Eläköön Pertti Kurikan Nimipäivät !

GO_GO_PKN

Kohottakaamme kolminkertainen eläköön huuto Suomen euroviisu edustajalle Pertti Kurikan Nimipäiville ! Eläköön ! Eläköön ! Eläköön !

Mahtavaa että Suomalaisilta löytyi asennetta lähettää PKN eurovisuihin !

28

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdahbvhbf

      Oikea voitti.

    • öööööää

      Eläkwöö
      Eläkwöö
      öööööööä

    • PUNK_forever

      Hieno orkesteri, ja erilaisuus on euroviisuissa aina plussaa. Punk ei kuole koskaan!

    • viisuistaviis

      Torilla tavataan.

      • 423432534

        HIENO BÄNDI VOITTI..............


    • HyväPertti

      En olisi suomalaisista uskonut.
      Ensin ollaan rähmällään Bryssälän suuntaan,ja sitten tehdään radikaali kannanotto EU-identiteetin määrityksen suhteen.
      Pertti Kurikan nimipäivillä ei ole sijaa pikkusievälle viisuilulle.
      Hyvä niin.

    • kurtti_perikka

      OnneA Pojjaat!

    • buranaa
      • äläpäs_lässytä

        Teille juutalaisillehan nuo on?


    • Tiedä vaikka pärjäisi, ei ole viisuja ennenkään tasolla pilattu. Minusta on erittäin sympaattisia kavereita ja heillä on asennetta. Siinä ainakin nyt nähdään että miten Euroopassa hyväksytään erilaisuutta. Toivottavasti ei poikia kiusata ja että olisi hyvä kokemus heille tämä keikka.

      • seiskaa_silmään

        Kiusattiinko esim. parrakasta homotransua? Ei. Ja se oli sentään hintin oma valinta.


      • seiskaa_silmään kirjoitti:

        Kiusattiinko esim. parrakasta homotransua? Ei. Ja se oli sentään hintin oma valinta.

        En tarkoittanut välttämättä itse viisuja. Voi olla että osa pitää vitsinä ja osa voi ajatella että on ihan hyväkin meininki. Sitä enemmän mietin, että saattaa kirjoitella kyllä aika monet aika loukkaavia kirjoituksia.


    • 23424234

      symppikset osaa soittaa myös............

    • hahaaaa

      No saahan nuo mennä keräämään säälipisteitä vaan silti ovat häntäpäässä ensimmäisiä

      • vanha_kusipää

        Ei ole, saat nenillesi. Kyllä puhdas punk vielä ihmisiin uppoo!


    • Poikien esiintyminen on oikeasti Rok`n Rollia.Asenne kohdillaan,hieno esitys.

    • komiikkaahanse
    • sdfg

      Ainakin tuo on aitoa, eikä mitään muovimusiikkia.

      • kokkaritypy

        Hienoa että pojat voitti ei mitkään alusvaate mallipimpot.

        Suomi on suvaitsevainen maa


      • sdfg
        kokkaritypy kirjoitti:

        Hienoa että pojat voitti ei mitkään alusvaate mallipimpot.

        Suomi on suvaitsevainen maa

        Suomi on suvaitsevainen maa, vaikka kovasti päinvastaista meille yritetään väittää.


      • persu_on_pelle
        sdfg kirjoitti:

        Suomi on suvaitsevainen maa, vaikka kovasti päinvastaista meille yritetään väittää.

        Persut siinä suurimpana jarruna on. Persuille kaikki erilainen on kauheaa ja pelottavaa, eihän persuja ole nimittäin älyllä siunattu.


      • sdfg
        persu_on_pelle kirjoitti:

        Persut siinä suurimpana jarruna on. Persuille kaikki erilainen on kauheaa ja pelottavaa, eihän persuja ole nimittäin älyllä siunattu.

        Tuntuu ennemminkin siltä, että sinä olet suvaitsematon.


    • jktycvzx

      Kappale on täyttä paskaa.....

      • inimihe

        ...sanoo joku cheek-fani.


      • uityerw

        Punkki on pelkkää paskaa....ja räppi samaa paskaa .....Kunnon musiikki on ihan jotain muuta.....Suomen euroviisu on suorastaan ala-arvoinen...


      • ddddddddddddddddd

        Upee biisi ja hienot esiintyjät Stuppikin tykkäsi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe