Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et mun takia silloin kuitenkaan eronnut.
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
38
1568
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei, kyllä minä ole ihan rakastunut sinuun.
- AnonyymiUUSI
Samaa nämä minun antennit kertoo.
- AnonyymiUUSI
Ei etene. Sori.
- AnonyymiUUSI
Time window fragile / Ripley’s Believe It Or Not
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Time window fragile / Ripley’s Believe It Or Not
/Hhq’s Trust Me Or Not. Soz.
- AnonyymiUUSI
Ei myöskään etene ankeuttajan itkut.
- AnonyymiUUSI
Rakkauden pitää olla molemminpuolista tai se ei ole reilua kummallekkaan. Jätin toisen koska hänen on parempi löytää joku joka rakastaa häntä, niin kuin hän rakasti minua.
- AnonyymiUUSI
Näinhän se ideaalissa maailmassa menee eikä nyt ole kyse tällaisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se ideaalissa maailmassa menee eikä nyt ole kyse tällaisesta.
Mistäs sinä sen tiedät? Toivot ettei eronnut sinun takia ja tuossa on yksi syy miksi ihmiset voivat erota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät? Toivot ettei eronnut sinun takia ja tuossa on yksi syy miksi ihmiset voivat erota.
Kun tietää niin tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun tietää niin tietää.
Oliko tuo siis vain omahyväinen toteamus, että toivottavasti ei eronnut takiasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo siis vain omahyväinen toteamus, että toivottavasti ei eronnut takiasi?
Ei. Näiden tunteiden kanssa ropisee se ego aika ansiokkaasti, miksi sinä koet että tässä puhuttaisiin sinun tilanteesta, jos kerta koet että vain tuo voi olla syynä hänen eroamiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Näiden tunteiden kanssa ropisee se ego aika ansiokkaasti, miksi sinä koet että tässä puhuttaisiin sinun tilanteesta, jos kerta koet että vain tuo voi olla syynä hänen eroamiseen.
Sinä käännät ja väännät ihmisen sanoja. Ei taida olla kaikki kotona.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä käännät ja väännät ihmisen sanoja. Ei taida olla kaikki kotona.
Ehkä käännän vain sinun sanoja jonka omista sanoista paistaa tyhjyys ja halu hämmentää. Opeta äitiäsi jos olisi vastaanottavaisempi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä käännän vain sinun sanoja jonka omista sanoista paistaa tyhjyys ja halu hämmentää. Opeta äitiäsi jos olisi vastaanottavaisempi.
Sinun sanoista paistaa lapsellisuus. Et tiedä rakkaudesta mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun sanoista paistaa lapsellisuus. Et tiedä rakkaudesta mitään.
Parempaa uutta vuotta sinulle 😊
- AnonyymiUUSI
Jonkun takia joskus erosin, koska luulin omiani. Toivottavasti sellaset ajat takanapäin.
-nukke- AnonyymiUUSI
Omien luuleminen pitää varmasti paikkansa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omien luuleminen pitää varmasti paikkansa
Se taitaa olla sulle oikein rutinoituneen tyypillistä mitä tulee näihin palstasedän illustraatioihin. Matala energia, korkea koulutus. Näin se menee sinun kohdalla ainakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se taitaa olla sulle oikein rutinoituneen tyypillistä mitä tulee näihin palstasedän illustraatioihin. Matala energia, korkea koulutus. Näin se menee sinun kohdalla ainakin
Huom AMK edes pulamk ei ole kuuntelevalle paranoialle tiedoksi nyt se mitä haetaan, vaikka kuinka olet keskipiste
- AnonyymiUUSI
Mikään tunne ei ole elämää suurempaa, vaan se kuuluu siihen elämän sisältöön. Hieno asia kuitenkin, että tuntee jotakin merkityksellistä.
- AnonyymiUUSI
Sinähän et sitä sanele mikä on elämää suurempaa ja mikä ei. Elämä kun ei rajoitu siihen fyysiseen muotoon, se mitä fyysisenä ihmisenä teet, vaikuttaa toki siihen miten itsesi henkisesti koet. Tätä kannattaa miettiä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et sitä sanele mikä on elämää suurempaa ja mikä ei. Elämä kun ei rajoitu siihen fyysiseen muotoon, se mitä fyysisenä ihmisenä teet, vaikuttaa toki siihen miten itsesi henkisesti koet. Tätä kannattaa miettiä..
Ei sitä kukaan voi sanella, koska jokainen katsoo asioita omasta näkökulmasta ja tekee päätöksensä omien kokemusten perusteella!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei kyllä liity elämää suurempaan kokemiseen eikä saneluihin. Elämä itsessään on jo suurempaa kuin tunne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei kyllä liity elämää suurempaan kokemiseen eikä saneluihin. Elämä itsessään on jo suurempaa kuin tunne.
Sinun tämä ei ole muiden se
Ei hätää en sun takia sillon eronnut, vaik ihana ootkin. Erosin koska kumppani ei osannut kunnioittaa mun rajoja, enkä rakastanut häntä tarpeeksi, eikä meidän arvomaailma tai taajuus ollut tarpeeks lähellä toisiaan. :)
Oltas erottu muutenkin jossain vaiheessa. Ja älä koe siitä huonoa omaatuntoa, oot ihana, ja kukapa ei susta tykkäis.
Voi sua jos oot kaiken tän aikaa "salaa" rakastanut mua, kylhän siinä jotain selkeesti on, mut emmä haluu häiritä sua jos et haluu olla munkaa tekemisis tai vaivaan ja ahdistan sua. Ois ihana jos tulisit ite jutteleen.- AnonyymiUUSI
Vika on ilmeisesti aika iso ja se on päässä multinikkigubbe. Sivusta
- AnonyymiUUSI
🥱🥱🥱 hälyyttävää tämän hahmon jutuissa on lähinnä se että on omaksunut vähän lapsekkaan tavan trollata. Mutta se ehkä ei sen enempää ole minun hommaani tulkita. 🤮
Anonyymi kirjoitti:
🥱🥱🥱 hälyyttävää tämän hahmon jutuissa on lähinnä se että on omaksunut vähän lapsekkaan tavan trollata. Mutta se ehkä ei sen enempää ole minun hommaani tulkita. 🤮
mulla ei oo mikään tarve trollata ketää :p
- AnonyymiUUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
mulla ei oo mikään tarve trollata ketää :p
Etkä varmasti sitä trollaamisena koekaan koska olet sairas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vika on ilmeisesti aika iso ja se on päässä multinikkigubbe. Sivusta
Guben lol-aloitus toimi tähän turtuneeseen yleisöön kumminkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko nämä kaikki multinikkimiehen hahmot sun päässä joku muu? Kuhan kysyn reps
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko nämä kaikki multinikkimiehen hahmot sun päässä joku muu? Kuhan kysyn reps
Olet tyhmä. Sanan virallisella tarkoituksella, siksi sinun kanssa on turha vääntää 😂
Anonyymi kirjoitti:
???? En oo koskaan kuullut mistään trollaamisesta joka ei oo tarkoituksen mukaista, miten voi vahingossa trollata? Eiks se oo sillon jotain muuta...
- AnonyymiUUSI
Mä salainen tän kirjoituksen 😢😢😢😢😢
- AnonyymiUUSI
Olen myös aavistanut että välillämme on jotain enemman kuin voisi kuvitella kaiken huomioonottaen. Eroni on kuitenkin omaa tekoani. Päätökseensä tullut jo aikaa sitten, vain loppusilausta vailla.
- AnonyymiUUSI
B please...
- AnonyymiUUSI
Leikki sikseen. Ihan viihdyttävää seurattavaa sinänsä, mutta joillain loppuu älykkyys siihen mistä muilla vasta alkaa. Jos tiedätte mitä tarkoitan. 😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj282659KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951628Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381568Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet661543Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771329- 1171234
- 851090
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1091063En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31054Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491053