Seksikäs ja kaunis nainen, ei vapaa, auttaa ja neuvoo nuoria poikia poikuuden poistossa ja muissa mieltä askarruttavissa asioissa.
Täältä poikuudenpoistoa, kysy mitä vain, vastaan !
18
232
Vastaukset
- japekka
Jyväskylässä asun, ikä 18v. Miten saan sinuun yhteyden ?
- 20vpoju
missä päin hoitasit hommat? terv 20v poju
Missäs päin?
- fiatunokovapeli
Olen 48-vuotias poikamies, en ole koskaan ollut sukupuoliyhteydessä.
Kerran pääsin nuolemaan kaverini tyttöystävän pillua, se maistui hyvälle.
Voisitko auttaa minua- Tumputtajat
Olet toivoton tapaus, jatka sinä vaan runkkaamista, aloittaja haeskeli nuoria kundeja.
- Kaksinkohan
Lahdessa olisi 18 ja 17 v. veljekset taidon tarpeessa. Jos täälläpäin käyt tai olet ?
- jumalanjälkeläinen
hyvä ettet ole vielä tehnyt moista syntiä. t. jumalan poika
- Nimimerkki95
On nuo huorat melkoisia, kun asiakkaat ei maksa tarpeeksi, niin joutuu tyrkyttään nuorille pojille, fobba asialle, heti :3
- 86v
Olen 86-vuotias herrasmies eikä pillua ole irronnut tänä päivänäkään. Ostan suklaalevyn ja ruusukimpun treffeille mutta ikinä ei ole päässyt emätinmehuja haistaan.
Neuvoisin sinua,nuolettamaan minulla pimppisi.
- map234
täältä 20v poikä itä-uudeltamaalta , miten tavattais
- Kaukana
Mistäs päin olet?
- JLO
yhteystietoja ???
- Rita2005
Haittaako kiinnostuneita, jos on vääränlainen elin? Anaaliin saa panna. :)
- JLO
wut ?
- kauhalija
Päättelisin äkkiä, että kyseessä transseksuaali..? Esittäytyy ensin naisena, odottaa vastaukset ja varmentaa loppuun haittaako, jos ei olekaan pillua vaan kyrpä
- LhÅ
laita itsestäs tänne kuva
- LhÅ
Ei haittaa jos näytät hyvältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185