vakaan näköistä menoa
https://www.youtube.com/watch?v=KWzVcrfN6C4
S-Cross painelee sataa kahdeksaakymppiä
5
115
Vastaukset
- paras_auto_ikinä
Kyllähän tuossa käytiin jo liki sadassayhdeksässäkympissä. On se vaan armoton ja ennenkaikkea kateellisuutta herättävä auto. Komeakin on.
Laitan tähän muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) häirikö, etuveti, lueseri, äidipoika, hylkiiö, maturboija.....- cross-
Hirveästi valehtelee mittari kun tuon mallin huippunopeus on 155km/h
- cross-
Taas tuli kirjoitusvirhe paholainen minulle, siis 195 on huippunopeus ja mittari näytti vaan 188km/h
- paras_auto_ikinä
Huomasin vasta nyt, että tein aiemmassa viestissä virheen jo alussa, ennen kaikkea kirjoitetaan erikseen:=)
Trollit ei siihen tarttuneet, niin laitan tähänkin muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) Nelieto, luseri, autu, yhmä, seopää.... - paras_auto_ikinä
Pahus, kun tuli itse kirjoitettua, että trollit voi keskittyä noihin väärinkir joitettu hin sanoihin, huh. Valvoin koko yön, kun keskityin niihin ja pari niistä selvisikin minulle, mutta mutta.... Suurin töppäys mulla kävi tossa "itse asian sijasta", kun itseasian onkin yhdyssana, tarkistin sen netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882