HIFK on legenda

Lone wolf

ja ilmiö.Kaikki joukkueen kannattajat ovat todella ylpeitä siitä kaikesta mikä hifkistä tekee hifkin.Se on vaan niin tyylikäs joukkue.Aina kunnioitettu ja vihattu,mikä juontaa juurensa suoraan kateudesta.Karalahti ei sopisi mihinkään muuhun joukkueeseen.Mies oli aamutreenit pois..siis treenit!Miksi siitä asiasta edes puhutaan? Jos siitä olisi todella paljon haittaa joukkueelle ja liigalle,niin sitten ymmärtäisin.Ihan turha sanoa,että huono esimerkki nuorille tai liigan maine kärsii...Bullshit! Pitäiskö kaikkien urheilijoiden olla absolutisteja?..ei.Kaukalossa Jere on mielestäni parempi esikuva kuin monet muut.Media on asiasta tehnyt suoraan sanoen naurettavan.Asiasta kohistaan erityisen paljon juuri sen takia,että kyse on hifkin pelaajasta.Monelta ihmiseltä on työt jäänyt tekemättä kokonaan viinan takia,Jereltä ei.Olkaa vaan katkeria kun ensi kerralla hifk tulee halliinne vieraaksi...tuo Suomen persoonallisin ja fyysisin joukkue.Vanha ja tyylikäs seura,josta on monta huippupelaajaa lähtenyt maailmalle.Ette voi hyväksyä että Helsingistä tulee tuo joukkue..miksi juuri sieltä..nehän ovat niin itteensä täynnä...niinkö?No en ole huomannut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Olisiko liiga entisensä ilman hifkiä? Ei todellakaan...

6

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmöjä

      Joukkueella on just niin huono maine, kuin sen surkein esimerkki nuorisolle (Kamalahti)

    • Onhan sulla pointtia tuossa. HIFK on tosiaankin väriläiskä liigassa ja siten ehkä legendaarinenkin joukkue.

      Karalahti on huippupakki. Hänen tekemisensä kaukalon ulkopuolella ei kuulu mielestäni kiekkokeskusteluun, vaan on puhtaasti miehen yksityisasia. Yksityisyys on jokaiselle kuuluva oikeus.

      Mutta tuo, että olisin kateellinen HIFK:lle, en nyt sentään. Kyllä HIFK:n pelityyli menee välillä hieman yli ja otteet ovat kaukalossa jossain ruman ja törkeän välimaastossa.

      • vähän

        yksinkertainen, kun ajattelet ettei Kamalahden toilailut liity HIFKIIN.. pässi olet..

        Kamalahden sekoilut heijastuu tasan HIFKIN imagoon. Tällä hetkellä vaikutus seuran arvostukseen on aika nollissa. Mikäli seuralta ei löydy ryhtiä lopettaa tollasta meininkiä, on se hyvin säälittävää hyvän seuran kannalta.


    • isukk

      Totta tosiaan ei hifki mikinkään muuhu pystykkään kuin Karalahden seikkailuden seuraamiseen...sääliksi muuten käy noita lappeenrannan putnikkien seuraaminen...ei nimittäin enää riitä muu kuin seuraaminen löytyykö pelaajia vielä joulutauon jälkeenkin............................................kannattaisi kannattaisi muuten myydä'kun vielä saa jotain...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    • 776

      NIIN ON JA

      • 888

        OLISIN HIFK-STÄLJE 7 - 2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe