Nyt on alkanut sun toimintasi suoraan sanoen vituttaa. Mikä helvetti suhun on mennyt????? Aina kun laitan viestissä että haluaisin susta jotain muutakin niin keskustelu loppuu siihen.. Mikä on? Munako sulta puuttuu kokonaan vai olenko törmännyt peräti a-seksuaaliin?? Joka tapauksessa tämä sinulle tiedoksi. Jatkan elämässä eteenpäin. Tämä kuminauhailu saa osaltani olla tässä kun sinä sitä kerran haluat harrastaa niin harrasta yksinäsi! Olen jo liian vanha tälläiseen naurettavaan toimintaan. Ehkä olen malttamaton ja kärsimätön mutta sellainen olen aina ollut ja sellaisena tulen pysymään.
No nii J-mies etelästä.. toivottavasti olet paikal
hermotmenee
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5662615Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831350- 981327
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341004- 48910
- 74864
- 47861