Onko oikea oppi

Totuudensana

Mistähän johtuu,että nykyään on monta Sananopettajaa
myös tv-seiskalla, jotka ovat puolisoistaan eronneita ja
uudestaan avioituneita?
Jumalan Sanan mukaan avioliitto on ikuinen,
vain kuolema eroittaa.
Itse otan opetusta siltä joka omalla elämällään
noudattaa Jumalan muuttumatonta Sanaa.
Siis Rakkaus,totuus ja armo

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PERILLEASTIKIRKKAUTEEN

      Raamattu erottaa ihmiset ns.uskoviin tai uskosta osattomiin. Uskolla tarkoitetaan Jeesukselta Itseltään saatua lahjauskoa, joka tapahtuu ihmisen saatua Herralta kutsun ja sen vastaanotettuaan syntinsä tunnustavaan sydämeensä. Ihmisestä tulee tällöin 'uusi luomus'..vanha, pimeäkin elämä katoaa ja Valot syttyvät sisimpään! JEESUS elää ja Raamattu on Hänen Sanaansa! Syttyy ensirakkaus Jeesukseen ja yhteys Jumalaan...Nyt jos mietitään avioliittoa..Raamattu kertoo aiheesta. Avltto on miehen ja naisen välinen. Raamatussa se on myös kahden uskovan välinen -joten parin välillä on myös hengellinen yhteys. He palvelevat,seuraavat ja osoittavat uskonkuuliaisuutta Herralleen Jeesukselle, joka Raamatullisessa avioliitossa hopeisena lankana ja turvana. Toisin on niillä, jotka eivät (vielä) ole kohdanneet Armon Herraa. Heillä voi pimentyneissä mielissään olla ihan ok vaikka sukupuolielämä eläimen kanssa! Saati sitten nämä ei vielä lainvoimaiset "sukupuolineutraalit" tiesmitkä. Avioerot eivät ole n:o 1 Jumalantahto. Mutta JOS koko liiton pohjana ei ollutkaan Jumalan johdatus...perusta on hatara uskovillakin joten perheiden hajoamisia tapahtuu. Tämä taas sielunvihollisen saaxxnan pyrkimys, joka ollutkin murhaaja ja valehtelija alusta asti! ELI: katsokoon kukin mille pohjalle yhtä ainoaa elämäänsä rakentaa. Uskoa ei synny omin voimin..ilmaiseksi ANOVA sen saa! Ja se takaa iankaikkisen turvan, uskonkuuliaisuuteen on Jumalan Pyhä Henki luvannut antaa Voimansa!

    • ElämäKristuksesa

      Näitähän riittää....sitten puhutaan niin korkealta, ja jopa puolustellaan tekojaan...
      Muutenkin TV7 tarjonta monelta osin kyseenalaista; missä ovat tasapainoiset todelliset Kristuksen seuraajat?
      Nyt moni opettaa ohi kirjoitusten, ja jos heidän opetuksiaan arvostelee, jo tuomion tuulet puhaltaa. Milloin mikäkin onnettomuus vaanii nurkan takana,
      syytetään jopa Pyhän Hengen pilkasta. Mieletöntä; Sana kehottaa meitä arvioimaan, se on Raamatullista. Nuo, jotka eivät kestä arvostelua, he osoittavat
      olevansa kaukana Kristuksen opetuksista.
      Nykyään on jos jonkinlaista "seurakuntaa" perustettu. Yhteinen tekijä useillle näistä porukoista on, että terve Sanan opetus on sivuosassa. Etsitään mieluummin kokemuksia ja "fiiliksiä". Tuodaan esille jos jonkinmoista profetiaa ja opetusta ohi Kirjoitusten. Antaapa jotkut kutsua itseään profeetoiksi ja apostoleiksi....
      On jos mitä uutta "ilmestystietoa", ja sitähän ei sovi kyseenalaistaa....voi pimeyttä!
      Usein ko. yhteisöissä silmiinpistävää on naisvaltaisuus. Onko niin, että kun ei haluta ojentautua Jumalan Sanan asettamaan seurakuntajärjestykseen, täytyy alkaa toimimaan itse? Miksi tietyt henkilöt niin kiivaasti haluavat olla näkyvillä paikoilla, ja pitää narut "omissa käsissään"? Onhan paikallisseurakuntia, joiden kautta voi tehdä Jumalan valtakunnan työtä. Työ on yhteinen, niin miehille kuin naisillekin löytyy työtä.
      Onko niin, ettei luoteta Jumalaan?
      Milloin ihmisille on annettu valta käskeä Jumalaa? Ikään kuin noilla "superuskovilla" olisi valta "temmata" Jumalan Henki alas.
      Heiltä unohtuu tärkeitä asioita: Tuuli puhaltaa missä tahtoo! Jumala ei lähetä Henkeänsä meitä viihdyttämään. Hän ei todellakaan ilmesty silloin, kun joku paisunut ihminen niin sanelee!
      Tuollaisilla opetuksilla pilkataan Jumalaa.
      Hän on Pyhä!
      Se noilta tietyiltä henkilöiltä unohtuu. Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä. Se koskee meitä kaikkia.
      Näitä kyseisiä henkilöitä näkyy TV7:n ohjelmissa; missä on kontrolli?
      Jos on hengellinen kanava, lusteet pitää riisua pois.

      • pyrkikääPyhitykseen

        Oikein sinä jaoit Totuutta Jeesuksessa, Tie on kaita ja Portti ahdas..harvat siitä sisälle (Elämään) menevät. Olkaamme rakennukseksi kaikille, totisella mielellä. Armoa että on saanut Herralta Jeesukselta kutsun pelastukseen! Toinen toistemme kunnioittamisessa kilpaillaan keskenämme, jos tarve kilpailla...("minä tunnen Hänet, johon minä uskon..." Tämä on uskossa olemisen a&o). Herra itse perkaa ja erottelee jyvät ja akanat, eksytykset on sietämätöntä nähdäjakuulla.


    • kokemuksestatiedän

      Synnistähän se johtuu. Aina ei kuitenkaan tiedä eron taustoja. Jos toinen uskoton, niin silloin avioero on perusteltu. Anteeksiantoon tulisi pyrkiä, mutta kun se välttämättä ole pysyvä ratkaisu vaan se uskottomuuteen taipuvainen ei lopeta siihen.

      • Korvasyyhysaarna

        Otan opetusta vastaan vain niiltä jotka elävät
        niinkuin opettavat. Siis Sanan mukaan.
        Elämme tällähetkellä luopumuksen aikaa.
        Kaikki joudumme itse vastaamaan teoistamme ja valinnoistamme.
        Muodissa on laimennettu Jumalan Sana.
        Paljon on uskovien eturivissä eronneita.
        Mitähän Jumala tästä ajatteelee?


    • Luopumuksenaikaa

      Lukekaa Jumalan Sanaa ja eläkää sen mukaan.
      Se on varmasti oikea oppi!

      • TekijänoikeudetTaivaasta

        Riippuu käännöksestä...Riittävän Sananmukaisesti käännettyä Jumalan Sanaa on tarjolla kR1933/38 sekä Raamkansalle käännös ja Aapeli Saarisalon työstämä Uusitestamentti. kirkkoraamattu selkeämpänä luettavana 1992- EI ole sanaa, johon Jumalan Henki yhtyy..siellä satoja epäselvyyksiä! (kts Martti Päivänsalo/TAISTELU RAAMATUSTA; Hätähuuto puhtaan Sanan puolesta)


      • selvennys

        Pahoittelen: se ON sanaa, mutte EI Sanaa.


    • kylmenevää

      Siksi kun maailma vaikuttaa uskovissa.
      Ennen seurakunta meni maailmaan,
      nyt maailma on mennyt seurakuntaan.
      Viihdettä pitää olla uskovaistenkin kanavalla.

    • Oikaisu

      Siellä, missä on synti suuri, sillä on armo ylenpalttinen. Kaikki me olemme syntiä tehneet ja Jumalan kirkautta vailla. Se joka sanoo, ettei ole tehnyt syntiä, on valehtelija. Eikö Raamattu opeta tätä. Jeesus armahti syntisen naisen, jota oltiin kivittämässä. Jeesus sanoi, että joka ei ole tehnyt syntiä voi kivittää. Kukaan ei heittänyt kiveä. Fariseukset olivat ulkokultaisia, mutta heidän ei ollut taivasten valtakunta. Jumala katsoo ihmisen sydämeen. Jos olet tehnyt syntiä ja teet parannusta synneistä, silloin saat armon. Kaikki me voimme erehtyä joskus, mutta se ei tee vielä väärällä tiellä kulkijaa. Pitäkää se, mikä on hyvää. Aina on lammasten keskellä myös susia, mutta me seuraamme hyvää Paimenta. TV 7 on siunannut minun elämääni paljon ja toivon siunausta heidän elämäänsä jatkossakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe