Hakusessa olisi elokuussa 2015 järjestettäviin häihin live-musiikkia (lähialueina Pori-Tampere-Seinäjoki).
Ohjelmistossa saisi olla ainakin suomalaista iskelmä/pop- musiikkiia, miksei muutakin :)
Ehdotuksia, kokemuksia ja suosituksia trubaduureista/ bändeistä?
Hääbändiä/ trubaduuria Satakunnan alueelle?
1
154
Vastaukset
- AnnaL
Hei meidän häissä oli soittamassa The Greenlanterns -niminen bändi ja voin kyllä koko sydämestäni suositella heitä! Hinta-laatusuhde oli todella loistava ja pojat on kyllä ihan ammattilaisia. Solisitina on Idolsistakin tuttu Artturi Mäkelä, kitaristina Kitarasankari 2013 Roope Riihijärvi ja koskettimia soittaa Uudesta päivästä tuttu Eemeli Sutelainen. Pojat on kyllä todella lahjakkaita soittamaan ja ovat soittaneet jo pitkään yhdessä. Meidän häissä oli 3 settiä joista esimmäisenä oli vähän vanhempaaikäpolvea miellyttävää tanssimusiikkia ja sitten siirryttiin pikkuhiljaa kohti bilesettejä. Pojat myös soittaa todella laajasti erilaista musiikkia ja toiveita saa esittää vaikka kuinka paljon, en voi kyllä muuta kun suositella! tässä vielä sivustoa, jonka kautta otettiin yhteyttä ja toki myös Facebookista löytäää nimellä The Greenlanterns http://www.thegreenlanternsmusic.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962