytöstapoja.

    • 99876554

      Kylmis ei sinua kukaan palkkaa se on varma. Joutaisit mennnä lapioimaan paskaa lähimpään karsinaan 2€ päiväpalkalla voisit myös syödä sitä sian/lehmän/broilerin paskaa niin pääsi saisi edes jotain sisältöä senkin homo.

      • Kuolema_Kylmäkädelle

        Kylmis on kikkelin koskettaja. Siksi se saa turpaan niin saatanasti. Se aina saunassa haluaa koskettaa tyyppien letkua. töks. Aivan sekopää tyyppi, se on itsekin myöntänyt, ettei tajua, miksi tekee niin.

        Välittömästi alkaa nyrkit heilumaan, että mitä vittua taas, Kylmis?!


    • Norjalaiset naishiihtäjät menee kovaa. Ja niillä on hyvät pakarat

      • 98787766

        Taidat katsella miesten hiihtoa homppeli.


      • 98787766 kirjoitti:

        Taidat katsella miesten hiihtoa homppeli.

        Oletko vähän tyhmä? Telkkarista tulee nyt naisten hiihtoa. Itse taidat haaveilla Juha Miedon pakaroista


      • aka---

        MAAILMANLOPPU!!!!


    • uusipää2017
      • Vaahtokassi_

        Ei saatana, miten osuva, kun ajatellaan Kylmiksen kalloa. Se on valtavan kokoinen. Se on venyttänyt kaikki pipot pelikuntoon not.


    • Kk__

      Tarvitsen ruumiinsiirtoleikkauksen, sekä päänsiirtoleikkauksen. Molemmat täysin perseestä.

      • rääkyvä_anus

        Jos tissun pää korvattaisiin jonkun toisen perseellä, niin kukaan ei huomaisi eroa.


      • Kk___
        rääkyvä_anus kirjoitti:

        Jos tissun pää korvattaisiin jonkun toisen perseellä, niin kukaan ei huomaisi eroa.

        Yritätkö vihjailla, että hän on paskapää ja pysyy aina sellaisena?


    • AitoKylmis

      Vittuku saisitte olla edes päivän mun pään sisällä. Se on henkistä kidutusta.

      • Kylmät_kädet__

        Toki pistän ovihyökkääjälle hanttiin, kun havaitsen pelkät nyrkit silmäkulmissani ja torsossani, niillä ei saa mua hengiltä, vaikka hakkaisit huomiseen asti. Se on pelkkää kidutusta. Jos joku tulee esim. ysimillisen kanssa, polvistun eteesi ja suutelen kikkeliä.

        https://www.youtube.com/watch?v=NKTpWi5itOM


      • Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Toki pistän ovihyökkääjälle hanttiin, kun havaitsen pelkät nyrkit silmäkulmissani ja torsossani, niillä ei saa mua hengiltä, vaikka hakkaisit huomiseen asti. Se on pelkkää kidutusta. Jos joku tulee esim. ysimillisen kanssa, polvistun eteesi ja suutelen kikkeliä.

        https://www.youtube.com/watch?v=NKTpWi5itOM

        Menehän kylmis jo päiväunille


    • keijokeripukki
      • Kylmät_kädet__

        No tuo on vain ihan sitä varten, ettei hätävarjelunliioittelusta tulisi tuomiota. Mikään tuomioistuin ei kyllä tuomitse meikäläistä sen jälkeen, kun pistän tyypin hengiltä. Eihän tuohon oveen tarvitse kuin taklata, niin se repeää kahtia.

        Mutta pointti on se, että antaa mulle täysin vapaat kädet puolustaa itseäni, enkä tarkoita paljaita käsiä, vaan kylmiä.


      • Kylmät_kädet__

        Kyllähän se ikävä fakta on, ettei Santtu jätä mulle muuta vaihtoehtoa, kuin fataalisen loppuhuipennuksen, vaikka olen yrittänyt irrottautua konfliktista jo kesästä asti. Se ei jätä mua rauhaan, koska sen motto on: "Never Surrender, Never backdown" tai jotain tuon suuntaista.

        On vain ajan kysymys, kun me molemmat menehdytään väkivaltaisesti, sillä vien sen apinan mukanani. Ei mua voi tappaa ilman, ettenkö ainakin yhtä hyökkääjää veisi mukanani.

        Todella ikävä asia, mutta minkäs teet, kun olet pakotettu.


      • Kylmät_kädet__
        Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Kyllähän se ikävä fakta on, ettei Santtu jätä mulle muuta vaihtoehtoa, kuin fataalisen loppuhuipennuksen, vaikka olen yrittänyt irrottautua konfliktista jo kesästä asti. Se ei jätä mua rauhaan, koska sen motto on: "Never Surrender, Never backdown" tai jotain tuon suuntaista.

        On vain ajan kysymys, kun me molemmat menehdytään väkivaltaisesti, sillä vien sen apinan mukanani. Ei mua voi tappaa ilman, ettenkö ainakin yhtä hyökkääjää veisi mukanani.

        Todella ikävä asia, mutta minkäs teet, kun olet pakotettu.

        En pelkää kuolemaa, mutta sen verran mukavuudenhaluinen olen, etten kituisi kovin kauaa. Toki itse pyrin lopettamaan sen simpanssin kärsimykset mahdollisimman tehokkaasti juuri samasta syystä. Pysyn yllättävän kauan toimintakuntoisena fataalin iskunkin jälkeen, koska adrenaliini.

        Psykoosissa en tunne kipua lainkaan. Toki aina toivonut, ettei se menisi siihen, mutta apina ei jätä mulle muuta vaihtoehtoa. Se hokee kokoajan mielessään: "Älä koskaan antaudu, älä koskaan peräänny".

        Kuulostaa kuin suoraan Koraanista. Aivan yhtä pienet aivot sillä onkin, kuin muslimeilla.


    • Kylmät_kädet__
      • mitään_menetettävää

        heh, hulluja noi tyypit, jotka käyvät sen kimppuun. Kylmiksellä ei aikuisten oikeasti ole mitään menetettävää. Ei sitä estele mitkään pelot vankilasta sun muista suljetuista. Se tappaa sinut ihan oikeasti, jos käyt päälle.


      • maikkulan_sale
        mitään_menetettävää kirjoitti:

        heh, hulluja noi tyypit, jotka käyvät sen kimppuun. Kylmiksellä ei aikuisten oikeasti ole mitään menetettävää. Ei sitä estele mitkään pelot vankilasta sun muista suljetuista. Se tappaa sinut ihan oikeasti, jos käyt päälle.

        Puhut paskaa. Kylmis on monesti sanonut, että ei sen takia lyö takas, kun pelkää joutuvansa peltolaan suljetulle. Siinä on tosin ollut aina vähän selittelyn makua, koska et sä jumalauta joudu mielisairaalaan sen takia, jos puolustaudut ovihyökkäykseltä.

        Kylmis ollut vaan niin krapulasta kankeana, että ei ole kyennyt puolustautumaan ja yrittää näillä epätoivoisilla selityksillä pelastaa kasvonsa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      14
      2154
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      109
      1933
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      146
      1669
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      164
      1213
    5. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      106
      1212
    6. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1094
    7. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1091
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

      On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      66
      900
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      42
      866
    10. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      67
      809
    Aihe