erillisyys minä/sinä
synti
tämä näkyväinen maailma
ponnistelu tulla paremmaksi
vaatimukset
Ja me olemme kuin varjonyrkkeilijät.
Taistelu lakkaa kun me vain lopetamme huitomisemme.
Maya
6
297
Vastaukset
yhtä/me
parannus
myös näkymätön
ei omin voimin
luovuttaminen
Kuin virtaava puro, jossa vedet yhtyvät
kristallinkirkkaaksi putoukseksi
myös vastavirtaan, missä vesipisarat
huuhtovat väsyneet silmät
ja siellä laaksossa Kidronin
ei nälkää nähdä, ei taistelua enää
sydän hiljaa huokaa ja sanoo:
!nemA- Niekirge
kiitos runoistasi
- Gonzales
Kilpailu kuuluu kiinteästi luonnonjärjestykseen.
Ihmisellä olisi periaatteessa kyky pitää se kohtuudessa (omalta osaltaan). Se kyky taitaa kuitenkin olla hukassa.
Hallitsemattomana kilpailu on ihmiselle kaiken pahan alku ja juuri. - Niekirge
Näetkö turhuuden, ei vain sanoin?
Minä onneton elän sitä, voi!eletään. Helpottaa vaan kummasti, kun ottaa siihen turhuuden asenteen. Ei ota niin vakavasti enää kaikkea ja siihen tulee tilaa uudelle.
Sille Pyhän voimalle. Mikä haluaa tulla meihin kaikkiin vaikuttamaan elämäämme rikastuttavasti, tuoden rakkautta ja iloa.
Mutta kun kuppi on täynnä mitä sinne silloin enää mahtuu.- Niekirge
Maiqquu kirjoitti:
eletään. Helpottaa vaan kummasti, kun ottaa siihen turhuuden asenteen. Ei ota niin vakavasti enää kaikkea ja siihen tulee tilaa uudelle.
Sille Pyhän voimalle. Mikä haluaa tulla meihin kaikkiin vaikuttamaan elämäämme rikastuttavasti, tuoden rakkautta ja iloa.
Mutta kun kuppi on täynnä mitä sinne silloin enää mahtuu.tupakanpolttoa, viime yön uni noin 2 tuntia.
Mutta kyllä tässä selvitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171105124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133668Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2492528Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262505Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31810- 2011308
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591079Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019