Julkkisvastaiset terroristit

Olen miettinyt tuollaista jo jonkin aikaa, että mitä yhteistä on uskonnon/aatteen varjoilla toimivien terroristien ja sitten näiden julkkisvastaisten terroristien vaatimuksilla.

Otetaan esimerkiksi vaikkapa Johanna Tukianen, Martina Aitolehti ja Jasmin Mäntylä (nämä tässä äkkipäätä, vaikka on niitä paljon enempikin). Nämä julkkisterroristit asettavat julkkiksille vaatimuksia, että näiden julkkishenkilöiden on lopetettava bloggaaminen, lopetettava kaikkinainen julkisuudessa oleminen ja hävittävä suunnilleen maanrakoon viettämään elämäänsä. Julkkisterroristit lupaavat, että he jättävät nämä henkilöt rauhaan, jos he vaan tottelevat julkkisterroristien sanelemia käskyjä. Eli sanelevat ehtoja ihan samoin, kuin nämä oikeet pahatkin terroristit.

Nämä julkkisterroristit vaativat näitä julkisuuden henkilöitä lopettamaan työnteon ja menemään sossun luukulle anelemaan leipää. He nauttisivat, jos noin kävisi. Samalla he nautintojensa ohella huutaisivat ottanahka punaisena ja kurkkusuonet pullistuneina, että se ja se julkimo syö yhteiskunnan varoista leipää. Nämä julkkisterroristiti nauttivat, kun heidän inhoamansa ihminen rypee pohjamudissa ja kärsii. Samaan hengenvetoon he tuomitsevat jyrkästi kaikki maailmalla tapahtuneet terroriteot. Heille ei tule mieleen, että myös heissä asuu pikkuinen terroristi ehkä siitä syystä, että he eivät tunnista itsessään sellaista asuvan.

Eikös noissa ole paljon samaa, kuin noiden paljon pahaa tuottavien uskonnon ja aatteen nimissä toimivien terroristien ukaaseissa ja "tehosteissa"? Sana kuuluu molemmilla; "Jos et ole hiljaa/häviä ja vaivu unholaan, niin sitten kärsit, sukusi ja lapsesi kärsii, ystäväsi ja kaikki lähelläsi olevat kärsivät.... jne. jne".

Mä ainakin näen noissa paljon yhtäläisyyksiä ja siksi se jotenkin tuntuu kamalalta. Eivätkö nämä julkkisterroristit itse tunnista itseään ja huomaa samoja piirteitä itsessään noiden uskonnon ja aatteiden vuoksi hirmutekoja tehneiden kanssa? Selitykseksi ei käy, että ei me koskaan sellaista, tää on vaan vähän sellaista, mutta ei kuitenkaan koskaan tosissaan........

Poistopyyntöjä tod.näk. satelee hyvinkin paljon tähän aloitukseen, mutta toivon, että joku ehtii lukea ja joku tunnistaa itsensä ja alkaa oikeesti miettimään.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
        Ikävä
        22
        2191
      2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
        Maailman menoa
        99
        2191
      3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
        Ikävä
        48
        2033
      4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
        Ikävä
        32
        1517
      5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
        Maailman menoa
        213
        1462
      6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
        Kankaanpää
        36
        1376
      7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
        Ikävä
        30
        1356
      8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
        Ikävä
        95
        1141
      9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
        Ikävä
        20
        1056
      10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
        Ikävä
        26
        1006
      Aihe