Visa, credit

credit_juttu

Moikka

Palautin kodinkoneliikkeeseen viallisen tuotteen. Olin maksanut sen credit-puolella. Ja sinne se raha palautettiin viikko sitten. Mutta tuohan tarkoitaa, että nyt credit-puolella on plussaa tuo raha ja voin käyttää sen vaikka heti. Ihmettelin vain, kun se summa ei näy tilitapahtumissa. katselin verkkopankissa, mutta eihän se näykään, kun meni credit-puolelle. ??

4

279

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 117

Verkkopankissasi on varmasti myös luottokorttiin liittyvä tili, jos sinulla on kerran luottokortti. Tällä tilillä näkyvät kaikki luottokorttitapahtumat, siis sekä velotukset että hyvitykset. Ne eivät siis näy pankkitilin kohdalla. Luottokortille tulleet hyvitykset näkyvät plussana luottokorttitilillä. Ne eivät siirry automaattisesti pankkitilille, vaan ovat käytettävissä luottokorttiostoksiin.

Viikossa olisi hyvityksen pitänyt näkyä jo luottokorttitililläsi, jos kodinkoneliike on tosiaan tehnyt hyvityksen. Yleensä ovat itselläni näkyneet päivässä tai parissa. Siis katsopa vielä uudestaan korttien kohdalta verkkopankistasi asiaa. Ovat hivenen eri tavoin eri pankkien verkkopankeissa.

• 10-10

"Ovat hivenen eri tavoin eri pankkien verkkopankeissa."

Jep. Ja joissakin pankeissa luottokorttitilin saa näkymään vain maksua vastaan.

• 2019
        10-10 kirjoitti:

"Ovat hivenen eri tavoin eri pankkien verkkopankeissa."

Jep. Ja joissakin pankeissa luottokorttitilin saa näkymään vain maksua vastaan.

Tuo on itselleni uutta. Tosin kokemusta ei ole kuin osasta pankeista. Onko se maksu kuukausikohtainen vai joka katselukerralta uusi maksu? Harmittaisi joka tapauksessa olla ko. pankin asiakas.

• aaaaa9999992

maksu on kai jatkuvaa, minä näen ilmaiseksi Nordeassa vain jäljellä olevan summan, en koko tiliä, siis sen jota voin kuluttaa.
      toiseksi, et kertonut minkä pankin tiliä katselit ja minkä pankin/minkä yhtiön antama kortti on. Minä en näet tietystikkään näe yntään mitään kaikkien luottokorttieni tilejä, koska ne on otettu kaupasta, eikä ole mitenkään sidottu mihinkään pankkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      100
      687
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      588
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68