miten antaa naiselle suuseksiä?

avuton__

Olen neitsyt kaikilla mahdollisilla tavoilla ja olen alkanut seurustelemaan aivan mahtavan tytön kanssa ja pelkään etten osaa antaa hänelle minkäänlaista tyyytystä. Apuaaa :D

9

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltuon

mä oon nyt täällä antamassa sulle tarvittavaa apua. sun tyttös kandee olla joko istumassa tai makaamassa ja sit sä laitat sun pään sen haaroväliin ja nuolet sitä ja kutittelet sun kielelläs sen klittaa ja sit jos haluut voit tunkee sun kieltäs jopa ehkä sun tyttös sisää ja joss sul on kielikoru nii se antaa viel enemmän nautintoo

• kilikoli

Netti on TÄYNNÄ tai ainakin puolillaan erilaista materiaalia aiheeseen liittyen. Googleen hakusana cunnilingus ni pitäs alkaa loven litisee.

• naisen_neuvo

Ensin suutelet naisen reisien sisäpintaa kiusoitellen ja välillä katsot kysyvästi silmiin, samaan aikaan hieroen klitorista sormella pyöritellen ( löytyy siitä isojen ja pienien häpyhuulten välistä ). Suutelet uudelleen reisiä hivuttautuen kohti kosteaa ( toivon mukaan) pesää... Ensin varovasti häpyhuulia suudellen ja pikkuhiljaa rajummin...voi samalla sormella kiusoitellen tunnustella on pimppi jo kosteana...tässä kohtaa voit hetkeksi vetäytyä kauemmaksi kuin kysyen: Jatkanko? Todennäköisesti nainen jo huohottaa odottaen lisää...sitten takaisin maalialueelle ja rohkeasti nuolet niin syvältä kuin pystyt...samalla hyväillen reisiä ja sitä klitorista unohtamatta! Se ns g.piste josta naiset tulee ihan kiimaan..voit samalla myös puristella peppua
      .. Luonto hoitaa loput ja hyvässä lykyssä nainen huutaa kaluasi sisäänsä

• naisen_neuvo

Älä kuitenkaan työnnä kaluasi heti pimperoiseen vaan käänny 69 asentoon niin voitte molemmat nauttia nuolemisesta...Muista: Hiljaa ja kiusoitellen hyvä tulee ( orgasmi ) molemmille... Nautinnollisia hetkiä toivottaen :

• naisen_neuvo

Jos jäi jotain kysyttävää vastaan kyllä. Ja kortsuja takataskuun jos päädytte rakastelemaan. Jk. Pelit ja pesselit pesulle ensin niin saa nautti naisen tuoksusta

• jjjahhsgs

pelit tarkoittaa x-boksii ja pensseleitä saa rautakaapasta..ota sopivan kokeinen pensseli..ja hautaterva on paras sivellä pillulle maistuu hyvältä ja tuoksuu ..sit munalle myös naiset tykkää...nuolet kuin koira..nussi kuin koira..vingu ulise ..kyl siitä hyvää tulee...

• naisen_neuvo

Tähän voisin lainata löylykauha miestä: Sinä varmasti nauttisit pyöräillä löylykauha perseessä! Minä syytön siihen jos olet saamaton imbesilli. Runkkaa munaa puhki äijien kanssa levarilla!

• jjjahhsgs

Ai että mä nautin niistä pyöräilystä...se löylykauha perseessä on himottavaa..laasti lentää rapatessa.....syytön kuin toisin todistetaan..eli syyllinen oot..

• auttajamieli

mistä päin oot?
      mä voin tulla neuvoo sua kädestä pitäin ..näytän ensin mallia kunnolla nuolen ja nussin sit..sit on sun vuoro..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5307
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3262
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3146
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1585
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1159
    Aihe