Mistä saisin munaa kun oma mies ei anna?
Nytkin mulla on pillu ihan märkänä.
Kauheassa puutteessa
40
302
Vastaukset
- 677
Täällä olla tarjolla
- kiima5
tääl on pohjanmaalta mies sulle
- 652
Täällä taas vaimo ei anna, monta vuotta jo ilman, kohta räjähtää. Voisi tulla kahvikupillinen kerralla.
Joudutko sinäkin tyydyttämään itse itsesi? Kunpa joku saisi tyhjentää sun kassit joko naimalla tai ottamalla suihin. Perinteinen naiminen on parasta, sillä kyrvän ykköspaikka on kostea pillu.
- kiima5
varsinkin sun kosteas pillussa
Täällä löytyy pohjalaasta:)
- 360
ajele tänne pohjoiskarjalaan,pielisen pohjoispäähän
- kiima5
ajele tänne seinäjoelle,naidaan tänään
- kiima5
tuu tänne niin sat kullia
- 1980
joo kyllä voisin jelpata sinua .missä sie oot nyt minä voi tulla luoksesi ja kuivata pillusi .
Moi voin auttaa likellä sua asun
- hemmo47
Autan sua asun lähellä sua
- dfcjgbj
Onpas kiihottavaa lukea teijän nettisekstailuu :D
- dfghjklöåääää
mites meneek reitti perä seinäjoen kautta eli mites saako lastin laskea myös peräsuoleen
Munaa tarjolla Rovaniemellä...
Tampereella naista? ;)
missäs päin pohjanmaata hma 68 asuu
- Haluunsut
Helsingistä päin saat multa
- haluunsutkans
Mä haluun sut Helsingissä päin,tämä kosteikko on lähempänä:):)
- junni
jjj
jätä yhteystietosi jotta voisin antaa munaa sulle
- J2H
voi voi kun sais ees nuuhkaista märkää pillua!!
- Mies26v
Ei voi kuin vain haaveilla märästä pillusta.
trololollaat vaan, ei naiset oikeasti halua seksiä.
- 1205
Esimerkiksi tänään työpaikallasi otat sen "pelimiehen" puhutteluun ja sanot että nyt tositoimiin siitä. Jokaisella työpaikalla on aina yksi pelimies.
- gtreq
Naisten täytys antaa enemmän persettä ! Näin suomi voisi henkisesti paljon paremmin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799