Miten aiotte jakaa kirjojen lukemisen?

oikkari15

Toivon hieman, että kirjoja olisi vain kaksi, mutta todennäköisesti pysytään tänä vuonna vielä kolmessa. Kerran hakeneena voin todeta, että kolmen kirjan kanssa tasapainoilu tuotti eniten ongelmia. Immateriaali jäi selkeästi vähimmälle huomiolle ja se kostautui kokeessa. Millaisia lukusuunnitelmia muilla on?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedoton

      Saanko kysyä, minne aiot hakea opiskelemaan oikeustiedettä. Itsekin olen miettinyt oikikseen hakua, mutta en ole varma jaksanko nyt ylppäreiden jälkeen sinne hakea, kun sisäänpääseminen vaatii aika paljon lukemista, eikä minulla taida olla oikein motivaatiota nyt. Tämä ei nyt tosiaankaan liity aiheeseen, mutta jos vain viitsit vähän kertoa omasta kokemuksesta, kun olet kerran hakenut, että kuinka paljon keskimäärin luit, olitko valmennuskurssilla jne. Kiitän.

      • oikkari15

        Helsinkiin olen hakemassa ja siis tokaa kertaa. Valmistuin ylioppilaaksi viime keväänä, mutta lukeminen meni vähän niin ja näin. Luin varmaan n. 5-6h päivässä koko kevään ja viimeisillä viikoilla iski uupumus ja tahti hidastui. Tiesin jo kokeeseen mennessäni, ettei siitä tulisi mitään. Olin Pykälän teho-kurssilla, ja sitä voin suositella lämpimästi. Ilman kurssia kevät olisi mennyt vielä surkeammin.


    • Oikikseenoikikseen

      Minulla sama tilanne kuin oikkari15. Eli viime keväänä en lukenut tarpeeksi, mutta tänä vuonna yritän kaikkeni! Lukea todella pitää ja paljon!

    • raksupoksu

      Jihaaa Helsingin pääsykoekirjat jo ennakkoon tänään tilattu. Onko muut vielä tilaillu?

      • oikkari15

        Viime vuonna tilasin, mutta kirjat tulivat 'vasta' päivä myynnin aloituksen jälkeen. Tänä vuonna meen ostamaan paikan päältä. Eihän sillä päivällä oo yhtään mitään väliä, mutta tällä kertaa näin :D Asun miltei Helsingin keskustassa, joten vähän ihmettelin postin hitautta..


    • pasol

      Pääsykoekirjojen paketti maksaa 230€ eli aivan varmasti tulee kolme kirjaa, ei voi millään olla 115€ per kirja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe