pedohunttereita ketuttaa
19
<50
Vastaukset
- Naminami
Lisää vitutuksen aihetta:
http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=8322 - Mpaa
? Mikäs tuossa nyt ketuttaa?
- 95857845
Mietin kans että mikä tuossa vituttaa?
- SeFiksumpi
Fiksumpi ymmärtää..... tyhmempi miettii... miettii.... miettii.... pitkään...
- Mikkopaaaaa
mä tinaan viela tänäänkin laittomalla rahankeräyksellä ja arin lainaamilla rahoilla, siinä saakin laakkonen rapsutella kissankarvaisia kiveksiään...ja ne on vielä pienet....hiih hoo jihaa
- olenihminen
Laakkosen kivekset mahtuvat elisan liittymäään työnnettävään löylykauhaan....
- jätkäfantisoi
Paskantaiselle tuli ero sen jälkeen kun sai vierasta parkkipaikalla, ja vaimo sai tietää asiasta.
- Hommahunter
Mikko kävi livauttamassa väärään rakoon? ja vaimo anto kenkää? Ei ole ihme, että märkä maistuu ja pedareille kostetaan...
Helpompi homma kuin sillä kaverilla siellä Espoon takametsissä. - mpaaa
mitä tietää tuli kahtoon viereen?
mikä on ongelma?
katsoi ihan silmillään
- jätkäfantisoi
Näin olen kuullut. En tiedä oliko hoito alaikäinen vai kenties yli-ikäinen. Toivottavasti oli sen arvoista.
- esiisasonemera
sain tapettua sen mun kaverin kissan se, olis menny suussa kodissa vetäsin halikollalla kupeeseen se halpa hausha ja rarama nonsti, joskus ne siellä pahvilaatikssa huutaa jiihaa mutta muutamalaukaus riittä..ja sos jihaata vieä niin heittä laatikon suojokeen ei maksa mitään. Laakosen petri neuvoi
- KapakastaKotiin
Kumma miten tuon Parantaisen rohkeus kasvaa juuri aamukolmen aikaan?
Erään tunnetun laulun sanoin " Viisaus ei asu teillä"
- olenihminen
Hah, just tulleen omaisarvioinnin mukaan laakkosen perse, kissan kokoinen,
Savolaisen arille kirjattavaa,,,- KaljanVoimallaKotiin
Ei Ari jouda, se tasoittaa Sinulle tuomion tietä....
"Viisaus ei asu teillä"
- äänekoskelta
Sepä on sitten Miihkalin vuoro:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13463695- kalteritangoaKahdestaan
Se on sitten kevät..... sanoi komisario Palmukin aikoinaan ja herrat pedohuntterit joutavatkin kaltereiden taakse oppiakseen tapoja ja kuinka toimitaan laillisesti yhteiskunnassa.
- kohtalotoverit
Päivän pelastus :)
- olenmikonanus
Mikolla on ränni päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982