OINAS: Vaaka, Jousimies, Leijona, Kaksonen ja Vesimies.
HÄRKÄ: Härkä, neitsyt tai kauris
KAKSONEN: Oinas tai Leijona
RAPU: Rapu, Skorppion, Kalat, Kauris, Neitsyt ja Härkä
LEIJONA: Oinas, Jousimies, Leijona, Kaksonen ja Vaaka
NEITSYT: Härkä, Kauris ja Neitsyt
VAAKA: Oinas, Kaksonen, Jousimies ja Vesimies
SKORPPIONI: Kalat, Rapu ja Kauris
JOUSIMIES: vesimies. Leijona, Jousimies, Vaaka
KAURIS: Kala, Rapu ja Neitsyt
VESIMIES: Jousimies, Kaksonen ja Vaaka
KALAT: Kalat
http://www.mtv.fi/lifestyle/horoskoopit
Parhaat horoskooppi parit
30
2086
Vastaukset
- Tiedoksi
Mä oon Kaksonen
- EntäSitten
Tiedoksi, tänään on sunnuntai.
- Kaksosenrakkaus
Toimivan suhteen Kaksonen solmii itsetunnoltaan vahvan Oinaan tai Leijonan kanssa. Kaksosella on vain tapana rakastuessaan säikähtää ja vetäytyä itseensä. Kaksosen tunnepitoiset ihmissuhteet niin rakkaudessa kuin ystävyydessä ovat usein läpikotaisin ongelmallisia. Myös ystäviksi sopivat hyvin Vaaka, Jousimies ja Vesimies, jotka itse samanlaisina luonteina osaavat arvostaa itsenäistä ja vapautta rakastavaa Kaksosta
http://www.ennustukset.com/ennustaja#luonneHoroskooppi - Tiedoksi
Kaksonen ja Skorppu ei sovi yhteen
- Oinasssnainen
Oinaan kanssa kaksonen sopii kuin valettu :) mun vanhemmatkin on kaksonen oinas
- skorppioninrakkaus
Tiedoksi kirjoitti:
Skorpioni on uskollinen ja intohimoinen kumppani. Skorpioni ei halua satunnaisia suhteita, hän panostaa suhteisiin, joilla on merkitystä. Parhaiten Skorpionin rinnalle soveltuvat toiset veden merkit, Kalat ja Ravut, jotka herkkinä tunneihmisinä pystyvät ymmärtämään hänen salattuja tunteitaan. Kauriin kanssa Skorpioni pystyy rakentamaan kestävän ja vakaan suhteen, ja toisetkin maan merkit, Neitsyt ja Härkä tulevat hyvin hänen kanssaan toimeen, mutta tulen merkkien kanssa Skorpioni kokee yleensä lyhyen suhteen. Ilman merkit eivät ymmärrä hänen intohimonsa voimaa ja ahdistuvat hänen omistushalustaan.
- Oinasrakkaus
Oinasssnainen kirjoitti:
Oinaan kanssa kaksonen sopii kuin valettu :) mun vanhemmatkin on kaksonen oinas
Oinas on kiihkeän romanttinen, jonka tunteet heräävät herkästi. Spontaanille ja kiihkeälle Oinaalle sopii kumppaniksi joustava ja itsetunnoltaan vahva kumppani, joka ei alistu Oinaan edessä, mutta antaa Oinaalle tilaa loistaa perheenpäänä. Oinas haluaa myös haasteita kumppaniltaan. Oinas voi olla haluton asettumaan aloilleen ja sitoutumaan yhteen ihmiseen. Horoskooppimerkeistä Oinaalle soveltuvat parhaiten Vaaka ja Jousimies, hyviä kumppaneita ovat myös Leijona, Kaksonen ja Vesimies.
http://www.ennustukset.com/ennustaja#luonneHoroskooppi - kaksonenjaleijona
Kaksosenrakkaus kirjoitti:
Toimivan suhteen Kaksonen solmii itsetunnoltaan vahvan Oinaan tai Leijonan kanssa. Kaksosella on vain tapana rakastuessaan säikähtää ja vetäytyä itseensä. Kaksosen tunnepitoiset ihmissuhteet niin rakkaudessa kuin ystävyydessä ovat usein läpikotaisin ongelmallisia. Myös ystäviksi sopivat hyvin Vaaka, Jousimies ja Vesimies, jotka itse samanlaisina luonteina osaavat arvostaa itsenäistä ja vapautta rakastavaa Kaksosta
http://www.ennustukset.com/ennustaja#luonneHoroskooppiNo tiedä häntä, kannattaako uskoa. Takana pitkä taival ja voin sanoa, että joustaa on tarvinnut.
- milkyways_child
Oinasrakkaus kirjoitti:
Oinas on kiihkeän romanttinen, jonka tunteet heräävät herkästi. Spontaanille ja kiihkeälle Oinaalle sopii kumppaniksi joustava ja itsetunnoltaan vahva kumppani, joka ei alistu Oinaan edessä, mutta antaa Oinaalle tilaa loistaa perheenpäänä. Oinas haluaa myös haasteita kumppaniltaan. Oinas voi olla haluton asettumaan aloilleen ja sitoutumaan yhteen ihmiseen. Horoskooppimerkeistä Oinaalle soveltuvat parhaiten Vaaka ja Jousimies, hyviä kumppaneita ovat myös Leijona, Kaksonen ja Vesimies.
http://www.ennustukset.com/ennustaja#luonneHoroskooppitulimerkki oinas (etenkin oinas mies) on todellakin rauhaton,spontaani ja usein kuumapäinen hehkusielu joka tarvitsee jäähdyttäjän itselleen. esim. vedenmerkki vesimies on täydellinen liiallisen poltteen jäähdyttäjä hänelle.
- Koettuon
Hmm... kalanainen laittaa pyrstöllään kuuman Oinasmiehen ruotuun.
- koettumyös
Laittoi ruotuun
- Niintotta
Joskus tahtomattaan Kalanainen vahingossa tulee heilauttaneeksi liian voimallisesti pyrstöään, läimäisee Oinasmiehen tyystin sivuun. Loukattuna ylpeys ei anna periksi, kummallakaan. Sellaista on tosirakkaus, ylpeys saattaa pitää päänsä koko eliniän. Intohimoinen taistelupari sopii kinansa peiton alla.
Tällä parilla erimielisyydetkin ovat intohimoa. Parhaimmat keskustelukumppanit toisillensa. - harmivoiharmi
Tiedoksi kirjoitti:
Harmi ettei missään tehdä horoskoopinvaihtoleikkauksia. Tosiaan luulen että jellona sopisi parhaiten. Vaaka tosiaan on oiva ystävänainen jonka kanssa helppo olla ja jutella. Ehkä jopa ihastua. Mutta pidemmän päälle näyttäisi kaverisuhde toimivan paremmin
- MissäKuussaOotnäSyntyny
Noilla on merkitystä vain, jos ihmiset antavat taikauskolle suhteettoman suuren vallan elämässään.
- eipidääpaikansa
Pelkkää viihdettä.
- huomisentähtikuviot
Mitkä on parhaat horoskooppimerkit suomi-palstalla kirjoitteluun?
- hekoheko
Vesipäämies?
- väpä-vesinokkaeläin
hekoheko kirjoitti:
Vesipäämies?
ei saa kiusata
- YhdenAsianVesipäämies
hekoheko kirjoitti:
Vesipäämies?
Haha, paras kommentti!
Vesipäämiehillä on suurimpia vaikeuksia muodostaa minkäänlaisia ihmissuhteita. Toisaalta se ei haittaa erityisesti vesipäämiehiä, koska heille kaikki ihmiskontaktit edustavat vesipääakkasuhdetta. - kukkissaquarius
Olen Aquarius. Mutta mielestäni Leo ja Aquarius kuuluvat hyvin yhteen myös
- kilttihelläsydämmellä
Itteni tiedän häntä en mutta jos tunteisiin luottaminen pitäisi osua kerrankin
- itfotitgöjfudoy
Kauris on parasta mihin voi törmätä
- YksiKauris
Jeeee hyvä vastaus ;)
- 6et9yrg0udufdoy
YksiKauris kirjoitti:
Jeeee hyvä vastaus ;)
Kauris is so yummy I put it in my.....tummy
- libraatto
Oinaat ovat sairaita hyvä jos ihmisiä. Hyi.
- vaihtoehtoja
http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/rakkaushoroskooppi-tama-tahtimerkki-sopii-juuri-sinulle/3533900 Tän perusteella mä voisin olla hänelle ihan hyvä :)
- Taikaa.uskoa
Ei horroskooppi mitään ennusta, taikauskoista porukkaa jos horoskoopin antaa elämää ohjata.
- sopisi
...sen yhden jellonan mä tahtoisin, hyvinkin :)
- sopisi
...mutta en tosissaan enää, olen kasvanut ulos noista ajoista :) kunhan muistelin menneitä.
Yhden söpön miehen horoskooppia en tiedäkään, mutta hänen elämänasenteessaan on jotain todella kivaa. Tykkään hänestä päivältä enemmän. Hänessä on jotain hyvin aitoa ja herkkää. Sellaista, johon haluaa tutustua hitaasti ja kiireettä niin kuin on tapahtumassakin. Hän on erilainen kuin muut miehet, joihin olen ihastunut. Tällä kertaa uskon, että hän on aidosti hyvä ja välittävä ihminen. Haluan aidon, rakastavan ihmisen. Hän on sen oloinen. Toivon, että hyvä tunnelma välillämme jatkuu ja kasvaa ja... :)
- kdiodo
Mielestäni oinaan ja neitsyen pitäisi ainakin kokeilla yhdessäoloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258