Parhaat horoskooppi parit

horoskoopppi

OINAS: Vaaka, Jousimies, Leijona, Kaksonen ja Vesimies.
HÄRKÄ: Härkä, neitsyt tai kauris
KAKSONEN: Oinas tai Leijona
RAPU: Rapu, Skorppion, Kalat, Kauris, Neitsyt ja Härkä
LEIJONA: Oinas, Jousimies, Leijona, Kaksonen ja Vaaka
NEITSYT: Härkä, Kauris ja Neitsyt
VAAKA: Oinas, Kaksonen, Jousimies ja Vesimies
SKORPPIONI: Kalat, Rapu ja Kauris
JOUSIMIES: vesimies. Leijona, Jousimies, Vaaka
KAURIS: Kala, Rapu ja Neitsyt
VESIMIES: Jousimies, Kaksonen ja Vaaka
KALAT: Kalat

http://www.mtv.fi/lifestyle/horoskoopit

30

2086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedoksi

Mä oon Kaksonen

• EntäSitten

Tiedoksi, tänään on sunnuntai.

• Kaksosenrakkaus

Toimivan suhteen Kaksonen solmii itsetunnoltaan vahvan Oinaan tai Leijonan kanssa. Kaksosella on vain tapana rakastuessaan säikähtää ja vetäytyä itseensä. Kaksosen tunnepitoiset ihmissuhteet niin rakkaudessa kuin ystävyydessä ovat usein läpikotaisin ongelmallisia. Myös ystäviksi sopivat hyvin Vaaka, Jousimies ja Vesimies, jotka itse samanlaisina luonteina osaavat arvostaa itsenäistä ja vapautta rakastavaa Kaksosta

http://www.ennustukset.com/ennustaja#luonneHoroskooppi

• Tiedoksi

Kaksonen ja Skorppu ei sovi yhteen

• Oinasssnainen

Oinaan kanssa kaksonen sopii kuin valettu :) mun vanhemmatkin on kaksonen oinas

• skorppioninrakkaus
        Tiedoksi kirjoitti:

Skorpioni on uskollinen ja intohimoinen kumppani. Skorpioni ei halua satunnaisia suhteita, hän panostaa suhteisiin, joilla on merkitystä. Parhaiten Skorpionin rinnalle soveltuvat toiset veden merkit, Kalat ja Ravut, jotka herkkinä tunneihmisinä pystyvät ymmärtämään hänen salattuja tunteitaan. Kauriin kanssa Skorpioni pystyy rakentamaan kestävän ja vakaan suhteen, ja toisetkin maan merkit, Neitsyt ja Härkä tulevat hyvin hänen kanssaan toimeen, mutta tulen merkkien kanssa Skorpioni kokee yleensä lyhyen suhteen. Ilman merkit eivät ymmärrä hänen intohimonsa voimaa ja ahdistuvat hänen omistushalustaan.

• Oinasrakkaus
        Oinasssnainen kirjoitti:

Oinaan kanssa kaksonen sopii kuin valettu :) mun vanhemmatkin on kaksonen oinas

Oinas on kiihkeän romanttinen, jonka tunteet heräävät herkästi. Spontaanille ja kiihkeälle Oinaalle sopii kumppaniksi joustava ja itsetunnoltaan vahva kumppani, joka ei alistu Oinaan edessä, mutta antaa Oinaalle tilaa loistaa perheenpäänä. Oinas haluaa myös haasteita kumppaniltaan. Oinas voi olla haluton asettumaan aloilleen ja sitoutumaan yhteen ihmiseen. Horoskooppimerkeistä Oinaalle soveltuvat parhaiten Vaaka ja Jousimies, hyviä kumppaneita ovat myös Leijona, Kaksonen ja Vesimies.

• kaksonenjaleijona
        Kaksosenrakkaus kirjoitti:

Toimivan suhteen Kaksonen solmii itsetunnoltaan vahvan Oinaan tai Leijonan kanssa. Kaksosella on vain tapana rakastuessaan säikähtää ja vetäytyä itseensä. Kaksosen tunnepitoiset ihmissuhteet niin rakkaudessa kuin ystävyydessä ovat usein läpikotaisin ongelmallisia. Myös ystäviksi sopivat hyvin Vaaka, Jousimies ja Vesimies, jotka itse samanlaisina luonteina osaavat arvostaa itsenäistä ja vapautta rakastavaa Kaksosta

No tiedä häntä, kannattaako uskoa. Takana pitkä taival ja voin sanoa, että joustaa on tarvinnut.

• milkyways_child
        Oinasrakkaus kirjoitti:

Oinas on kiihkeän romanttinen, jonka tunteet heräävät herkästi. Spontaanille ja kiihkeälle Oinaalle sopii kumppaniksi joustava ja itsetunnoltaan vahva kumppani, joka ei alistu Oinaan edessä, mutta antaa Oinaalle tilaa loistaa perheenpäänä. Oinas haluaa myös haasteita kumppaniltaan. Oinas voi olla haluton asettumaan aloilleen ja sitoutumaan yhteen ihmiseen. Horoskooppimerkeistä Oinaalle soveltuvat parhaiten Vaaka ja Jousimies, hyviä kumppaneita ovat myös Leijona, Kaksonen ja Vesimies.

tulimerkki oinas (etenkin oinas mies) on todellakin rauhaton,spontaani ja usein kuumapäinen hehkusielu joka tarvitsee jäähdyttäjän itselleen. esim. vedenmerkki vesimies on täydellinen liiallisen poltteen jäähdyttäjä hänelle.

• Koettuon

Hmm... kalanainen laittaa pyrstöllään kuuman Oinasmiehen ruotuun.

• koettumyös

Laittoi ruotuun

• Niintotta

Joskus tahtomattaan Kalanainen vahingossa tulee heilauttaneeksi liian voimallisesti pyrstöään, läimäisee Oinasmiehen tyystin sivuun. Loukattuna ylpeys ei anna periksi, kummallakaan. Sellaista on tosirakkaus, ylpeys saattaa pitää päänsä koko eliniän. Intohimoinen taistelupari sopii kinansa peiton alla.
        Tällä parilla erimielisyydetkin ovat intohimoa. Parhaimmat keskustelukumppanit toisillensa.

• harmivoiharmi
        Tiedoksi kirjoitti:

Harmi ettei missään tehdä horoskoopinvaihtoleikkauksia. Tosiaan luulen että jellona sopisi parhaiten. Vaaka tosiaan on oiva ystävänainen jonka kanssa helppo olla ja jutella. Ehkä jopa ihastua. Mutta pidemmän päälle näyttäisi kaverisuhde toimivan paremmin

• MissäKuussaOotnäSyntyny

Noilla on merkitystä vain, jos ihmiset antavat taikauskolle suhteettoman suuren vallan elämässään.

• eipidääpaikansa

Pelkkää viihdettä.

• huomisentähtikuviot

Mitkä on parhaat horoskooppimerkit suomi-palstalla kirjoitteluun?

• hekoheko

Vesipäämies?

• väpä-vesinokkaeläin
        hekoheko kirjoitti:

Vesipäämies?

ei saa kiusata

• YhdenAsianVesipäämies
        hekoheko kirjoitti:

Vesipäämies?

Haha, paras kommentti!

Vesipäämiehillä on suurimpia vaikeuksia muodostaa minkäänlaisia ihmissuhteita. Toisaalta se ei haittaa erityisesti vesipäämiehiä, koska heille kaikki ihmiskontaktit edustavat vesipääakkasuhdetta.

• kukkissaquarius

Olen Aquarius. Mutta mielestäni Leo ja Aquarius kuuluvat hyvin yhteen myös

• kilttihelläsydämmellä

Itteni tiedän häntä en mutta jos tunteisiin luottaminen pitäisi osua kerrankin

• itfotitgöjfudoy

Kauris on parasta mihin voi törmätä

• YksiKauris

Jeeee hyvä vastaus ;)

• 6et9yrg0udufdoy
        YksiKauris kirjoitti:

Jeeee hyvä vastaus ;)

Kauris is so yummy I put it in my.....tummy

• libraatto

Oinaat ovat sairaita hyvä jos ihmisiä. Hyi.

• vaihtoehtoja
    • Taikaa.uskoa

Ei horroskooppi mitään ennusta, taikauskoista porukkaa jos horoskoopin antaa elämää ohjata.

• sopisi

...sen yhden jellonan mä tahtoisin, hyvinkin :)

• sopisi

...mutta en tosissaan enää, olen kasvanut ulos noista ajoista :) kunhan muistelin menneitä.

Yhden söpön miehen horoskooppia en tiedäkään, mutta hänen elämänasenteessaan on jotain todella kivaa. Tykkään hänestä päivältä enemmän. Hänessä on jotain hyvin aitoa ja herkkää. Sellaista, johon haluaa tutustua hitaasti ja kiireettä niin kuin on tapahtumassakin. Hän on erilainen kuin muut miehet, joihin olen ihastunut. Tällä kertaa uskon, että hän on aidosti hyvä ja välittävä ihminen. Haluan aidon, rakastavan ihmisen. Hän on sen oloinen. Toivon, että hyvä tunnelma välillämme jatkuu ja kasvaa ja... :)

• kdiodo

Mielestäni oinaan ja neitsyen pitäisi ainakin kokeilla yhdessäoloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe