ja ilmiö.Kaikki joukkueen kannattajat ovat todella ylpeitä siitä kaikesta mikä hifkistä tekee hifkin.Se on vaan niin tyylikäs joukkue.Aina kunnioitettu ja vihattu,mikä juontaa juurensa suoraan kateudesta.Karalahti ei sopisi mihinkään muuhun joukkueeseen.Mies oli aamutreenit pois..siis treenit!Miksi siitä asiasta edes puhutaan? Jos siitä olisi todella paljon haittaa joukkueelle ja liigalle,niin sitten ymmärtäisin.Ihan turha sanoa,että huono esimerkki nuorille tai liigan maine kärsii...Bullshit! Pitäiskö kaikkien urheilijoiden olla absolutisteja?..ei.Kaukalossa Jere on mielestäni parempi esikuva kuin monet muut.Media on asiasta tehnyt suoraan sanoen naurettavan.Asiasta kohistaan erityisen paljon juuri sen takia,että kyse on hifkin pelaajasta.Monelta ihmiseltä on työt jäänyt tekemättä kokonaan viinan takia,Jereltä ei.Olkaa vaan katkeria kun ensi kerralla hifk tulee halliinne vieraaksi...tuo Suomen persoonallisin ja fyysisin joukkue.Vanha ja tyylikäs seura,josta on monta huippupelaajaa lähtenyt maailmalle.Ette voi hyväksyä että Helsingistä tulee tuo joukkue..miksi juuri sieltä..nehän ovat niin itteensä täynnä...niinkö?No en ole huomannut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Olisiko liiga entisensä ilman hifkiä? Ei todellakaan...
HIFK on legenda
6
214
Vastaukset
- hölmöjä
Joukkueella on just niin huono maine, kuin sen surkein esimerkki nuorisolle (Kamalahti)
Onhan sulla pointtia tuossa. HIFK on tosiaankin väriläiskä liigassa ja siten ehkä legendaarinenkin joukkue.
Karalahti on huippupakki. Hänen tekemisensä kaukalon ulkopuolella ei kuulu mielestäni kiekkokeskusteluun, vaan on puhtaasti miehen yksityisasia. Yksityisyys on jokaiselle kuuluva oikeus.
Mutta tuo, että olisin kateellinen HIFK:lle, en nyt sentään. Kyllä HIFK:n pelityyli menee välillä hieman yli ja otteet ovat kaukalossa jossain ruman ja törkeän välimaastossa.- vähän
yksinkertainen, kun ajattelet ettei Kamalahden toilailut liity HIFKIIN.. pässi olet..
Kamalahden sekoilut heijastuu tasan HIFKIN imagoon. Tällä hetkellä vaikutus seuran arvostukseen on aika nollissa. Mikäli seuralta ei löydy ryhtiä lopettaa tollasta meininkiä, on se hyvin säälittävää hyvän seuran kannalta.
- isukk
Totta tosiaan ei hifki mikinkään muuhu pystykkään kuin Karalahden seikkailuden seuraamiseen...sääliksi muuten käy noita lappeenrannan putnikkien seuraaminen...ei nimittäin enää riitä muu kuin seuraaminen löytyykö pelaajia vielä joulutauon jälkeenkin............................................kannattaisi kannattaisi muuten myydä'kun vielä saa jotain...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
- 776
NIIN ON JA
- 888
OLISIN HIFK-STÄLJE 7 - 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98869- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41594
- 49579
- 25545