Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Anonyymi-ap

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et mun takia silloin kuitenkaan eronnut.

38

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei, kyllä minä ole ihan rakastunut sinuun.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa nämä minun antennit kertoo.

• Anonyymi
      UUSI

Ei etene. Sori.

• Anonyymi
        UUSI

Time window fragile / Ripley’s Believe It Or Not

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Time window fragile / Ripley’s Believe It Or Not

/Hhq’s Trust Me Or Not. Soz.

• Anonyymi
        UUSI

Ei myöskään etene ankeuttajan itkut.

• Anonyymi
      UUSI

Rakkauden pitää olla molemminpuolista tai se ei ole reilua kummallekkaan. Jätin toisen koska hänen on parempi löytää joku joka rakastaa häntä, niin kuin hän rakasti minua.

• Anonyymi
        UUSI

Näinhän se ideaalissa maailmassa menee eikä nyt ole kyse tällaisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se ideaalissa maailmassa menee eikä nyt ole kyse tällaisesta.

Mistäs sinä sen tiedät? Toivot ettei eronnut sinun takia ja tuossa on yksi syy miksi ihmiset voivat erota.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät? Toivot ettei eronnut sinun takia ja tuossa on yksi syy miksi ihmiset voivat erota.

Kun tietää niin tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tietää niin tietää.

Oliko tuo siis vain omahyväinen toteamus, että toivottavasti ei eronnut takiasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo siis vain omahyväinen toteamus, että toivottavasti ei eronnut takiasi?

Ei. Näiden tunteiden kanssa ropisee se ego aika ansiokkaasti, miksi sinä koet että tässä puhuttaisiin sinun tilanteesta, jos kerta koet että vain tuo voi olla syynä hänen eroamiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Näiden tunteiden kanssa ropisee se ego aika ansiokkaasti, miksi sinä koet että tässä puhuttaisiin sinun tilanteesta, jos kerta koet että vain tuo voi olla syynä hänen eroamiseen.

Sinä käännät ja väännät ihmisen sanoja. Ei taida olla kaikki kotona.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä käännät ja väännät ihmisen sanoja. Ei taida olla kaikki kotona.

Ehkä käännän vain sinun sanoja jonka omista sanoista paistaa tyhjyys ja halu hämmentää. Opeta äitiäsi jos olisi vastaanottavaisempi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä käännän vain sinun sanoja jonka omista sanoista paistaa tyhjyys ja halu hämmentää. Opeta äitiäsi jos olisi vastaanottavaisempi.

Sinun sanoista paistaa lapsellisuus. Et tiedä rakkaudesta mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun sanoista paistaa lapsellisuus. Et tiedä rakkaudesta mitään.

Parempaa uutta vuotta sinulle 😊

• Anonyymi
      UUSI

Jonkun takia joskus erosin, koska luulin omiani. Toivottavasti sellaset ajat takanapäin.

-nukke

• Anonyymi
        UUSI

Omien luuleminen pitää varmasti paikkansa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omien luuleminen pitää varmasti paikkansa

Se taitaa olla sulle oikein rutinoituneen tyypillistä mitä tulee näihin palstasedän illustraatioihin. Matala energia, korkea koulutus. Näin se menee sinun kohdalla ainakin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se taitaa olla sulle oikein rutinoituneen tyypillistä mitä tulee näihin palstasedän illustraatioihin. Matala energia, korkea koulutus. Näin se menee sinun kohdalla ainakin

Huom AMK edes pulamk ei ole kuuntelevalle paranoialle tiedoksi nyt se mitä haetaan, vaikka kuinka olet keskipiste

• Anonyymi
      UUSI

Mikään tunne ei ole elämää suurempaa, vaan se kuuluu siihen elämän sisältöön. Hieno asia kuitenkin, että tuntee jotakin merkityksellistä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän et sitä sanele mikä on elämää suurempaa ja mikä ei. Elämä kun ei rajoitu siihen fyysiseen muotoon, se mitä fyysisenä ihmisenä teet, vaikuttaa toki siihen miten itsesi henkisesti koet. Tätä kannattaa miettiä..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän et sitä sanele mikä on elämää suurempaa ja mikä ei. Elämä kun ei rajoitu siihen fyysiseen muotoon, se mitä fyysisenä ihmisenä teet, vaikuttaa toki siihen miten itsesi henkisesti koet. Tätä kannattaa miettiä..

Ei sitä kukaan voi sanella, koska jokainen katsoo asioita omasta näkökulmasta ja tekee päätöksensä omien kokemusten perusteella!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei kyllä liity elämää suurempaan kokemiseen eikä saneluihin. Elämä itsessään on jo suurempaa kuin tunne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei kyllä liity elämää suurempaan kokemiseen eikä saneluihin. Elämä itsessään on jo suurempaa kuin tunne.

Sinun tämä ei ole muiden se

• UUSI

Ei hätää en sun takia sillon eronnut, vaik ihana ootkin. Erosin koska kumppani ei osannut kunnioittaa mun rajoja, enkä rakastanut häntä tarpeeksi, eikä meidän arvomaailma tai taajuus ollut tarpeeks lähellä toisiaan. :)

Oltas erottu muutenkin jossain vaiheessa. Ja älä koe siitä huonoa omaatuntoa, oot ihana, ja kukapa ei susta tykkäis.

Voi sua jos oot kaiken tän aikaa "salaa" rakastanut mua, kylhän siinä jotain selkeesti on, mut emmä haluu häiritä sua jos et haluu olla munkaa tekemisis tai vaivaan ja ahdistan sua. Ois ihana jos tulisit ite jutteleen.

• Anonyymi
        UUSI

Vika on ilmeisesti aika iso ja se on päässä multinikkigubbe. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

🥱🥱🥱 hälyyttävää tämän hahmon jutuissa on lähinnä se että on omaksunut vähän lapsekkaan tavan trollata. Mutta se ehkä ei sen enempää ole minun hommaani tulkita. 🤮

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🥱🥱🥱 hälyyttävää tämän hahmon jutuissa on lähinnä se että on omaksunut vähän lapsekkaan tavan trollata. Mutta se ehkä ei sen enempää ole minun hommaani tulkita. 🤮

mulla ei oo mikään tarve trollata ketää :p

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

mulla ei oo mikään tarve trollata ketää :p

Etkä varmasti sitä trollaamisena koekaan koska olet sairas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vika on ilmeisesti aika iso ja se on päässä multinikkigubbe. Sivusta

Guben lol-aloitus toimi tähän turtuneeseen yleisöön kumminkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko nämä kaikki multinikkimiehen hahmot sun päässä joku muu? Kuhan kysyn reps

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko nämä kaikki multinikkimiehen hahmot sun päässä joku muu? Kuhan kysyn reps

Olet tyhmä. Sanan virallisella tarkoituksella, siksi sinun kanssa on turha vääntää 😂

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

???? En oo koskaan kuullut mistään trollaamisesta joka ei oo tarkoituksen mukaista, miten voi vahingossa trollata? Eiks se oo sillon jotain muuta...

• Anonyymi
      UUSI

Mä salainen tän kirjoituksen 😢😢😢😢😢

• Anonyymi
      UUSI

Olen myös aavistanut että välillämme on jotain enemman kuin voisi kuvitella kaiken huomioonottaen. Eroni on kuitenkin omaa tekoani. Päätökseensä tullut jo aikaa sitten, vain loppusilausta vailla.

• Anonyymi
        UUSI

B please...

• Anonyymi
      UUSI

Leikki sikseen. Ihan viihdyttävää seurattavaa sinänsä, mutta joillain loppuu älykkyys siihen mistä muilla vasta alkaa. Jos tiedätte mitä tarkoitan. 😘

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      28
      2659
    2. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      95
      1628
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1568
    4. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      66
      1543
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1329
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1234
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      85
      1090
    8. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      109
      1063
    9. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1054
    10. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      249
      1053
    Aihe