V*****ko nyt herra Penna, kun Suomi kuoli?

Kurikat_sulle

PKN otti ja meni Euroviisuihin! Mitenkäs nyt suu pannaan??? Tuliko maastamuutto eteen????

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punkneveödai

      Jess, mie oon niin ylpee Suomen edustajasta ja kaikista pkn äänestäneistä!! Kiitos!!

    • y53gh3

      Keskari pystyssä Itävaltaan..

    • NPK

      Aivan järkyttävää äänestäjiltä.Aihe on arka ja siksi ei kukaan sano ääneen ettei tälläistä saisi vammaisille tehdä .Heidän oma kykynsä ei riitä siihen että pystyisivät tilannettaan realistisesti arvioimaan ja nyt taustajoukot muka tukevat heitä eteenpäin.Sirkuksessa kävimme katsomassa ns toisaikaisia ihmisiä .Heitä on myös käytetty elokuvissa kun muulla väestöllä on kuulunut olla hauskaa.Tilanne on nyt sama .Hauskaa tulee olemaan mutta kenen kustannuksella ja kuka siivoaa jäljet.Enkä tarkoita fyysisesti.Mutta toisaalta sitä saa mitä tilaa.Osassa Euroopan maissa ei heitä pidetä edes näkyvillä. Tämä suomen touhu hyväksymisineen ampuu yli joka kohdalla.Homot hierovat tv.ssä,vammaiset hoitavat musiikkipuolen.Mitä se kertoo kansasta kuka äänestää ja hyväksyy tämän menon.Tosin sama jälkeenjäänyt kansa äänestää varmaan Persuja vaaleissa.Onnea tulevaisuudelle.

    • vaalikone

      Homot ja vammaiset lukkojen taakse, ja ääni kokoomukselle.

    • äyks

      siis mitä helvettiä?

    • salpa

      "Homot ja vammaiset lukkojen taakse, ja ääni kokoomukselle."
      Siut täs pitäs lukkojen taa panna.

    • dunk

      Siitä kun etukäteen pidettiin niin hirmuinen mainostus, niin kansa äänesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe