Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
Haluan sinun kanssa sänkyyn
66
1552
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos M
- Anonyymi
Siniseen samettiin 😎😌
- Anonyymi
Mielessäni naapurin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielessäni naapurin..
Farkut olikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielessäni naapurin..
Olen tässä... Haluaisin tuntea sinut lähelläni. Voitaisiin maata vierekkäin pitää toisiamme kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tässä... Haluaisin tuntea sinut lähelläni. Voitaisiin maata vierekkäin pitää toisiamme kädestä.
Tai saman hupparin alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai saman hupparin alla.
Jättihupparin🤮
- Anonyymi
En minä jaksa. Yöt menevät valvomiseksi ja päivällä olen silmät ristissä.
Jalat alle ja äkkiä.- Anonyymi
Sinä oot ku minä.sama juttu.
- AnonyymiUUSI
Laita se ristisi sängyn alle.
- Anonyymi
Mennään vaan. Taputtelen sinut uneen.
- AnonyymiUUSI
Kakkonen on ykkönen.
- Anonyymi
Niin minäkin haluan ja läheisyyttä koska rakastan sinua myös. Oltaisiin vaan lähekkäin ja hyväiltäisiin toisiamme.
- Anonyymi
Minä se vain nukun sängyssäni.
- Anonyymi
Olen huono sängyssä ja sitten nainen sanoo että sika olet.
- Anonyymi
Olet ihanuus 🍒🍓🍒🍇🎁🎁🎁🎁
- Anonyymi
Voisitko ensin vetää händyyn, koska tulen todennäköisesti ennenkuin olen reiteesi koskenut?
- Anonyymi
Ei hyvää päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää.
😭😭...Ei ole enää todellista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😭😭...Ei ole enää todellista..
No ei niin. 🤭😂🤣
- Anonyymi
Semmoista se on meillä nopeasti laukeavilla varsinkin jos on ollut taukoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoista se on meillä nopeasti laukeavilla varsinkin jos on ollut taukoa.
Kröhöm sanoisin kuudesti laukeava.
- Anonyymi
Laitan täällä seinän takana naapurissa kuulokkeet korville niin tilanne jää teidän kahden intiimiksi ihanaksi hetkeksi. Ei ole sitten salakuuntelijoita kuulolla. ❤
- Anonyymi
Voi jumalauta...
- AnonyymiUUSI
Hienosti ajateltu😂❤️ sivu
- Anonyymi
Minä olen hyvä sängyssä. Nukun hyvälaatuista unta keskimäärin 7-8 tuntia yössä. Minäkin haluan sinun kanssa sänkyyn rakas. Olisi mukava nukkua ja olla lähekkäin. ❤️🥹😘
- Anonyymi
Rakas...❤️
- Anonyymi
Tarvitaanko me kahta peittoa ja kahta tyynyä nainen?
- Anonyymi
Joo, muuten varastan peiton kokonaan itselleni…
- Anonyymi
Tarvitsemme kahta sänkyä ja asuntoa ja ilmaa välissä vähintään 10 kilometriä.
- Anonyymi
Ei tarvita, yksi peitto riittää hyvin.
- Anonyymi
Monta siä sängys jo on.
- Anonyymi
Kyllä...
- Anonyymi
Siinähän tarvitset, mikähän mies?
Hehhe
Jouluja.
https://m.youtube.com/watch?v=TrapsoRcC3I - Anonyymi
Mitä haluat sängyssä? Lävistyksen, järistyksen, tornadon? Mitä sinä haluat?
- Anonyymi
Lävistys kyllä ois ok.tuohon nenään vaikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lävistys kyllä ois ok.tuohon nenään vaikka?
Mitä ihmettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Soriii.....
- Anonyymi
Täällä on sänkyjä ja voidaan testailla vaikka ruokapöydällä.
- Anonyymi
Hei menkää naimisiin, tehän ootte ihan samiksii tai sitähän toi huijari onkin jankannu 100 vuotta. Vakka ja kansi. En ole kade, mut oksennan sjatusta teistä sängyssä🤮
- AnonyymiUUSI
Niin ketkä ovat samiksia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ketkä ovat samiksia?
Ketkäköhän...
- AnonyymiUUSI
Kyllä näistä hieroa ja silittää.
- AnonyymiUUSI
Kylpyyn?
- AnonyymiUUSI
Kieltämättä tuo on aika normaalia, jos nainen ja mies rakastuvat toisiinsa.
- AnonyymiUUSI
Nato tuo turvan joten olkaamme huoleti.
- AnonyymiUUSI
Voisit komentaa minut nurkkaan joksikin hetkeksi häpeämään sitä ennen.
Saisi tovin miettiä rauhassa omia seksuaalisia turhaumia ja häpeän tunteita.
mies - AnonyymiUUSI
Ostin Tunto XL -kondomeja koska normaalit ovat liian tiukkoja
- AnonyymiUUSI
Voi raukkoja,taitaa olla ongelmia näillä ns miehillä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi raukkoja,taitaa olla ongelmia näillä ns miehillä!
...mutta valaisiin en työnnä isoa asettani vaikka saisin maksun..
- AnonyymiUUSI
Sänkyä mulla ei ole ni ei ole mahdollista ja jos on mahdotonta päästä lattiatasoon petauspatjalle ni parempi unohtaa koko juttu mul on ikää kuitee jo 45 ja tiedän monia kakskymppisiäkin joille tuottaa haasteita päästä lattialle edes istumaan saati siitä vielä ylös
https://youtube.com/shorts/a6G9U6BsnuQ?si=1fBLvYnnHmBlUwlK
Ja siihen kuinka nivelet toimii ei millään tapaa vaikuta ihmisen muu koko tai paino - AnonyymiUUSI
Ethän edes tunne minua! Vai haluatko kaikkien miesten kanssa sänkyyn. Kerro mikä on ikäsi ja osoitteesi+ puh.no
- AnonyymiUUSI
Ostin huonon sängyn taannoin. Meni paljon rahaa. Pitäisi koemaata ensin. Kyllähän siinä n*ssii, mutta nukun mieluummin vanhassa.
- AnonyymiUUSI
Minä en halua sänkyyn ja läheisyyttä naisen kanssa, ellei hän halua rakastaa minua ja olla kanssani loppuelämäänsä. Mutta olen todella harmissani siitä kuinka tyhmä olen ollut (en hänelle), vaan ylipäätään, enkä siksi halua puhua edes. Anteeksi nainen kun olen niin hankala, anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Ah ihanaa. Olihan sinulla iso ja tukeva sänky, on meinaan tullu painoo pikkasen lisää viime kerrasta kun silittelit karvaista mahaani.
- AnonyymiUUSI
Hyvä viesti!!! Läheisyyden kaipuuhan se miehen ja naisen toisen viereensä saa haluamaan. Sänky sanana vain saa kuvittelemaan hieman vääränlaista sävyä, siitä on saatu tehtyä jollakin tapaa halpaa ja itsestään selvää. Rakastunut ihminen kokee toisen monella tapaa viehättäväksi ja kiehtovaksi, silloin yhteinen hetki myös vuoteessa on jotain suurenmoista, yhteistä, läheistä rakkautta jonka sammuttaminen on mahdotonta. Lähes jokainen ihminen nauttii läheisyyden tuomasta hellyydestä ja lämminsävyisestä rakkaus hetkestä, silloin on lupa puhua henkilökohtaisia ja koskettavia asioita itsestään ja toisesta. Pitää toista hyvänä ja ilmaista toiselle tämän olevan tärkein ihminen elämässään. Sänky on kuitenkin paras paikka tämän tyylisiin hetkiin, se voittaa sohvalla istuskelun tai ruokapöydässä hempeilyn, ihmisen kallistuessa pitkälleen, tulee rakkaus sanat kuin itsekseen suusta, eikä kädet löydä kauniinpaa osoitetta kuin rakkaan kasvot ja vartalon. Rakkaus on parasta silloin kun tuntee tarvitsevansa kovasti läheisyyttä ja rakkaalla omalla ihmisellä on hymyilevä ja merkityksellinen katse, joka kertoo samoista aatoksista.
https://www.youtube.com/watch?v=gzPJ0zk_K0Q - AnonyymiUUSI
Ei kannata hieron verottomaksi. Harmia siitä saat.
- AnonyymiUUSI
Liikaa hierontaa läheisyyttä huono asia
- AnonyymiUUSI
Haluaako mies sinua ap?
- AnonyymiUUSI
Voinko laueta vartalollesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://64.media.tumblr.com/aa3a1fb119d03cb2c8dc65c34f386fd1/tumblr_nrz2yqIa5s1uq228po1_400.gif .
Huh. 🥵
- AnonyymiUUSI
Jo pelkkä vierihoitokin vaikuttaa meillä viivästyvän. Se kyllä sinällään jo rauhoittaa eri sukupuolet tuhansien vuosien takuilla.
. urosmehiläinen. - AnonyymiUUSI
Liisa
- AnonyymiUUSI
Siis ennen vanhaan naiset valitti että miehet haluaa vain p*llua, nyt naiset haluaa vain m*naa. Miten nää roolit näin kääntyi?
- AnonyymiUUSI
Ak, kyllä määkin rakastan vielä sua, laitoin sulle mesessä viestinkin, muta poistin sen.
Vaikka mennyt on mennyttä muistoista luovu mä en
Vanhan vaahteran varjosta suukoista suojassa sen
Yhä juopua hiustesi hennosta tuoksusta saan
Olla kanssasi hetkisen vaikkakin muistoissa vaan
Vieläkin toisinaan kun iltaisin käyn nukkumaan
Mä mietin miksi sua en saanutkaan
Aika tuo ollut ei kai oikea
Ja tieni vei sun luotasi kun rakkauttakin pakenin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232446- 1311698
- 661542
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261281KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.381191Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771159- 1171134
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571057Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571020Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980