Minulla on 3kw tuulivoimala, sama kuin Anterolla ja sisämaassa.
Mastoni korkeus on 18m ja korkeussuhde on hieman huono, muutamaan
ilman suuntaan, mutta olen saanut kuitenkin hyvät tuotot.
Keskimäärin vuosien varrella syyskuu - maaliskuu, eli talvikuukausina on tuottoni
ollut kuitenkin 500-800Kwh kuukaudessa.
Tuulieni tuotto jatkuvasti noussut vuosi vuodelta.
Tänä talvena on ennätysmäinen tuotto ja tuulista.
Keskituotto noussut ja nyt saanut parhaina kuukausina marras-joulu-tammikuu
900-1200Kwh kuukaudessa tuulesta energiaa, yhteensä 3 kuukaudessa 3127Kwh.
Olen saanut Anterolta neuvoja aikanaan vuosia sitten ja minulla ei myöskään mitään
säätimiä, vaan tuotto täysillä.
Tasaista tuottoa tuulesta, nousee tuotto.
7
70
Vastaukset
- einäe
minulla on 2,5kw tuulivoimala
tuotto tulee suoraan akkkuhin josta käytän sähkön lämmitykseen ja valoihin
mistään en näe tuottoja ? - Mittaus
Laita nyt vaikka pistorasiaan liitettävä energiamittari invertterisi lähtöön,
niin näet mitä kulutat. - einäe
niin nyt on mittari on kiinni !
kulutan kaikki mitä tulee lattia lämmöllä ja valaistuksella
3kw mylly ja 3kw paneeleita
eli 6KW YHT tulee parhaimmillaan kesällä
nyt olen saanut 2,5kw päivässä - maksaja
Itse toivon ettei tuulisi lainkaan: http://tuulivahinko.fi/
- huuhaatakokojuttu
et sinä mitään maksa !
huuhaata koko sivusto !
kaikenmailman kakaroita sitä onkin !- dfhgfghgjdh
Kyllä. Ilmaston muutoksen varjolla lypsetään kansalaisia ja pystytetään rumia meluhärveleitä maan kauneimmille seuduille. Muutama sata vuotta sitten Keski-Suomessa kasvoi luonnonvaraisena tammimetsiä, ja korkeita mäntyjä on löydetty Lapin soista alueilta, joilla niitä ei kasva enää, kun ilmasto on nyt viileämpi kuin silloin.
Ilmaston vaihtelut johtuvat pääosin auringon toiminnasta.
Pienet, omalla pihalla pyörivät tuulimyllyt taas OVAT upea keino pienentää sähkölaskua. Niitä meidän kannattaisi auttaa pystyttämään toinen toistemme pihoille yhteisin verovaroin. Sitä en vastustaisi, vaikka itsellä ei olisi varaa niitä pystyttää ilman 100% korvausta. Se olisi paikallista energiaa ja antaisi kriisiajan turvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569