HIFK on legenda

Lone wolf

ja ilmiö.Kaikki joukkueen kannattajat ovat todella ylpeitä siitä kaikesta mikä hifkistä tekee hifkin.Se on vaan niin tyylikäs joukkue.Aina kunnioitettu ja vihattu,mikä juontaa juurensa suoraan kateudesta.Karalahti ei sopisi mihinkään muuhun joukkueeseen.Mies oli aamutreenit pois..siis treenit!Miksi siitä asiasta edes puhutaan? Jos siitä olisi todella paljon haittaa joukkueelle ja liigalle,niin sitten ymmärtäisin.Ihan turha sanoa,että huono esimerkki nuorille tai liigan maine kärsii...Bullshit! Pitäiskö kaikkien urheilijoiden olla absolutisteja?..ei.Kaukalossa Jere on mielestäni parempi esikuva kuin monet muut.Media on asiasta tehnyt suoraan sanoen naurettavan.Asiasta kohistaan erityisen paljon juuri sen takia,että kyse on hifkin pelaajasta.Monelta ihmiseltä on työt jäänyt tekemättä kokonaan viinan takia,Jereltä ei.Olkaa vaan katkeria kun ensi kerralla hifk tulee halliinne vieraaksi...tuo Suomen persoonallisin ja fyysisin joukkue.Vanha ja tyylikäs seura,josta on monta huippupelaajaa lähtenyt maailmalle.Ette voi hyväksyä että Helsingistä tulee tuo joukkue..miksi juuri sieltä..nehän ovat niin itteensä täynnä...niinkö?No en ole huomannut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Olisiko liiga entisensä ilman hifkiä? Ei todellakaan...

6

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmöjä

      Joukkueella on just niin huono maine, kuin sen surkein esimerkki nuorisolle (Kamalahti)

    • Onhan sulla pointtia tuossa. HIFK on tosiaankin väriläiskä liigassa ja siten ehkä legendaarinenkin joukkue.

      Karalahti on huippupakki. Hänen tekemisensä kaukalon ulkopuolella ei kuulu mielestäni kiekkokeskusteluun, vaan on puhtaasti miehen yksityisasia. Yksityisyys on jokaiselle kuuluva oikeus.

      Mutta tuo, että olisin kateellinen HIFK:lle, en nyt sentään. Kyllä HIFK:n pelityyli menee välillä hieman yli ja otteet ovat kaukalossa jossain ruman ja törkeän välimaastossa.

      • vähän

        yksinkertainen, kun ajattelet ettei Kamalahden toilailut liity HIFKIIN.. pässi olet..

        Kamalahden sekoilut heijastuu tasan HIFKIN imagoon. Tällä hetkellä vaikutus seuran arvostukseen on aika nollissa. Mikäli seuralta ei löydy ryhtiä lopettaa tollasta meininkiä, on se hyvin säälittävää hyvän seuran kannalta.


    • isukk

      Totta tosiaan ei hifki mikinkään muuhu pystykkään kuin Karalahden seikkailuden seuraamiseen...sääliksi muuten käy noita lappeenrannan putnikkien seuraaminen...ei nimittäin enää riitä muu kuin seuraaminen löytyykö pelaajia vielä joulutauon jälkeenkin............................................kannattaisi kannattaisi muuten myydä'kun vielä saa jotain...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    • 776

      NIIN ON JA

      • 888

        OLISIN HIFK-STÄLJE 7 - 2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe