kuopiolaiselle

kainuuntyttövaan

Sairaana makoilen ja luen näitä juttuja. Tuli jotenkin kauhea olo, kun mietin mitähän sinä minusta tosissasi aikoinaan ajattelit ja mikä ajatuksesi muutti.

en minä itestäni mitään liikoja kuvittele mutta tunnen oman arvoni. Ja sinun. Olen pahoillani, kun en osannut sitä oikein tavoin ilmi tuoda. Puhua väärään aikaan vääriä sanoja, siinä olen taitava. En ymmärtä, miksi selitän. Sellainen minä vaan oon. Ihmisrt ovat omien kokemuksiensa muokkaamia.

Kun tajusin aikoinaan, ettet halunnut minua elämääsi, tuntui hirveältä. Niin viaton ja aito se tunteeni oli. On. Kauneinta ja syvintä minussa ja sitä sinä loukkasit. Mutta eihän siihen olisi kukaan muu kyennytkään.

Minä olin niin "sekaisin" silloin. Eikä tilanne ollut helppo, sinulle yhtään enempää tai vähempää. Yritän ymmärtää mitä läpi kävit.. ja selitän käytöstäsi minua kohtaan osaksi sillä.

Täällä on paljon ihmisiä, joita on satutettu ja loukattu, en ole siis ainutkertainen senkään suhteen.

se mikä harmittaa myös, on se, ettet oppinut tuntemaan minua niin hyvin, että olisit ymmärtänyt leikinlaskuani ja itseironiaani. Pidit sitä sitten ehkä typeränä ja mauttomana. Eihän kukaan ole niin tyhmä, että tosissaan lasten taideteoksia haukkuu. Kun kerroin saman kaverilleni, hän nauroi vääränä. Mutta me ollaanki tunnettu 20 vuotta ja juuri huumori oli se, mikä meidät yhdisti.

Elämässä sattuu ja tapahtuu.

olen pahoillani, ettet pystynyt enää luottamaan minuun. Niin kävi minullekin suhteessa itseeni ja sinuun. Kaksinaamainen ihmishirviö. Mutta sinä et koskasn tiennyt totuutta. Etkä kokenut sen olevan totuuden löymisen arvoista.

olisi se ollut. Kaiken arvoista.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuopijoon

Lentäväkalakukko. Kyllä Se siitä.

• aloittajatar

:D varmasi

• kainuuntyttövaan

Voi että voi ärsyttää miksi tämänkin turhan ja typerän selostuksen kirjoitin. Ei voi mitään, kun tämä pää on saatu, niin tällä se on elettävä.

jos sinä ikinä lukisit näitä niin ohita tämä. Mullon kuumetta eli houraan.

• salapoliisi

Noni vesikuvat selvis. Kiitos.

• aloittajatar

Häh? :D

• Kukalienee-

Kuvittelitko ehkä, että joku on perästä vedettävä lapanen siksi, että on päällisin puolin kiltti ja ystävällinen? Kumpi on väärin, oma tahto ja itsetunto, vai ystävällisyys? Onko se kaksinaamaisuutta, jos on ystävällinen, mutta samalla täysin ilman mitään illuusioita, eikä siksi heti usko jokaiseen juttuun, jota hänelle yritetään myydä? Miksi et tutustu toiseen, jos olet kiinnostunut? Veikkaan, että Kuopiossa ei ole sitäkään ollut.

• aloittajatar

Puhuin itsestäni kaksinaamaisuuteen viitaten.

Vastaan sinulle. Vaikken sinua tunne. Mikään kolmesta ei ole väärin. Juttu on niin, että häntä lakkasi kiinnostamasta.

ja oikeasti kirjotin jälleen kerran jotain, minkä haluaisin pyyhkiä pois.

• Kuopiovastaa
        aloittajatar kirjoitti:

Puhuin itsestäni kaksinaamaisuuteen viitaten.

Vastaan sinulle. Vaikken sinua tunne. Mikään kolmesta ei ole väärin. Juttu on niin, että häntä lakkasi kiinnostamasta.

ja oikeasti kirjotin jälleen kerran jotain, minkä haluaisin pyyhkiä pois.

Millä tavalla olet kaksinaamainen, ja miksi?

• aloittajatar
        Kuopiovastaa kirjoitti:

Millä tavalla olet kaksinaamainen, ja miksi?

En koskaan pahimmasta pästä. Enää en ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe