mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina
vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
57
1030
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mietin
- Anonyymi
Rakastan sua, mutta minun täytyy oppia tässä matkalla. Toivottavasti se on sinulle Ok. Olet rakas! ❤️
- Anonyymi
Se on ok. Ei ole mihinkään kiire. Koko loppuelämä on aikaa. ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ok. Ei ole mihinkään kiire. Koko loppuelämä on aikaa. ❤
Kiitos! Tiesin, että sinuun voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tiesin, että sinuun voi luottaa.
Siinä taas kaksi toisilleen tuiki tuntematonta uuwattia vannovat yhteistä elämää :)
- Anonyymi
Varmuudella? Meinaatko piankin kuolla?
- Anonyymi
Näyttää oppitunnilta. Täytyy silti myöntää että jos hänet näkisin kävelemässä jonkun toisen naisen kanssa käsikädessä niin minulta varmaan repeisi pää. 😂
- Anonyymi
No just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just
Mitä? Kyllä se suututtaisi, aivan vtusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Kyllä se suututtaisi, aivan vtusti.
Esitätkö toista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitätkö toista?
En. Olen moniulotteinen nainen mutta en jakomielitautinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitätkö toista?
Esitystä oli sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitystä oli sivusta
Oliko hänen viestinsä totuus?
- Anonyymi
Tuostakin selviää nopeasti;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuostakin selviää nopeasti;)
Niin. Ei nämä tunnetilat kauaa kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hänen viestinsä totuus?
Ei mulla pää repäisi
En edes tunne ihmistä
On sitä paitsi viimeisten tietojen mukaan naimisissa - Anonyymi
Sinulla joo mutta minulla ei ,ellei se oo se joka pilaa hänen elämän ja oon yrittänyt suojella siltä.
Hänellä kyllä olis vientiä mutta pahoin pelkään hänen rakastuneen toksiseen naiseen.
- Anonyymi
No jotenkin aidompi ihminen minusta on tullut tämän myötä. Oli jo aikakin käydä polvillaan.
- Anonyymi
\(^_^)/
- Anonyymi
En tiedä tilanteestasi, mutta luovuta sydämesi sille ihmiselle joka kohtelee sitä hellästi ja joka antaa vastarakkautta ja tunnetta, eikä tallo sitä maahan. Itse näin kokemuksia rikkaampana olen varovaisempi ja ehkä nirsompikin näissä asioissa.
- Anonyymi
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Mistä epäröinti?
- Anonyymi
No siks kun tui on huijari, ellet sitten halua vanhempaa eksääs takas, en voi tietää.
- Anonyymi
Siitä, etten tiedä miten tämä lopulta pyörähtää, ja että mihin kaikki odotus ja kärsimys vie. Rakkaus on vahvaa, mutta se ei yksinään riitä suureen rakkaustarinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siks kun tui on huijari, ellet sitten halua vanhempaa eksääs takas, en voi tietää.
No hyi, en koskis pitkällä tikullakaan enää ja täällä muut matkii minua minuna. Todi vähän olen kirjoitellut nyt kun muutakin kiirettä.
- Anonyymi
Oppitunti kuvaa toimintatapoja, jonka tarkoitus odotettua ihmissuhteissa, jossa tekijä on selkeä;)
- Anonyymi
En ihan ymmärrä tätä lausetta, osaisitkohan selventää?
- Anonyymi
Täältäkö sen vastauksen saat siihen?
Aattele suuri loppuelämän rakkaustarina haihtuu ku tuhka tuuleen tai jotain sil aikaa kun täällä siitä pölötät etkä sen toisen kanssa.- Anonyymi
Kyllä hänelle on tullut puhuttua, paljonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tuskin täällä sitä vastausta saat silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tuskin täällä sitä vastausta saat silti.
Ei ole palsta sellaista varten. Täällä puretaan tuntemuksia tekstiksi, koska se helpottaa hetkellisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohta ei enää puhuta :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohta ei enää puhuta :(
Miksei? :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei? :(
Koska lähen täältä pois.
Jos ei voi oikeesti olla elämässä nii ei sitten.
- Anonyymi
Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä. En koskaan oppinut sitä. Kotona opetettiin kieltämään tunteet ja sen perusteella kasvoin ihmiseksi, jolla ei ole hyväksyttyjä tunteita.
- Anonyymi
Todella surullista. Tuollaisesta ei taida päästä kuin pala kerrallaan hyväksyä, että on ok tuntea tunnetta ja on ok olla tunteva ihminen
- Anonyymi
Mietin kanssa miten tämä kaivattu välillä esittää kilttiä kun ei selkeästikään sellainen ole. Ikään kuin hänen olisi pakko sanoa jotkut tietyt jutut tietyissä väleissä ja menee aivan sekaisin kun käsikirjoitus tipahtaa lattialle ja pitäisi vain puhua mitä on todella meneillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella surullista. Tuollaisesta ei taida päästä kuin pala kerrallaan hyväksyä, että on ok tuntea tunnetta ja on ok olla tunteva ihminen
Kiitos myötätunnosta. Pitää rakentaa aito oma tunne-elämänsä täysin alusta, koska ei ole osannut nimetä erilaisia tunteita, ei myöskään tiennyt, että on lupa tuntea tunteita turvallisesti ja aidosti. Olen luullut lapsesta asti, että vääristä tunteista seuraa aina rangaistus ja siksi pitää olla varuillaan koko ajan.
Tämä on toinen kommenttini tämän lisäksi: ” Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos myötätunnosta. Pitää rakentaa aito oma tunne-elämänsä täysin alusta, koska ei ole osannut nimetä erilaisia tunteita, ei myöskään tiennyt, että on lupa tuntea tunteita turvallisesti ja aidosti. Olen luullut lapsesta asti, että vääristä tunteista seuraa aina rangaistus ja siksi pitää olla varuillaan koko ajan.
Tämä on toinen kommenttini tämän lisäksi: ” Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”Kuulostaa valtavalta työltä.
Miten reagoit, kun tapaat ihmisen, joka ilmaisee itseään ja tunteitaan suoraan?
Pelottaako, inspiroiko, menetkö lukkoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin kanssa miten tämä kaivattu välillä esittää kilttiä kun ei selkeästikään sellainen ole. Ikään kuin hänen olisi pakko sanoa jotkut tietyt jutut tietyissä väleissä ja menee aivan sekaisin kun käsikirjoitus tipahtaa lattialle ja pitäisi vain puhua mitä on todella meneillään.
Tähän en osaa sanoa mitään, koska en luokittele ihmisiä itse noin. Voin kyllä olla ristiriitainen viestinnässäni ja lähestymisyritykseni voivat olla kömpelöitä. En ole myöskään ole tehnyt itse sellaisia lähestymisyrityksiä kuin ehkä lapsena jollekin ja aikuisena ehkä yhdelle ihmiselle. Muut ovat aina lähestyneet minua tunneasioissa. Niinpä todellisessa tilanteessa menen helposti kipsiin, pakenen paikalta jne. koska en tosiaan tiedä, miten tilanteessa tulisi toimia. Yritän hakea jotain roolia, mutta en yhtään tiedä, mitä siinä tapahtuu.
Kolmas kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän en osaa sanoa mitään, koska en luokittele ihmisiä itse noin. Voin kyllä olla ristiriitainen viestinnässäni ja lähestymisyritykseni voivat olla kömpelöitä. En ole myöskään ole tehnyt itse sellaisia lähestymisyrityksiä kuin ehkä lapsena jollekin ja aikuisena ehkä yhdelle ihmiselle. Muut ovat aina lähestyneet minua tunneasioissa. Niinpä todellisessa tilanteessa menen helposti kipsiin, pakenen paikalta jne. koska en tosiaan tiedä, miten tilanteessa tulisi toimia. Yritän hakea jotain roolia, mutta en yhtään tiedä, mitä siinä tapahtuu.
Kolmas kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”Kuulostaa vaikealta, mutta kun tunnet itsesi noin hyvin, pääset kyllä eteenpäin.
Itse olen jotenkin ankara itselleni, enkä ota usein tosissaan itseäni. Lapsuuteen sekin juontuu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa vaikealta, mutta kun tunnet itsesi noin hyvin, pääset kyllä eteenpäin.
Itse olen jotenkin ankara itselleni, enkä ota usein tosissaan itseäni. Lapsuuteen sekin juontuu.En tiedä tunnenko itseni hyvin, mutta minun on ollut pakko pohtia, mistä on kyse.
Minulla on tuota samaa ongelmaa myös. Juontuu luottamukseen. En luota keneenkään, enkä ota itseäni myöskään vakavasti. Se, ettei ole kohdeltu hyvin, tekee myöhemminkin sen olon, ettei ansaitse hyvää kohtelua. Odottaa ja ajattelee aina sitä pahinta. Esim. Jos joku antaa minulle lahjan, ahdistun. Ajattelen heti, mitä minulta ollaan vailla seuraavaksi. Tuollaiset haavat osuu pyyteettömyyteen. Se, ettei luota keneenkään, tekee mahdottomaksi suhteissa ja tunteissa heittäytymisen. Pitää aina mielessä sen, että kohta voi paljastua jotain ikävää.
Neljäs kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä tunnenko itseni hyvin, mutta minun on ollut pakko pohtia, mistä on kyse.
Minulla on tuota samaa ongelmaa myös. Juontuu luottamukseen. En luota keneenkään, enkä ota itseäni myöskään vakavasti. Se, ettei ole kohdeltu hyvin, tekee myöhemminkin sen olon, ettei ansaitse hyvää kohtelua. Odottaa ja ajattelee aina sitä pahinta. Esim. Jos joku antaa minulle lahjan, ahdistun. Ajattelen heti, mitä minulta ollaan vailla seuraavaksi. Tuollaiset haavat osuu pyyteettömyyteen. Se, ettei luota keneenkään, tekee mahdottomaksi suhteissa ja tunteissa heittäytymisen. Pitää aina mielessä sen, että kohta voi paljastua jotain ikävää.
Neljäs kommenttini ketjuun, tällä aloitin: ”Kyllä tämä itselleni ainakin on kipeä oppitunti tunteiden käsittelystä…”Oppitunti se on ensimmäinenkin.
- Anonyymi
Hyllyvälit ehdottomasti. Pakkauksien kosketus saa tukalat tunteet pintaan.
- Anonyymi
Onko seksi käynyt mielessä?
- Anonyymi
Juu kävi lähti melkein samoin tein.
- Anonyymi
George Harrison: What is life
https://youtu.be/fiH9edd25Bc?si=XyKLrsvolKJwaoc1 - Anonyymi
Mistä kipu johtuu?
- Anonyymi
Hän tiesi miten voisi satuttaa ja teki sen.
- Anonyymi
Itselläni kyse on kummastakin.
Nyt minun pitää pitää kunnostani huolta, että pystyn kohtaamaan itseni parhaani mukaan. - AnonyymiUUSI
Vielä voi palata peruskouluun ehkä siellä joku maikka kertoo.
- AnonyymiUUSI
Jos liittyy tietyyn henkilöön niin voin varmuudella sanoa ettei rakkaustarinasta ollut koskaan kyse, eikä tule olemaan!
- AnonyymiUUSI
Mitä se sitten oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sitten oli?
Se oli vain yritys ymmärtää erilaisesti ajattelevaa ja toimivaa ihmistä! Mutta ymmärtämisestä tuli mahdotonta koska elämääni häirittiin melkein 24/h ja se sai minut voimaan huonosti psyykkisesti,fyysisesti ja taloudellisesti! En ymmärrä sellaista tapaa osoittaa rakkautta, että minun haaveeni unohdettiin kokonaan! Se kaikki oli kuin toistoa huonosta kohtelusta parisuhteessani, jossa koin olevani näkymätön, vailla toisen tarvetta puhua ja toisen tarvetta ymmärtää minua! En jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, jonka sosiaaliset taidot ovat yhtä puutteelliset kuin lasteni isällä oli!
- AnonyymiUUSI
Koko elämä on yhtä oppituntia. Älkää toistako samoja virheitä.
- AnonyymiUUSI
Pitkä kipeä oppitunti - tutour siitä kuinka haudata tunteet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232456- 1331731
- 661572
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261301KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.421223Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771169- 1171144
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571067Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571030Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31990