Kiitos teille kaikille jotka teitte itsenäisyytemme:Helsingin yliopisto,Runeberg,1918 kapinaan osallistuneet ja kiitos teille sotiemme veteraanit jotka puolustitte tätä perintöä!
1918
4
421
Vastaukset
- purkki
Ei kiitosta teille,jotka hyväksytte EU:n perustuslain,joka vie saavutetun itsenäisyyden meiltä.Jonka olemme suurilla uhrauksilla saanneet,ja sitkeästi pitäneet.Kunnes te hölrhöt pääsitten valtaan,ja päätite luopua itsenäisestä SUOMESTA.
- Liesl
Olen aika samaa mieltä "purkin" kanssa. Ei kansainvälistymisen pitäisi olla tällaista... Markka takaisin ja suomalaisuus kunniaan!
- punikin tyttärenpoika
Onneksi 1918 kapinan tekijät hävisivät. Sen tunnustivat varmasti useimmat kapinallisetkin jälkeenpäin, vaarini oli oikein tyytyväinen häviöön.
- Alistetut
Sen kapinan häviö oli toki ehkä onneksi, mutta jälkiselvittelyjen tapahtumat olivat pitkään kansakunnan häpeä. Vieläkin noita punikiksi nimittelijöitä näyttää tyhmyydestä kumpuavan.
Nyt, kun kansainvälisen pääoman silmitön ahneus ahdistaa lähes kaikkia kansoja, olisi uuden "paremman kapinan " aika. Nyt olisi aika kaikkien rehellisten ja ryhdikkäitten kansalaisten aika ryhtyä "punikeiksi" ja tehdä selväksi, että ahdistelu ja sorto riittä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650