Julkkisvastaiset terroristit

Olen miettinyt tuollaista jo jonkin aikaa, että mitä yhteistä on uskonnon/aatteen varjoilla toimivien terroristien ja sitten näiden julkkisvastaisten terroristien vaatimuksilla.

Otetaan esimerkiksi vaikkapa Johanna Tukianen, Martina Aitolehti ja Jasmin Mäntylä (nämä tässä äkkipäätä, vaikka on niitä paljon enempikin). Nämä julkkisterroristit asettavat julkkiksille vaatimuksia, että näiden julkkishenkilöiden on lopetettava bloggaaminen, lopetettava kaikkinainen julkisuudessa oleminen ja hävittävä suunnilleen maanrakoon viettämään elämäänsä. Julkkisterroristit lupaavat, että he jättävät nämä henkilöt rauhaan, jos he vaan tottelevat julkkisterroristien sanelemia käskyjä. Eli sanelevat ehtoja ihan samoin, kuin nämä oikeet pahatkin terroristit.

Nämä julkkisterroristit vaativat näitä julkisuuden henkilöitä lopettamaan työnteon ja menemään sossun luukulle anelemaan leipää. He nauttisivat, jos noin kävisi. Samalla he nautintojensa ohella huutaisivat ottanahka punaisena ja kurkkusuonet pullistuneina, että se ja se julkimo syö yhteiskunnan varoista leipää. Nämä julkkisterroristiti nauttivat, kun heidän inhoamansa ihminen rypee pohjamudissa ja kärsii. Samaan hengenvetoon he tuomitsevat jyrkästi kaikki maailmalla tapahtuneet terroriteot. Heille ei tule mieleen, että myös heissä asuu pikkuinen terroristi ehkä siitä syystä, että he eivät tunnista itsessään sellaista asuvan.

Eikös noissa ole paljon samaa, kuin noiden paljon pahaa tuottavien uskonnon ja aatteen nimissä toimivien terroristien ukaaseissa ja "tehosteissa"? Sana kuuluu molemmilla; "Jos et ole hiljaa/häviä ja vaivu unholaan, niin sitten kärsit, sukusi ja lapsesi kärsii, ystäväsi ja kaikki lähelläsi olevat kärsivät.... jne. jne".

Mä ainakin näen noissa paljon yhtäläisyyksiä ja siksi se jotenkin tuntuu kamalalta. Eivätkö nämä julkkisterroristit itse tunnista itseään ja huomaa samoja piirteitä itsessään noiden uskonnon ja aatteiden vuoksi hirmutekoja tehneiden kanssa? Selitykseksi ei käy, että ei me koskaan sellaista, tää on vaan vähän sellaista, mutta ei kuitenkaan koskaan tosissaan........

Poistopyyntöjä tod.näk. satelee hyvinkin paljon tähän aloitukseen, mutta toivon, että joku ehtii lukea ja joku tunnistaa itsensä ja alkaa oikeesti miettimään.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        109
        1185
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        117
        1014
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        125
        906
      4. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        94
        771
      5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        287
        722
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        74
        641
      7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        606
      8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        582
      9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        48
        569
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        75
        504
      Aihe