Hierooko mieshieroja ollenkaan mies asiakkaita?

JonatanX

En ole löytänyt sopivaa mieshierojaa millään. Joskus olen käynyt, mutta hänkään ei suostunut hieromaan pakaroita. Voiko asia olla tabu vielä tänä päivänä?

9

594

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärrä tuota kieltäytymistä. Toki hieroja hieroo tavallaan. Minulle alastomuus ei ole koskaan ollut mitenkään ongelma, itse asiassa asiakkaat itse ehdottavat sitä. Toki pyyhkeen laitan kehon suojaksi mutta kaikki eivät edes halua sitä. Ja jos asiakkaan toive on että myös pakarat hierotaan niin toki sen teen. Ymmärrän kyllä asiakkaita jotka jättävät kalsarit jalkaan ja heillä on siihen oikeus. Asiakas itse päättää miten haluaa hierottavana olla.

• jl-hieronta

Kyllä mieshieroja hieroo myös mies asikkaita. Varsinkin kokovartalo hieronnassa käsitellään myös pakarat jos asiakas haluaa. Jonatanx jos olet pääkaupunki seudulta niin ota yhteyttä s-posti [email protected] niin laitan osoitteen hinnat ja numeron josta ajan voi varata.

• oikeaurheiluhieroja

minkä hiton takia täällä pitää mainostaa itseään. te 2 edellistä ootte juuri sellaisia "ihmeellisiä"

• Ihmettelen
        oikeaurheiluhieroja kirjoitti:

minkä hiton takia täällä pitää mainostaa itseään. te 2 edellistä ootte juuri sellaisia "ihmeellisiä"

Ihmettelen mikä noista kahdesta edellisestä tekee ihmeellisen? Kysyn vaan? En ole kummankaan ihmeellisen paikkakunnalta, mutta en heidän tekstissään havainnut mitään ihmeellistä.

• manhieroja-Tre

Kyllä pakarat hierotaan tarvittaessa aina kunnolla.

• ehkää

kai seksulaali vähenmistö on pistänyt mies hierojat varovaiseksi väärinkäsityksien pelossa.

• jos joku ajattelee heti kaksimielisiä mun mielipiteistä se on sen ongelma. Ei minun. Kyllä pakarat voi hieroa ilman mitään seksuaalista taka-ajatusta. Kaikki käytäntö hierontaan liittyvä on aina asiakkaan ja hierojan välillä sovittavissa, niin myös pakaroiden hierontakin. Se kuka sen haluaa, voi reilusti sanoa että hiero myös ne, mutta jos se tuntuu nololle tms voi siitä myös kieltäytyä. Ei siitä tarvitse tehdä ikinä mitään numeroa.

• Ok-hierojaa

Jos löytyy Tampereelta mieshierojaa miehelle jossa voi olla ihan ilman niitä vaatteita niin viestiä saa laittaa. Siis ammatikseen tekevää ja kohtuuhintaista.

[email protected].

Kiitos!!!

• Kainostelijs

Ok-hierojaa etsitään Tampereelta! Miten on Helsingin laita? Löytyykö täältä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      1515
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1239
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      466
      1037
    4. 62
      956
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      942
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      691
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      104
      686
    8. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      74
      683
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      466
      636
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      612
    Aihe