Lopettakkaan
Oletko kaimani kanssa vielä
loputonta, tiedän että loukkasin sinua ilkeellä tekstiviestillä satu, luulin viimeiseen asti että oot kiinnostunut, vuodelta 2011. olin sitten niin kusipää, etä heitin duunit, ehkä se oli sillä hyväksyty, paskan epämäärästä rakastumista, silti tule unohtamaan. kuolemakun kuittaa univelat. Miks et vastannu mulle koskaan!!?? ollaanko me nyt sinut vai,, satu, sinä se olit. Helvetti jos varmuutta pilkan alla vois luoda ja siitä vahvuutta.,... noo fazerillako tapattaa voi henkisesti olla muiden jäsenien rinnalla tuhansien yhtä vastaan...kermien
'
Onko se saatana korvattu? vieläkö kuolemmallani korvaan, sitäkö sä haluat eikä silti kaikki oo selvää. oot sä nyt. sä olet mun.-
Satua_________________
uskoSaatanahuvikses
0
102
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116895
- 83880
- 62835
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554