"Rkp:n hallussa olevien fondien rahastopäällikkö Kaj-Gustaf Bergh sanoo tänään HBL.n haastattelussa, että rahastojen rahat eivät riitä pitämään ruotsinkielisyyttä. Myöskään ruotsinkielisten kansalaisten omat toimet, eli että he vaativat ruotsia kaupassa ym., ei auta. Palvelujen vaatiminen ei auta. Eikä auta myöskään se, että lakikirjaa heilutetaan suomenkielisten nenän edessä."
Jos korruptio on noinkin julkista niin miksi se ei näy kansainvälisissä luokituksissa?
Veronkiertosäätiöitten eli oikeasti rahanpesusäätiöt ne eivät pysty enää lisäämään rahoituksia pakkoruotsitukseen kun koko pakkoruotsitus kamppanjat ovat menneet kuin pierusaharaan.
Jospa edes joku poliitikko uskaltaisi uhmata tuota säätiömafiaa ja nostaisi sen hallituskysymykseksi niin sekin olisi jo kehitystä parempaan demokratiaan.
Korruptiota ei edes salata veronkiertosäätiöissä
Selvääkorruptiota
1
111
Vastaukset
- Totuuttatuossa
Emeritusprofessori Erkki Pulliaisen (vihr.) kirjoituksesta:
" Rkp ei oikeastaan ole puolue laisinkaan. Se on ruotsinkielinen ruotsinkielisten yhdistys, joka valvoo siinä missä mikä tahansa etujärjestö ruotsinkielisen vähemmistön etuja. Eivät ne vähäisiksi ole jääneetkään. Tekemällä monipuoluehallituksissa kauppoja oikeiden puolueiden kanssa, rkp on voinut junailla ruotsinkielisille sellaisiakin etuja, joista ei hallitusohjelmassa oltu sovittu."
Mitä tuostakin voisi sanoa ainakin siinä täyttä totuutta etuilupuolueesta RKP:stä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837