Kannatti muuttaa tsiljoonan kilometrin päästä tänne Kangasalle, ja sitten jäädä yksin ihmettelemään.
Oli kumppani, mutta sekään ilo ei kestänyt. Ei kestä moni muukaan asia ihmiselämässä määräänsä kauempaa.
Kissanpaskat
6
102
Vastaukset
- tähhhhh
Valittaa mistä.???
- IlmettyIsänsä
No kun vi**u jouduin sitten eron takia ihan hukkaan. Pitäisi alkaa jotain ihmissuhteita rakentamaan. Miten, kun olin vaimon kanssa 24/7. Ei ole helppoa sen jälkeen...
- pistepistepilkku
no toi on kyllä juuri se negatiivinen puoli kun muuttaa toiselle paikkakunnalle,kauaksikin,jää kaverit,suku...ja sitten jos erokin vielä.Harmillista :( en tiedä miten täällä voi tutustua uusiin ihmisiin muutakuin hankkimalla sairauksia joiden kautta käyt erinäisillä terapeuteilla ja saat ihmiskontaktia.Niin mulle kävi kun kangasalle tultiin :P nyt katse muuallepäin jo
- kolmesanaa
No toi on kyllä niin totta ku olla voi. Odotan vaan kun täältä joskus pääsen...
- uuttamatoakoukkuun
IlmettyIsänsä kirjoitti:
No kun vi**u jouduin sitten eron takia ihan hukkaan. Pitäisi alkaa jotain ihmissuhteita rakentamaan. Miten, kun olin vaimon kanssa 24/7. Ei ole helppoa sen jälkeen...
Tampereen seutu on paras mahdollinen paikka miehelle olla sinkkuna. Alueella on naisten ylijäämä ainakin kypsempien (35 ) ihmisten kohdalla, joten kumma jos kauaa sinkkuna keikkuu mies.
Jos ei ole sellaista tyyppiä joka jää ihan silkkaa vittumaisuuttaan roikkumaan ex-naisessa. Höhläähän se semmoinen on. Yksi jos jättää niin toinen jo ottaa!
- Anonyymi
Kyttää poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848