Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

Anonyymi-ap

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina
vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(

57

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mietin

• Anonyymi

Rakastan sua, mutta minun täytyy oppia tässä matkalla. Toivottavasti se on sinulle Ok. Olet rakas! ❤️

• Anonyymi

Se on ok. Ei ole mihinkään kiire. Koko loppuelämä on aikaa. ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ok. Ei ole mihinkään kiire. Koko loppuelämä on aikaa. ❤

Kiitos! Tiesin, että sinuun voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Tiesin, että sinuun voi luottaa.

Siinä taas kaksi toisilleen tuiki tuntematonta uuwattia vannovat yhteistä elämää :)

• Anonyymi

Varmuudella? Meinaatko piankin kuolla?

• Anonyymi

Näyttää oppitunnilta. Täytyy silti myöntää että jos hänet näkisin kävelemässä jonkun toisen naisen kanssa käsikädessä niin minulta varmaan repeisi pää. 😂

• Anonyymi

No just

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just

Mitä? Kyllä se suututtaisi, aivan vtusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Kyllä se suututtaisi, aivan vtusti.

Esitätkö toista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitätkö toista?

En. Olen moniulotteinen nainen mutta en jakomielitautinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitätkö toista?

Esitystä oli sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitystä oli sivusta

Oliko hänen viestinsä totuus?

• Anonyymi

Tuostakin selviää nopeasti;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuostakin selviää nopeasti;)

Niin. Ei nämä tunnetilat kauaa kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hänen viestinsä totuus?

Ei mulla pää repäisi

En edes tunne ihmistä

On sitä paitsi viimeisten tietojen mukaan naimisissa

• Anonyymi

Sinulla joo mutta minulla ei ,ellei se oo se joka pilaa hänen elämän ja oon yrittänyt suojella siltä.
        Hänellä kyllä olis vientiä mutta pahoin pelkään hänen rakastuneen toksiseen naiseen.

• Anonyymi

No jotenkin aidompi ihminen minusta on tullut tämän myötä. Oli jo aikakin käydä polvillaan.

• Anonyymi

\(^_^)/

• Anonyymi

En tiedä tilanteestasi, mutta luovuta sydämesi sille ihmiselle joka kohtelee sitä hellästi ja joka antaa vastarakkautta ja tunnetta, eikä tallo sitä maahan. Itse näin kokemuksia rikkaampana olen varovaisempi ja ehkä nirsompikin näissä asioissa.

• Anonyymi

Kiitos ❤️

• Anonyymi

Mistä epäröinti?

• Anonyymi

No siks kun tui on huijari, ellet sitten halua vanhempaa eksääs takas, en voi tietää.

• Anonyymi

Siitä, etten tiedä miten tämä lopulta pyörähtää, ja että mihin kaikki odotus ja kärsimys vie. Rakkaus on vahvaa, mutta se ei yksinään riitä suureen rakkaustarinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siks kun tui on huijari, ellet sitten halua vanhempaa eksääs takas, en voi tietää.

No hyi, en koskis pitkällä tikullakaan enää ja täällä muut matkii minua minuna. Todi vähän olen kirjoitellut nyt kun muutakin kiirettä.

• Anonyymi

Oppitunti kuvaa toimintatapoja, jonka tarkoitus odotettua ihmissuhteissa, jossa tekijä on selkeä;)

• Anonyymi

En ihan ymmärrä tätä lausetta, osaisitkohan selventää?

• Anonyymi

Täältäkö sen vastauksen saat siihen?
      Aattele suuri loppuelämän rakkaustarina haihtuu ku tuhka tuuleen tai jotain sil aikaa kun täällä siitä pölötät etkä sen toisen kanssa.

• Anonyymi

Kyllä hänelle on tullut puhuttua, paljonkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta tuskin täällä sitä vastausta saat silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta tuskin täällä sitä vastausta saat silti.

Ei ole palsta sellaista varten. Täällä puretaan tuntemuksia tekstiksi, koska se helpottaa hetkellisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta ei enää puhuta :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta ei enää puhuta :(

Miksei? :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei? :(

Koska lähen täältä pois.
        Jos ei voi oikeesti olla elämässä nii ei sitten.

• Anonyymi

Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä. En koskaan oppinut sitä. Kotona opetettiin kieltämään tunteet ja sen perusteella kasvoin ihmiseksi, jolla ei ole hyväksyttyjä tunteita.

• Anonyymi

Todella surullista. Tuollaisesta ei taida päästä kuin pala kerrallaan hyväksyä, että on ok tuntea tunnetta ja on ok olla tunteva ihminen

• Anonyymi

Mietin kanssa miten tämä kaivattu välillä esittää kilttiä kun ei selkeästikään sellainen ole. Ikään kuin hänen olisi pakko sanoa jotkut tietyt jutut tietyissä väleissä ja menee aivan sekaisin kun käsikirjoitus tipahtaa lattialle ja pitäisi vain puhua mitä on todella meneillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella surullista. Tuollaisesta ei taida päästä kuin pala kerrallaan hyväksyä, että on ok tuntea tunnetta ja on ok olla tunteva ihminen

Kiitos myötätunnosta. Pitää rakentaa aito oma tunne-elämänsä täysin alusta, koska ei ole osannut nimetä erilaisia tunteita, ei myöskään tiennyt, että on lupa tuntea tunteita turvallisesti ja aidosti. Olen luullut lapsesta asti, että vääristä tunteista seuraa aina rangaistus ja siksi pitää olla varuillaan koko ajan.

Tämä on toinen kommenttini tämän lisäksi: ” Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta. Pitää rakentaa aito oma tunne-elämänsä täysin alusta, koska ei ole osannut nimetä erilaisia tunteita, ei myöskään tiennyt, että on lupa tuntea tunteita turvallisesti ja aidosti. Olen luullut lapsesta asti, että vääristä tunteista seuraa aina rangaistus ja siksi pitää olla varuillaan koko ajan.

Tämä on toinen kommenttini tämän lisäksi: ” Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”

Kuulostaa valtavalta työltä.
        Miten reagoit, kun tapaat ihmisen, joka ilmaisee itseään ja tunteitaan suoraan?
        Pelottaako, inspiroiko, menetkö lukkoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin kanssa miten tämä kaivattu välillä esittää kilttiä kun ei selkeästikään sellainen ole. Ikään kuin hänen olisi pakko sanoa jotkut tietyt jutut tietyissä väleissä ja menee aivan sekaisin kun käsikirjoitus tipahtaa lattialle ja pitäisi vain puhua mitä on todella meneillään.

Tähän en osaa sanoa mitään, koska en luokittele ihmisiä itse noin. Voin kyllä olla ristiriitainen viestinnässäni ja lähestymisyritykseni voivat olla kömpelöitä. En ole myöskään ole tehnyt itse sellaisia lähestymisyrityksiä kuin ehkä lapsena jollekin ja aikuisena ehkä yhdelle ihmiselle. Muut ovat aina lähestyneet minua tunneasioissa. Niinpä todellisessa tilanteessa menen helposti kipsiin, pakenen paikalta jne. koska en tosiaan tiedä, miten tilanteessa tulisi toimia. Yritän hakea jotain roolia, mutta en yhtään tiedä, mitä siinä tapahtuu.

Kolmas kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän en osaa sanoa mitään, koska en luokittele ihmisiä itse noin. Voin kyllä olla ristiriitainen viestinnässäni ja lähestymisyritykseni voivat olla kömpelöitä. En ole myöskään ole tehnyt itse sellaisia lähestymisyrityksiä kuin ehkä lapsena jollekin ja aikuisena ehkä yhdelle ihmiselle. Muut ovat aina lähestyneet minua tunneasioissa. Niinpä todellisessa tilanteessa menen helposti kipsiin, pakenen paikalta jne. koska en tosiaan tiedä, miten tilanteessa tulisi toimia. Yritän hakea jotain roolia, mutta en yhtään tiedä, mitä siinä tapahtuu.

Kolmas kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”

Kuulostaa vaikealta, mutta kun tunnet itsesi noin hyvin, pääset kyllä eteenpäin.
        Itse olen jotenkin ankara itselleni, enkä ota usein tosissaan itseäni. Lapsuuteen sekin juontuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa vaikealta, mutta kun tunnet itsesi noin hyvin, pääset kyllä eteenpäin.
        Itse olen jotenkin ankara itselleni, enkä ota usein tosissaan itseäni. Lapsuuteen sekin juontuu.

En tiedä tunnenko itseni hyvin, mutta minun on ollut pakko pohtia, mistä on kyse.
        Minulla on tuota samaa ongelmaa myös. Juontuu luottamukseen. En luota keneenkään, enkä ota itseäni myöskään vakavasti. Se, ettei ole kohdeltu hyvin, tekee myöhemminkin sen olon, ettei ansaitse hyvää kohtelua. Odottaa ja ajattelee aina sitä pahinta. Esim. Jos joku antaa minulle lahjan, ahdistun. Ajattelen heti, mitä minulta ollaan vailla seuraavaksi. Tuollaiset haavat osuu pyyteettömyyteen. Se, ettei luota keneenkään, tekee mahdottomaksi suhteissa ja tunteissa heittäytymisen. Pitää aina mielessä sen, että kohta voi paljastua jotain ikävää.

Neljäs kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tunnenko itseni hyvin, mutta minun on ollut pakko pohtia, mistä on kyse.
        Minulla on tuota samaa ongelmaa myös. Juontuu luottamukseen. En luota keneenkään, enkä ota itseäni myöskään vakavasti. Se, ettei ole kohdeltu hyvin, tekee myöhemminkin sen olon, ettei ansaitse hyvää kohtelua. Odottaa ja ajattelee aina sitä pahinta. Esim. Jos joku antaa minulle lahjan, ahdistun. Ajattelen heti, mitä minulta ollaan vailla seuraavaksi. Tuollaiset haavat osuu pyyteettömyyteen. Se, ettei luota keneenkään, tekee mahdottomaksi suhteissa ja tunteissa heittäytymisen. Pitää aina mielessä sen, että kohta voi paljastua jotain ikävää.

Neljäs kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”

Oppitunti se on ensimmäinenkin.

• Anonyymi

Hyllyvälit ehdottomasti. Pakkauksien kosketus saa tukalat tunteet pintaan.

• Anonyymi

Onko seksi käynyt mielessä?

• Anonyymi

Juu kävi lähti melkein samoin tein.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Mistä kipu johtuu?

• Anonyymi

Hän tiesi miten voisi satuttaa ja teki sen.

• Anonyymi

Itselläni kyse on kummastakin.
      Nyt minun pitää pitää kunnostani huolta, että pystyn kohtaamaan itseni parhaani mukaan.

• Anonyymi
      UUSI

Vielä voi palata peruskouluun ehkä siellä joku maikka kertoo.

• Anonyymi
      UUSI

Jos liittyy tietyyn henkilöön niin voin varmuudella sanoa ettei rakkaustarinasta ollut koskaan kyse, eikä tule olemaan!

• Anonyymi
        UUSI

Mitä se sitten oli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sitten oli?

Se oli vain yritys ymmärtää erilaisesti ajattelevaa ja toimivaa ihmistä! Mutta ymmärtämisestä tuli mahdotonta koska elämääni häirittiin melkein 24/h ja se sai minut voimaan huonosti psyykkisesti,fyysisesti ja taloudellisesti! En ymmärrä sellaista tapaa osoittaa rakkautta, että minun haaveeni unohdettiin kokonaan! Se kaikki oli kuin toistoa huonosta kohtelusta parisuhteessani, jossa koin olevani näkymätön, vailla toisen tarvetta puhua ja toisen tarvetta ymmärtää minua! En jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, jonka sosiaaliset taidot ovat yhtä puutteelliset kuin lasteni isällä oli!

• Anonyymi
      UUSI

Koko elämä on yhtä oppituntia. Älkää toistako samoja virheitä.

• Anonyymi
      UUSI

Pitkä kipeä oppitunti - tutour siitä kuinka haudata tunteet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2456
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      133
      1731
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1572
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1301
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      42
      1223
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1169
    7. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1144
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1067
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      57
      1030
    10. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      990
    Aihe