Suomi24 putosi listalta kokonaan

tylsäksi_meni

Muutaman viikon, eli tehdyn uudisuksen jälkeen TNS ilmoitti, että sillä viikolla ei julkaista suomi24:n lukuja, mutta nyt sitä ei enää mainita ollenkaan. http://tnsmetrix.tns-gallup.fi/public/

17 kärjessä olevilla sivustoilla 14 on kasvattanut kävijämäärää, eli porukka on siirtynyt muille areenoille.

Maailman menoa-palsta ei ole koskaan etusivulla suosituimpien palstojen joukossa ja tänne löytäminen vaatii monta klikkausta.

Tuntuu, että täällä ei ole enää kuin Venäjän maksettuja trolleja. Entiset vakiokirjoittajat ovat kadonneet.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss3433333353

Kalevan juttu tupaan kirjoittajat on Suomen typerinmpiä SDP ihmisiä, lisää verotusta ja holhousta juttuja ja feminismiä olen mietinyt että siirryn sinne valaisemaan vähä älyisiä

• kohta_rauhoittuu

Siellä näkyy olevan moderointi. Katsotaan nyt, julkaisevatko minun kirjoitukseni.

• kohta_rauhoittuu kirjoitti:

Siellä näkyy olevan moderointi. Katsotaan nyt, julkaisevatko minun kirjoitukseni.

Täällä ei olekaan mitään kuria, kaikki helevetin ammattiräksyttäjät saavat riekkua baanalla mielensä mukaan, vuorokaudet ympäriinsä !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Buah-hah-hah

Ei ihme että palstan taso on ilahduttavasti kohonnut. Natoröllit eivät osaa käyttää tietokonetta. Tiesittekö te on olemassa selaimissa sellainenkin kuin "kirjanmerkit"?

• natolegioona

"Natorölli" on satuolento kuin joulupukki, mutta pienet vihreät miehet ovat kuin ovatkin osoittautuneet todeksi ja niin tulevat osoittautumaan myös Itä-Ukrainan sodassa.
        Ei siellä muuten jotkut paikalliset kapinalliset kaupunkeja valtaisi, jos Putin ei sinne lähettäisi miehiä ja kalustoa.

Tietysti jokainen saa uskoa, että ei siellä ole venäläisiä, mutta samalla kannattaisi tarkistaa lääkityksen taso, jos ihan oikeasti uskoo tuollaista hevonpaskaa mitä nämä maksetut trollit suoltavat.

Koska muuten väittävät, että jenkit hautaavat vielä slaisemmin kaatuneensa kuin venäläiset? Täytyyhän siellä tulla tappiota, kun takaperin tulevat ylivoiman edessä?

• zxcvbnmk

Juuuuri nääääiiin! :)

• heh.heh

persuja tympii kun eivät pysty enää postaamaan samasta aiheesta 50 näennäisesti eri aloitusta...Nyt täytyy tyytyä 10:een.

• Tervetuloa

Itse olen nykyään Hommaforum,in palstalla. Siellä on asiallinen ilmapiiri. Jokainen kirjoitus luetaan satoja kertoja ja vastauksia tulee paljon.

• ghjgjkll

Pysykin siellä natsien ja rasistien joukossa.

• lähtien

1) Suomi24 ei julkaista vko 7
      2) Suomenyritykseti.fi ei julkaista vko 7
      3) Venenetti ei julkaista vko 7
      4) Vertaa.fi ei julkaista vko 7

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2578
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      143
      1961
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1887
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1483
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      58
      1443
    6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      61
      1319
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1279
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1194
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1132
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1127
    Aihe