En ole harrastanu seksiä n.1,5 vuoteen.Se kuuluisa"sillinhaju" on lähteny jo kauan sitten..Oliskohan kyse siitä että miehet"pilkkivät" joka reiällä..siis miehistä se haju?
Hajuton alapää
11
216
Vastaukset
- loll
en jaksa uskoa.
- Seksiterveyttä
Haju johtuu bakteerikannasta. Normisti pimpsassa on todella hapanta mutta ainakin lastien heittäminen sisään saa happamuuden laskemaan ja erilaiset bakteerit pääsevät lisääntymään. Sen jälkeen ne voivat pitkäänkin ylläpitää vääränlaista ph:ta. Kortsu ja apteekista saatavat maitohappo maitohappobakteerikapselit auttaa.
- wewewewewewewewe
siksi ajankin aina mällit tyttöystävän ns b rappuun jolloin hän voi kantaa ne itse vessaaan ja säästyn turhalta vessarallilta
- homo123
runk runk runk
- psyko23
Tavataanko?
- homo123
Mmmmmmmmmmm runk runkk kiima runk
- Iso-molo
Oman emännän pillu tuoksui joskus, kun oli niin tiukka, mutta synnytyksen jälkeen häpyhuulten raosta vaihtuu ilma ja pillu on raikas ja helpompi käyttää.
- npac
Voi ollä harrastamatta jos ei haluä ...
- Poikabakteereja
Olet oikeassa, sillinhaju tulee miehistä. Ei miestä, ei pahaa hajua.
- Mies.89tre
No pitääkö olla niin lutka että jakaa kaikille miehille? Pysyis alapääkin puhtaana kun ei jakelisi kaikenmaailman kuppamunille.
- Pimpsukka
Pitää paikkansa haju tosiaan tulee kun mies laukee pilluun. Huomasin ku käytettiin välis kortsuu, ni ei ollut hajua. Kestää pari päivää, sit taas ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713034Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952874Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?351350Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2681338Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121226Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923