Mikä on kun autossa ei toimi automaattilaatikko ! Isoin vaihde(4) ei toimi välillä ja samalla napista pakko 3 ei toimi!? Auto on Volvo b230fk turbo (940) !!
940 volvon laatikko reistaa
2
149
Vastaukset
- Solenoidi_reistaa
Laatikon kyljessä oleva solenoidi reistaa tai kepin nappi tai rele, silloin ei vaihda neloselle. Omaan seiskasataseeni tilasin Swedish Auto Partsista solenoidin tilalle ohituslätkän, googlaa "overdrive solenoid solution permanent repair".
Solenoidin poistamisen ainoa haittapuoli on, että kolmosta ei saa pakotettua päälle ja esim asuntovaunua vetäessä vaihtaa koko ajan 3 ja 4 välillä ja voi rikkoa laatikon. Jos et raskasta vaunua vetele, niin solenoidi kylmästi pois! - fghtjhtj
Itse juotin ylivaihteen releen uudestaan niin rupes toimimaan,oli juotokset murtunut releestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3661986Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361183
- 841053
- 90936
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760