Tän parempaa ei ole:
https://www.youtube.com/watch?v=qSnmk4yAz4Y
Puheet parhaasta coverbändistä loppuu tähän.
12
277
Vastaukset 12
- onkin
Niin.
- moih
Cover?
- tyhmäkös
Nih? Mitä et ymmärtänyt?
- wallerrog
toihan on ihan hevonkuusen kylästä oleva baaribändi. ihan kökköä perus jumputusta ja yksinkertaisen juntin näkösiä äijänköriläitä.
maailmassa on tuhansia parempi cover bändejä-- höpsistävaanhei
Joku kateellinen, toisen coverbändin jäsen, siinä itkee?
Kyllä toi Texas Oil on ehdottomasti paras ja aidoin. Kyseleppäs vaikka ympäriinsä Hurriganes-faneilta. - wallerrog
höpsistävaanhei kirjoitti:
Joku kateellinen, toisen coverbändin jäsen, siinä itkee?
Kyllä toi Texas Oil on ehdottomasti paras ja aidoin. Kyseleppäs vaikka ympäriinsä Hurriganes-faneilta.hurriganes faneilta ? noilta harmailta 70luvun entisiltä nuorilta , no way .
- ghhkjhg
Hjbvhhh
- totuus_on_tämä_
On sääli että mikään bändi ei enään coveroi hyvin. Joskus kymmenisen vuotta sitten eli jonkinlainen buumi ja hyviä viritelmiä sateli. Sittemmin taso on laskenut rankasti. Nyt ei ole mitään kovaa porukkaa, vain kellaritason juttuja. Eihän toi linkki huono ole mutta ei kyllä mitenkään hyväkään.
- kyl_näi_o
Maryjanes on paras koskaan. Kaikki nämä Black Devilsit ja T-Oilit sais mennä vielä kellareihinsa treenaa.
- kgjkjgkjg
Maryjanes on paras.
- hdjdkdk
Oli joskus kova, vaan ei enään. Katso keikkakalenteria ja huomaat että ei niitä haluta mihinkään.
- mielipide_mun
Texas Oil on paras mutta kitaristilta puuttuu sooloiluntaito täysin. Yleissaundi kuitenkin paras laulua myöten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872059Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391333Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1361003Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.215938- 81827
- 95813
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52695- 73691
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43571
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13459- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427