Keränen ja ruusujen sota

Sporttimies

Hatunnostoni Keräselle kirjoituksesta! Mitä todennäköisemmin kirjoitus oli tahallisen provosoiva ja en usko kirjoittajan tarkoittaneen kaikkea kirjoittamaansa. Oman epätieteellisen tuntumani perusteella kuitenkin naiset haukkuvat erittäin paljon enemmän yleistävään sävyyn suomalaisia miehiä kuin päinvastoin. Eli kyseessä oli lähinnä päänavaus ja se oli kyllä ihan oikein naisia kohtaan noin tasapuolisuuden nimissä!

Täytyy kuitenkin todeta että, niin suomalaisissa miehissä kuin naisissakin on sekä helmiä että sikoja. Mitenkä ne helmi-suomalaiset erottautuisivat, jos ei olisi myös sikoja joukossa? Eihän rikkaitakaan olisi ellei olisi köyhiä!

Omasta mielestäni suomalaiset naiset ovat yhtä ihania kuin muut eurooppalaiset naiset. Olen kyllä kuullut tutuilta, että muissa maissa naiset yleisesti ottaen arvostavat miehiä enemmän. Tietysti suomalaiset naiset ovat taloudellisesti ja muutenkin itsellisempiä kuin monissa muissa maissa. Se on kuitenkin mielestäni enemmän hyvä kuin huono asia! Jos olisin naimisissa, niin eihän se minulta olisi pois, jos vaimolla olisi hyvä palkka! Saman talouden hyödyksihän ne rahat tulisivat.

Olen seurustellut suomalaisten naisten lisäksi yhden keski-eurooppalaisen naisen kanssa. Ihan samanlaista se mielestäni oli kuin seurustella suomalaisenkin kanssa. Lopputulos oli sama eli mut jätettiin toisen miehen takia, vaikka itse uskollinen olinkin. N. 95 prosentin todennäköisyydellä seuraava tyttöystäväni on suomalainen. Syynä tähän on, että asun Suomessa ja täällä varmaan pysyttelen koko loppuikäni. Viihdyn täällä nimittäin oikein hyvin. Erityisesti suomalaisen naisen kanssa on helppoa se, että on samanlainen kulttuuritausta ja yhteinen kieli. Ihan tarpeeksi radikaalia oli mulle käydä treffeillä suomenruotsalaisen kanssa :) En myöskään voi sanoa tuntevani ketään ulkomaalaista, enkä ole juurikaan kiinnostunut tutustumaan ulkomaalaisiin, en edes siinä mielessä.

Yleisesti ottaen suomalaisissa miehissä on hyvää suoruus ja rehellisyys. Olkoonkin että miehet vielä ehkä edelleenkin pettävät kumppaneitaan useammin kuin naiset. Vaikka itse olenkin joutunut monen naisen kaltoin kohtelemaksi, niin en silti kuitankaan aio sortua väittämään, etteikö myös paljon kunnon naisiakin olisi -mitä sitten kunnon naisella kukin ymmärtääkin?

1

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti-Keränen

      PARTNERINI VALINTAKRITEEREISTÄ.

      Kirjoittanut: Matti-Keränen 1.2.2005 klo 22.46

      01.02.2005 kello 22.45 Matti Keränen , Salla.

      Nimimerkille " Venustar " pieni kohtelias korjaukseni : " Olen aina ollut sen verran tarkka mies rahoistani , etten ole niitä koskaan sijoittanut maksulliseen seksiin , nikotiiniin taikka ylenmäärin edes alkoholiinkaan.

      Vaikka Irvin Goodman lauloikin 1970 - luvulla " Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku ... " , niin olen käyttänyt aina alkoholia minimaalisesti. Jopa säästäväisyyssyistä kotitekoisia tisleitä mikäli on metsien ja puutarhojen marjasadosta jäänyt ylimääräistä tislaimen raaka-aineeksi.

      Maksullista seksiä en ole koskaan harrastanut siitä yksinkertaisesta syystä , että terve erotiikka on suuri Luojamme lahja siinä kuin raitis ulkoilma ja puhdas vesi. Eihän niistäkään noin periaatteessa tarvitse maksaa.

      Kannatan pysyvää vakaata , pitkäaikaista ja syvällistä parisuhdetta. Vaimokseni olen aina pyrkinyt saamaan mahdollisimman tasokkaan , älykkään , seksikkäänkin ja itsenäisen partnerin.

      Nykyinen puolisoni on akateemisesti koulutettu Puolan kansalainen , minua varakkaampi ja asuu pysyvästi Suomessa. Hän on tehnyt täällä työtään ja maksanut verojaan tänne jo 15 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe