Lidilin tarjoustuote lopahti

mittari

No ei mitään niin kummoista jos todella halpa kaupan sisäävetotuote loppuukin jo 13.30.
Olisin itsekkin ostanut Coleslaw perinteistä amerikkalaista salaattia vain 1.19 500g/prk.

Niin. Kahdessa myyntihyllyssä loisti vain tyhjää ja kirkuvan punainen tarjouslappu.
Menin kysäsemään josko jostain sitä lisää löytyisi ja vastattiin >se on loppu, niin se on loppu>

Siinä sitten kuulin jotta moni muukin sitä siinä kahdelta myyjältä kyseli,

Mikse ne laita hyllyn reunaan kylttiä, jotta suuren kysynnän vuoksi ja plaaplaaplaa.
Sitten vastataan kyselyihin äärimmäisen kyllästyneinä.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qaq1aqaza

      Kyllähän Lidl halvensi myös Oivariinin hintaa Prisman alennusten myötä. Näkyvästi mainosti omia hintojaan ja kaupoissa Oivariini loppu. Koko tuote poistui myynnistä.

    • mittari

      Et tajunnut kirjoituksen pointtia. Jos kyseinen tuote on kahdesta hyllystä loppunut, eikä sitä koko kaupassa ole, niin miksi ei siinä ole lappua!
      Kyse oli lauantain erikoistarjouksesta. Eikö ne myyjät osaa sitten itse kirjoittaa kun ei ole valmista lappua?

      • pölpöljätpöljät

        Mutta ennenkaikkea onneksi meillä on lidl joka pistää hanttiin marketeille lidlin ansiosta hinnat ovat pudonneet marketeissa.Kun katsoo markettien tuhansien neliöiden rakennuksia,tulee väkisinkin mieleen,kuka maksaa rakennuskustannukset.Lämmityskustannukset,jäähdytyslaitteet kassat etukortit.Omalla autolla markettiin,polttoainekulut.Ei muutakun markettiin säästämään.Jos meille saataisiin joka nurkan pikkukaupat takaisin,kävelymatkan päässä,niinkuin se oli joskus tuhansia työpaikkoja lisää.Ennenkaikkea liikkuva raha jakautuisi kaiken kansan keskuuten,ei osakkeenomistajille S/K.Kansaa viedään kuin litran mittaa.


    • Lapinpolttajienkauppa

      Lidlihän on tunnettu nimenomaan siitä, että ns. tarjoustuotteita on aina rajoitetusti. Oli ne sitten elintarvikkeita tai muita tavaroita, ne loppuvat aina kesken.

      Tämähän on vastoin kuluttaja-asiamiehen linjausta. Kuluttaja-asiamies on todennut, että tarjoustuotteita on varattava niin paljon, että niitä riittää kaikille. Sellainen klausuuli, että "tuotteita saatavana rajoitetusti" ei yleensä ole pätevä.

      Mutta kuten aloittaja kirjoitti, vähintä mitä kauppa voisi tehdä, olisi laittaa lappu näkyville, ettei asiakas haahuile kaupassa minuuttikaupalla etsimässä tuotetta, jota ei enää ole myynnissä.

    • Teeitse

      Mitä v*ttua, ostat eines coleslawi... *oksennus*, tee pösilö ite, majoneesikin on niin järjettömän helppo tehdä itse 30 sekunnissa että ei mitään järkeä sitäkään ostaa valmiina, tulee aivan yhtä edulliseksi ja saat miljoonakertaa parempaa. älä ole onneton luuseri ja osta einestä !

      • taatelivieköön

        Se mitä sinun pitäisi tehdä ulosannillesi siihen ei riitä 30 sekunnin opettelu,olet varmaan synnytyksessä jäänyt ilman happea.


      • Teeitse
        taatelivieköön kirjoitti:

        Se mitä sinun pitäisi tehdä ulosannillesi siihen ei riitä 30 sekunnin opettelu,olet varmaan synnytyksessä jäänyt ilman happea.

        apgar ysi tais olla. ÄO mittausten mukaan 148 eli korkeampi kuin sinulla. Äidin kielen tai to, vitun hyvä, hähä !


      • ulosta_itse

        Tätähän ei kuitenkaan kysytty, vai kysyttiinkö?


      • Teeitse
        ulosta_itse kirjoitti:

        Tätähän ei kuitenkaan kysytty, vai kysyttiinkö?

        Tarkalleen ottaen OP ei kysy yhtikäs mitään aloitusviestissään. OP vaan ruikutaa blaa blaa, olen avuton ja haluan hetimullekaikki tänne ja snif kaalisalaatti loppu.

        Minä vinkkasin että jos on persauki ja coleslawia tekee mieli, niin se on perkeleen helppo tehdä itse ja saa parempaa ja hyvin halvalla. Näinollen voimme todeta että vastauksessani olisi ehdottomasti paras ja asiallisin ratkaisu aloittajan ruikutukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe