vakaan näköistä menoa
https://www.youtube.com/watch?v=KWzVcrfN6C4
S-Cross painelee sataa kahdeksaakymppiä
5
135
Vastaukset
- paras_auto_ikinä
Kyllähän tuossa käytiin jo liki sadassayhdeksässäkympissä. On se vaan armoton ja ennenkaikkea kateellisuutta herättävä auto. Komeakin on.
Laitan tähän muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) häirikö, etuveti, lueseri, äidipoika, hylkiiö, maturboija.....- cross-
Hirveästi valehtelee mittari kun tuon mallin huippunopeus on 155km/h
- cross-
Taas tuli kirjoitusvirhe paholainen minulle, siis 195 on huippunopeus ja mittari näytti vaan 188km/h
- paras_auto_ikinä
Huomasin vasta nyt, että tein aiemmassa viestissä virheen jo alussa, ennen kaikkea kirjoitetaan erikseen:=)
Trollit ei siihen tarttuneet, niin laitan tähänkin muutaman sanan vielä lopuksi, joissa ilmenee kirjoitusvirhe, jotta trollit voi keskittyä niihin, itse asian sijasta:=) Nelieto, luseri, autu, yhmä, seopää.... - paras_auto_ikinä
Pahus, kun tuli itse kirjoitettua, että trollit voi keskittyä noihin väärinkir joitettu hin sanoihin, huh. Valvoin koko yön, kun keskityin niihin ja pari niistä selvisikin minulle, mutta mutta.... Suurin töppäys mulla kävi tossa "itse asian sijasta", kun itseasian onkin yhdyssana, tarkistin sen netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764